Merhaba ben Yağmur Adalar ben hikayemi ilk satırlarını yazıyorum ve sende şuanda okuyorsun. O zaman hikayem başlasın mı?Bir gün gözlerimi yine karanlık bir sabaha açtım. Doğru okudunuz ''sabaha'' saat 07.00'di ve her kış olduğu gibi bu saatte hava karanlıktı sabahın bu vaktinde neden uyanmıştım hiç bir fikrim yok ama bildiğim tek bir şey vardı oda çok uykumun olduğuydu uyumak istiyordum ama uyuyamıyordum yastığımın yanında duran kitabımı elime aldım ve okumaya başladım bir an dışarı baktım ve dışarıdaki manzaraya dalıp gittim. Yağmurun verdiği huzur, manzaranın güzelliği ve yoğun uykumun da etkisiyle uyumuştum. Uyandığım da saat 10.00'du yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım. Kendime bir kahve yapıp kitabımı okumaya başladım. Dışarıda yağmur yağıyordu ve yağmura bayılan ben kendimi dışarı attım uzun bir yürüyüşten sonra yağmurun ıslattığı parlak zeminde yürüyordum aklım, kalbim ve her şeyim kafamın içini dolduran karışık düşüncelerle doluydu yine hayattı sorguluyordum her dakika, her saniye, her salise ve kısacası her zaman hayattı sorguluyordum. Üstümde ne bir mont vardı nede bir yağmurluk şemsiye bile almadan çıkmıştım evden. Eve geldiğimde sıcak bir duş alıp uyudum uyandığımda ise hava kararmıştı ve yine dışarıyı izlemeye başladım. Bir anda aya çarptı gözüm bulutlar ayı yavaş yavaş kaybediyordu bulutların arasında kaybolan aydan geriye sadece etrafa yaydığı ışık kalmıştı bu görüntü bana epey tanıdık gelmişti. Ay bendim Bulutlar ise diğer insanlar ben diğer insanlar arasında kaybolmuştum ve kimse beni fark etmemişti işte aramızdaki tek fark buydu ayı ben fark etmiştim ama ben her zaman fark edilmeyi bekledim ve asla fark edilmedim.
sabah olmuştu yine sıcak bir duş aldım ve telefonumu elime aldım telefonun ekranını bile açmadan zamanın geçmesini bekledim ve okul saatime 1 saat kala evden çıktım otobüse indim ve kulaklığımı kulağıma takıp bu aralar en çok dinlediğim şarkıyı açtım.
"Üstüm başım altüst olmuşum
bana verilenden ben hesap sormuşum
bir varmışım bir yokmuşum
acı çeker ölmek için doğmuşum" *
okula gelmiştim sırama oturdum dersi başlamasına son 2dk kalmıştı. Ve ders aşlamıştı hoca sınıfa girdi ve "bu güün yeni bir arkadaşınız geldi. Tatlım içeri gir ve kendini tanıt" dedi ve hemen ardından kapı açıldı "Merhaba ben Faruk Kanatsız"
Ne Faruk mu?
_____________________________________________________
şarkı: mavi gri -altüst olmuşum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aysız gece
Teen FictionYağmur adlı güzel kahramnımızın pisgolojik sorunlarıyla mücadelesini ele alan bu kitabın sonunda bakalım ne olucak? Yağmur pisgolojik sorunların yenebilecek mi?