Asi tak hodinku jsme měli puštěný film dokud nám někdo nezaklepal na dveře. ,,Dále" Řekla jsem a čekala kdo vykoukne. Ten dotyčný otevřel dveře a byl tam Han. ,,Je oběd tak pojďte." Řekl a hnedka zavřel dveře a odešel. Felix se na mě podíval a už vstával z postele.,,Jdeš?" Zeptal se mě.,,Nene nemám ještě hlad dám si potom." Řekla jsem a zůstala ležet v posteli. ,,Dobře ale potom si něco dáš" Řekl už trochu ustaraný. ,,Jojo" řekla jsem a vzala si mobil do ruky. On odešel a já jsem jen začala projíždět sociální sítě.
~time skip ~
o dva dny pozdějibzzz bzzz bzzz
Další otravné ráno ale naštěstí už jsem si ho nastavila v čas tak abych to všechno stihla. Dneska máme jenom trénink a to hnedka ráno a potom máme takový volný den. Takže jsem normálně vstala a šla do koupelny kde jsem udělala ranní hygienu, udělala si culik a prevlekla se. Na sebe jsem si vzala mikinu a tepláky protože to je to nejvíce pohodlné oblečení co existuje. Přišla jsem dolů a sice už tam seděli všichni ale pozdě jsem nepřišla. Všichni se na mě udiveně koukali jako kdybych právě vytáhla z kapes kouzelnou hůlku. ,,Co koukáte?" Zeptala jsem se celkem pobaveně protože jejich výrazy stály za něco. ,, Ne nic jen to že jsi přišla včas" Řekl pořád překvapivě Felix. ,, Gratuluji dneska večer to oslavíme!!" Řekl s radostí Minho a já se na něj koukala jakože to myslí vážně? ,,Nemusíte z toho dělat takovou vědu jen jsem přišla na čas to je vše." Řekla jsem a sedla si na gauč protože jsme ještě měli čas. ,, No ale tohle se nestává často" Řekl Hyunjin a začal pomalu vstávat. ,,Tak jdeme už teď na trénink aby nám to potom skončilo o chvíli dříve." Dodal protože jsme měli ještě tak 15min. čas. Všichni souhlasili a šli jsme na trénink. Na tréninku to bylo celkem fajn do té doby než se mi udělalo špatně a musela jsem oběhnout z tréninku rychle na záchod. ,,Co se stalo?" Řekl vyděšeně Chan a podíval se na ostatní kteří měli stejný výraz jak on. ,, Jdu za ní" Řekl Felix a odešel z haly. Chvíli se rozhlížel kde by jsem mohla být ale potom ho napadlo že budu třeba na záchodě. Rychle vběhl na holčičí záchody kde nebyl nikdo jenom jeden zavřený záchod a zvuky toho jak někdo zvrací. ,, Nabi?? Jsi to ty?" Řekl někdo ustaraně a mě došlo že je to Lix. ,, Jo jsem" Řekla jsem a u toho jsem si sedla vedle záchoda. ,,Můžu?" Zeptal se Lix a já mu pomalu otevřela dveře. On vešel dovnitř a viděl tam mě jak sedím vedle záchoda. ,, Co se stalo?" Zeptal se mě ještě víc ustaraný. ,,Nic jen mi nebylo dobře ale už je to dobré takže můžu pokračovat." Řekla jsem a u toho jsem začala opatrně vstávat. ,, No to asi jako ne " Řekl a zatáhl mě zase dolů na zem. Sedl si vedle mě aby se mi koukal do očí. ,,Co jsi dneska jedla?" Zeptal se mě. Nenapadlo mě nic a lhát jsem mu už taky nechtěla. ,,Nic" řekla jsem a podívala jsem se u toho dolů na zem. ,,A včera?" Zeptal se mě znova. ,,Nic" řekla jsem se slzami v očích. On se na mě podíval a pohladil mě po hlavě. ,,Proč?" Zeptal se u toho. Tato otázka mě zaskočila ale odpověď na ní byla. ,, Protože... protože.." Fajn odpověď na ní nebyla tak jasná. Z očí mi začal téct slzy a já už neříkala nic. ,, Musíš něco jíst podívej se co to tvoří." Řekl. ,,To určitě neni tím jen mi nebylo dobře teď už to je lepší." Řekla jsem a už jsem vstala. On se nad tím pozastavil. ,,Ne půjdeš do svého pokoje a půjdeš si lehnout. Řekl a tím se snažil uzavřít celou konverzaci. ,,Ne v pohodě však už jen 15min. do konce tréninku to je v pohodě." Řekla jsem a vyšla jsem ze záchodu do haly a Felix za mnou. ,, Co se stalo?" zeptali se mě a já jsem to odignorovala protože nerada řeším věci okolo sebe. Hned jak vešel Felix do místnosti zeptali se jeho. Ten na to odpověděl že mi není dobře. Všichni se podívali na mě a Chan přišel ke mě a sáhl mi na čelo. ,,Však úplně hoříš, po zbytek tréninku si sedni a jen se koukej." rozhodl Chan ale ja chtěla pokračovat. ,,To je v pohodě jenom nějaká zvýšená teplota, a navíc už máme jenom 10min. Do konce tréninku." prohlásila jsem a šla jsem na svoji pozici. Všichni se jen tak koukali jak jdu na svoji pozici a nechali mě být. Hned jak se zapla hudba mě začala neskutečně bolet hlava a pískat v uších. Chvíli jsem tancovala ale pak jsem začala vidět černo před očima a pak si pamatuji jen to jak jsem spadla a všichni říkali moje jméno...
ČTEŠ
Spolu to zvládneme || Hyunjin
FanfictionChvíli jsem tancovala ale pak jsem začala vidět černo před očima a pak si pamatuji jen to jak jsem spadla a všichni říkali moje jméno...