Byla jsem sama doma už hodinu a motýlka jsem měla už domalovaného. Nevěděla jsem co dělat takže jsem šla jako vždy na sociální sítě. Šla jsem se kouknout jestli už dali na instagram můj fit z dneška. Aaa dali. Ty fotky v zrcadle se mi celkem povedly. Pochválila jsem sama sebe a šla se podívat do komentářů. Další špatný rozhodnutí v mém životě. Když jsem se tam podívala byly tam samý blicí smajlíci a nadávky. Teda byly tam i hezké komentáře které mě neskutečně moc potěšily ale tuhle situaci to nezahránilo. ,,Jsi tlustá!!" ,,Fuj co to je?!" ,,🤮🤮" ,,Měla by jsi zhubnout" ,,kys" ,,Odejdi" ,,Pick me" ,,Nexh kluky na pokoji" a takovýhle komentářů tam bylo spousta.... Začala jsem zase panikařit a nadávat na sama sebe. Proč jsem taková? Proč se tak chovám? Chovejte se normálně! Nebuď vlezlá! Tyto myšlenky se začaly shromažďovat. Co mám dělat?
Nejdříve jsem si říkala že zavolám Felixovi ale potom jsem si řekla že je nebudu rušit. Co když mě nenávidí? Říkala jsem si pořád dokola. Myšlenek v mě hlavě bylo čím dál tím víc a já jsem docházela k šílenství. Až najednou jsem dostala nápad. Jdu se napít alkoholu!
Šla jsem do kuchyně a tam jsem se snažila prohledat všechny skříně kde by něco mohlo být. Až do té doby než když jsem otevřela jednu skříňku ve které byla celá flašku Vodky. ,,Fuuha tak tady to je" odfrkla jsem si. Myslím že tohle může moje myšlenky na chvíli zastavit. Což je přesně to co potřebuju. Nejdřív jsem se snažila najít štamfrle ale potom jsem si vzala normální skleničku. Nalila jsem si plnou sklenici vodky. Když jsem si k tomu čichla cítila jsem odpor ale chtěla jsem to zkusit. Nalila jsem do sebe ani ne čtvrtku a už jsem se tvářila jako kdybych snědla citron. ,,Fuj však to není dobré" řekla jsem ale pořád jsem to chtěla vypít celé. Takže jsem se rozhodla tu skleničku vodky vyexovat. Naprosto genialni nápad.
Po asi půl hodině jsem v sobě měla více jak polovinu celé lahve a taky jsem tak i vypadala. Po necelé hodině jsem to měla dopite a už jsem byla celkem mimo ale jelikož mi to v tu dobu bylo jedno šla jsem zase do kuchyně se podívat po další lahvi. ,,Tady jsi" řekla jsem už celkem zamotanym hlasem a u toho jsem vzala další lahvi vodky.
Po necelé dvě a půl hodině jsem měla vypity dvě lahve vodky a byla jsem total na sračky. Všechno kolem mě se motalo a já jsem nemohla asi normálně sedět. Pořád jsem chodila sem a tam až nakonec jsem si lehla na gauč. Po chvilce jsem dostala ten nejlepší nápad. Zavolám Lixovi. Vzala jsem tedy telefon a asi 15 minut hledala kde mám kontakty a jak mu zavolám. Potom už to jenom začalo vyzvánět.
