Sabah olduğunda Eslem'in yüzüme fırlattığı yastıkla uyandım gözlerimi araladım ve kendi kendime söylenmeye başladım.
"ne bu enerji ya sabah sabah uyuyamıyoruz da Allah Allah." Dedim homurdanarak.
"uyansana hadi ya açım beennn" Dedi enerjik bir ses tonuyla.
"Of tamam" dedim yataktan kalkarak ardından kıyafet dolabıma yönelip okul formamı alıp duşa doğru yöneldim kısa bir duş alıp çıktıktan sonra üstümü giyip aşağı mutfağa indim. Eslem'le birlikte kahvaltılık bir şeyler hazırlayıp kahvaltı yaptık ve birlikte okul için evden çıktık okula girdiğimizde kapının önünde durmuş konuşan Bulut ve Denize baktım ardından Denizle göz teması kurdum Deniz bana göz kırpıp yanımıza geldi ve omzuma hafif bir yumruk attı.
"N'aber lan" dedi gülerek.
"iyi işte nasıl olsun" dedim bir yandan omzumu sıvazlayarak.
"Dün olanlar çok etkilemedi sanırım" dedi alaycı bir ifadeyle.
"bende şaşırdım ama yok etkilemedi aksine bu gün çok mutluyum" Dedim Bulut'a bakarak Bulut'a baktığımı anlamış olacak ki
"Oda seviyor" dedi göz kırparak ardından Eslem'in yanına yürüdü.
Dediğini ilk algılayamadım ardından anlayıp (benim jeton biraz geç düşüyor da) şaşkın bir ifadeyle Deniz'e baktım. Ardından Bulut'a baktım baktığımda yanında başka bir kız vardı ve konuşuyorlardı sanırım kıskanmış olabilirim ama hiç bir şeyim olmuyor sonuçta kıza gidip bir şey diyemezdim ki ne haddime kıskançlıktan patlayacak olsam da sadece kız ve Bulut'un arasından geçerek sınıfa girdim kısa bir süre arkamdan baktıklarını hissettim ama umursamadan gidip sırama oturdum ve çantamdan çıkardığım kitabı okumaya başlayarak öğretmenin gelmesini bekledim. Çok geçmeden kapının önünde Bulut'la konuşan kız gitti ve Bulut gülerek sınıfa girdi çantasını ilk arka sırama koyacakken Eslem'in çantasını gördü ve yanıma koydu.
"Eslem hanım alıştı benim yerimde oturmaya bu günde yanındayım" dedi gülerek ve cevap vermemi bile beklemeden gitti.Arkasından baktım ve sınıfta ki, adı Arda olan o şahısın yanına yürüdü Arda'yla tokalaşıp gülüşmeye başladılar onları izlemeyi bırakıp önüme döndüm ve kitabımı okumaya devam ettim. Öğretmenler zili çalınca kolidorda ve bahçede dolaşan çocukların hepsi sınıflarına dağıldı ve okul sesizleşti. Birinin yanıma oturduğunu hissettim göz ucuyla yanıma oturan kişiye baktım oturan kişi tabi ki de Bulut'tu ilk önce duruşunu düzeltip ardından beni izlemeye başladı bir şey diyecek gibiydi ama sanırım kitap okumamı bölüp beni rahatsız etmek istemiyordu bense duruşumu hiç bozmadan kitap okumaya devam ettim. Gözüm kapıya kaydı yan sınıfın öğretmenin geldiğini gördüm büyük ihtimalle bizim öğretmende çok geçmeden gelirdi kitabımı kapatıp çantama koydum ve karşı duvarı izlemeye başladım tamda tahmin ettiğim gibi oldu çok geçmeden öğretmen sınıfa girdi.
...Ders bittikten sonra Bulut tekrar bana döndü tam ayağa kalkacaktım ki kolumdan tutup beni geri oturtturdu Bulut'a döndüm yüzünü kısaca inceledim ardından gözlerinde durdum.
"N'oldu?" Dedim umursamaz bir yüz ifadesiyle Eslem de yüz ifademi fark etmiş olacak ki arkadan kafama vurdu ve eliyle gülümsemem için işaret yaptı Eslem'e gülümseyip tekrar Bulut'a döndüm.
"Bir şey söyleyeceğim" Dedi söyleyip söylememekte karsız gibiydi.
"Söyle" Dedim meraklı gözlerle çünkü ne diyeceğini cidden merak ediyordum.
"Ben..." dedi ve duraksadı hâlâ söyleyip söylememekte kararsızdı.
"Sen?" dedim tek kaşımı kaldırarak hâlâ ne diyeceğini merak ediyordum.
---------------------------------------------------------------------
Evet bu bölümde bu kadardı siz Bulut'un ne diyeceğini düşünüp durun bende seneryo kurayım aklımdan elektrikler kesildi zaten kaldık böyle dımdızlak son internetimle bunu yayınlıyorum hadi yine sizi düşündüğümden. (sanki kim okuyor ki fark eden iki kişi bile zor)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aysız gece
Fiksi RemajaYağmur adlı güzel kahramnımızın pisgolojik sorunlarıyla mücadelesini ele alan bu kitabın sonunda bakalım ne olucak? Yağmur pisgolojik sorunların yenebilecek mi?