Ve bir anda aklıma sabah Deniz'in dediği şey geldi 'oda seviyor' demişti meraklı gözlerle Bulut'a bakarken arkadan tahminimce ki öyle olacağı da belliydi Bulut'u almak için gelen Arda'yı gördüm elimle ardaya dur işreti yaptım ve tekrar Bulut' a döndüm.
"Hadi ama meraktan çatlayalım mı bura da söyler misin lütfen" Dedim gözlerinin içine bakmaya devam ederken.
"Ben senden hoşlanıyorum" dedi ve bir şey dememi bile beklemeden çantasını alıp gitti.
Neye uğradığıma şaşırmıştım ki şaşırmayı geçtim üzüleyim mi sevineyim mi buna bile şaşırmıştım tek ama neden gitti ki hani neden söyleyip kaçıyorsun çocuğum mal mısın? Her neyse çok kafama takmayacağım. Ayağa kalkıp eteğimi düzeltim ve Eslem'in yanına doğru yürüdüm ardından Eslem'i kolundan tutarak okulun arkasına götürdüm."Sence az önce n'oldu?" dedim soluklanmaya çalışırken
"Ne oldu kızım bir anda insanın kolundan tutup çekiştirilir mi ödüm bokuma kaçtı lan" Dedi o da nefes nefese kalmış haldeydi.
"Of tamam haklısında bak ne diyeceğim" Dedim yüzümde ki beş karış gülümsememle.
"Ne diyeceksin" dedi korkulu bir ses tonuyla.
"BULUT AZ ÖNCE BANA AÇILDI!!!" Dedim nerdeyse çığlık atmıştım.
"NE!" dedi o da şaşkın bir surat ifadesiyle.
"açıldı açıldı da ardından çantasını alıp gitti" dedim yüzüm de ki gülümseme yok olmuştu bile"ha evet gördüm okuldan çıktı..." dedi yan taraf bakarak
"of ya ne oldu ki şimdi zırlıycam" Dedim gökyüzüne doğru bakarak.
-------------------------------------------------------
Evet arkadaşlar bir şey demek istiyorum bu bölüm biraz kısa oldu farkındayım ben şöyle bir hata yaptım bir Aysız Gece'yi yazmayı bitirmeden Kurt Sürüsü'nü yazmaya başladım ve evet iki kitabı aynı anda yazamam bu bir hataydı ilk bunun bitmesini beklemem lazımdı bu nedenle Kurt Sürüsü'ne ara verip Aysız Gece'yi bitireyim dedim ama aklıma çok güzel bir kurgu fikri geldi futbol kurgusu yazmak istiyordum uzun zamandır ve aklımda çok güzel bir seneryo var bence bu seneryo üzerinden devam edersem çok güzel bir şey çıkarabilirim ama hemen yazıp bitirmek istiyorum en azından yayınlanmış bir kitabımız olur bu yüzden buna da ara verip yeni kitabım "AŞKIN DANSI" adlı kitabımı yazmaya başlıyacağım tabi arada buraya da bölüm yüklerim teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aysız gece
Teen FictionYağmur adlı güzel kahramnımızın pisgolojik sorunlarıyla mücadelesini ele alan bu kitabın sonunda bakalım ne olucak? Yağmur pisgolojik sorunların yenebilecek mi?