Felix pov
Jsme s klukama v kavárně a povídáme si o všem možným ale abych byl upřímný mám strach o Nabi. Úplně všechno na ní dopadá a dostává neskutečný hate za úplně blbosti a stupidní věci. Chvíli si tam ještě s klukama povídáme když najednou mi začne zvonit budík. Byla to Nabi. ,,Hej kluci volá mi Nabi počkejte chvíli." informoval jsem kluky aby byli potichu. Zvedl jsem hovor a co jsem neslyšel. ,,A-ahoj Lixi mám tě fakt ráda a doufám že mě taky a jsi můj nejlepší kamarád a mám tě strašně ráda." Hned jak tohle dořekla ukončila hovor. Co to pravé bylo? Kluci se mě hnedka ptali co říkala ale abych byl upřímný ani já jsem to moc nepobral. Byla snad nalitá nebo co. ,,Jenom mi říkala jak mě má ráda a že jsem její nejlepší kamarád a takové věci. Ale zněla celkem divně, nevím jako by byla opilá." Dořekl jsem a Han se začal smát. ,,Bože to bych chtěl vidět." Podíval jsem se na Hana obličejem který říká si děláš srandu ne? Najednou se ozval Hyunjin. ,,Hele píše mi Nabi." oznámil všem. Já jelikož jsem seděl hned vedle něj naklonil jsem se abych viděl co napsala a ty zprávy vážně nedávaly smysl.Zprávy:
Nabi: Huijme ja mém rda teve
Nabi: So dejam stapne,*A tady mám pocit nám všem došlo že je mimo. Hnedka jsem se s Hyunjinem a Chanem zvedl a šli jsme do dormu kde byla. Kluci tam zůstali protože tuhle scénu vidět nepotřebují. Nebo by se Minho a Han začali smát. My jsme nasedli do auta a hned jsme vyrazili. Z auta jsem vystoupil jako první a hnedka jsem běžel ke dveřím. Začal jsem na ně ťukat a nidko se neozval. Začal jsem se bát ještě víc. Když v tom za mnou přiběhl Hyunjin s klíčem v ruce. ,,Chan jel zaparkovat hnedka přijde." Řekl a podal mi klíče do ruky. Rychle jsem odemkl dveře a oba jsme vběhli dovnitř. Když jsme přiběhli do obýváku viděli jsme tam Nabi jak tam leží na gauči. Oba jsme k ní přišli a viděli že spí. Takže nám nezbylo iix jiného než ji vzbudit. ,,Co?" řekla a fuuha z ní to táhlo jak z pravého alkoholika. Hned nám bylo jasné že něco měla ale proč? a co? ,,Lixi? Jinnie? řekla a u toho se podívala na nás. Hyunjin hnedka šel k ní blíž a zvedl ji hlavu, podíval se do očí a měla úplně rudé oči. ,,Bože ty jsi i šňupala?" Zeptal se se strachem a vyděšeně. ,,Co to je?" Řekla Nabi pomalu a s nechapajicim výrazem. Takže to jsme mohli vyškrtnout. ,,Ona ani neví co to je." Dodal jsem. ,,Tak co jsi pila?" Zeptal se Hyunjin. ,,V-vodu" vyndala ze sebe. ,,Tak to je marné." Řekl jsem už se zoufalstvím. Nekonec se otevřeli dveře a přišel Chan. ,,Tak co?" Zeptal se nás. ,,Určitě něco v sobě má ale nevím co a kolik. Nemáme třeba takový ten měřič kolik má promile?" Odpověděl i s otázkou Hyunjin. ,,To nemáme ale co vám říkala?" ,,Že pila vodu" Odpověděla jsem tentokrát já. ,,Jdu se podívat do skříně ve které byl alkohol a podívám se co chybí." Řekl a vydal se do kuchyně a já jsem šel s ním. Hyunjin mezitím zůstal s Nabi kdyby něco. Když otevřel skříň s alkoholem zjistil tě chybí dvě vodky. ,,Aha tak už víme co je ta voda." Řekl a šel zpátky do obýváku a já za ním. Chvíli jsme tam jen tak seděli než se ozvala Nabi. ,,Záchod" řekla a rychle se zvedla. Já jelikož když vidím že někdo zvrací tak ztrácím taky tak šel hnedka za ní Hyunjin. Jak přišli zpátky tak nám řekl že zvracela ale rozhodně to nebylo všeho. Když údajně vypila dvě flašky vodky tak teď vyzvracela tak čtvrtku toho. Chan ji potom vzal na ruce a odnesl ji do jejího pokoje. Já jsem mezitím kontaktoval ostatní o tom co se stalo. Samozřejmě trochu zkráceně. Po chvilce se že shora vrátil Chan a sedl si na gauč. ,,Hyunjin tam s ní zůstal a pohlídá ji. Má tak sebe kýbl a kdyžtak tam má ona koupelnu." Řekl a já se alspon trochu uklidnil. Ale pořád mi hrálo v hlavě proč to udělala nebo co jí k tomu přivedlo protože kdyby se na to přišlo má neskutečný průser protože ještě není plnoletá.
Večer jsem za ní do pokoje už ani nešel jenom jsem tam přišel zkontrolovat Hyunjina jestli je vše ok. Pak se vrátili i ostatní. Chvíli jsme povídali a plánovali co bude zítra. Nakonec jsme se dohodli že když nevíme jak na tom Nabi bude s kocovinou tak zítra zrušíme tréninky a necháme volný den. Samozřejmě my si vymyslíme nějaký plán na ten den aby si mohla odpočinout.
ČTEŠ
Spolu to zvládneme || Hyunjin
أدب الهواةChvíli jsem tancovala ale pak jsem začala vidět černo před očima a pak si pamatuji jen to jak jsem spadla a všichni říkali moje jméno...