s!k!md£ bile değilsin

9 3 1
                                    

marketten bir kaç parça bir şey aldıktan sonra eve geldik. Aldığımız noodleleri  yapıp dedikodu yapmaya başladık. akşam oldu Eslem benim pijama takımlarımdan birini giymişiti pijama partisi yapma kararı aldık çatı kkatındaki odama gittik o odayı çok güzel dekore etmiştim yatak yoktu sadece puflar vardı ve tam pijama partisi yapmalık bir alandı. Saat gece 04.05 olmuştu ve uyuya kalmıştık. İnstagram hesaplarımızdan 100 tane (lafın gelişi) gönderi ve story atmıştık. annem beni 100 kere aramış (lafın gelişi) ve hiç birine bakmamıştım. Aynı şey babam içinde geçerliydi beni merak etmiş olmalılar ki hemen telaşla annemi aradım. 

"Alo anne" dedim yorgun ve telaşlı bir sesle 

"Alo kızım neden aramalarımıza bakmadın çok telaşlandık" annemin meraktan uyuyamadığı çok belliydi sesinden gayet iyi anlaşılıyordu.

"anne sizi meraklandırıp telaşlandırdığım için özür dileri" dedim sesimden yorgun olduğum anlaşılıyordu.

"tamam sorun değil bir daha böyle bir şey yapma" dedi sesi gayet öfkeli çıkıyordu.

"tamam anne tekrardan özür dilerim babamada iyi olduğumu söylrsen sevinirim" dedim 

"tamam görüşüürüz kızım"

"bay" dedim ve kapatıp tekrar Eslem'e sarılarak uyudum. uyandığımızda saat 12.58 geçiyordu hemen üzerimizi değişip okula gitmek için evden çıktık. Okul formamız siyah bir mini etek beyaz bir gömlek siyah bir kıravat ve siyah çeketimzi tarzı bir şey 

kızların okul forması temsili

erkeklerin okul forması temsili

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

erkeklerin okul forması temsili

(formalar temsili amaçlı koyulmuştur kitap resimsizdir)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(formalar temsili amaçlı koyulmuştur kitap resimsizdir)

arabama bindik tam arabamı çalıştıracaktım ki kurt bakışlımın evden çıktığını gördüm  el salladı ve yanımıza gelip "benimle gelsenize birlikte okula gideriz" dedi  

"gerek yok biz böyle iyiyiz" dedim  ve arabayı çalıştırdım

"tamam o zaman okulda görüşürüz" dedi ve gitti 

"onu hayal kırıklığına uğrattın" dedi Eslem 

"farkındayım" dedim 

sevgili miydik? hayır sadece aşıktım ama onun ne hisettiği hakında hiç bir fikrim yok.

okula vardık. sırama oturdum ve yanıa bir çantanın konulduğunu hisettim ama bu çanta Eslem'in  değildi kafamı kaldırıp çantanın sahibine baktım bu oydu Bulut. Şaşkınlıkla arkama baktım ve Eslem bana göz kırptı bu Eslem'in işine gelmişti hanım efendi Bulut'la yer değiştirmiş hemen arkamda Deniz ile  oturuyordu (Deniz Eslem'in sevgilisi).

"rahatsız olmadın değil mi Eslem Denizle oturmak istediğini söylrdide" dedi anlamıştım Eslem'in işi olduğunu. Aslında Bulutla oturmak hoşuma gitmiyor da değildi

"hayır, hayır seninle oturmaktan mutluluk duyarım" dedim ve yüzümde küçük bir tebessüm belirmişti. "ben o zaman bir lavaboya gidip geliyorum" lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım ve tam arkamı dönecekken kapının kilitlendiğini duydum ve irkilerek arkamı döndüm. Bu oydu Faruk amacı neydi neden buraya girip kapıyı kilitlemişti dahada önemlisi kızlar tuvaletinde ne işi vardı?

yanıma yaklaştı ve beni duvara iterek

"geri döndüğüme sevinmiş olmalısın" diyerek kulağıma fısıldadı ve hemen ardından yüzüne piç gülümsemesini oturttu.

ne saçmalıyordu bu?

"sikimde bile değilsin" diyerek kendimden iterek uzaklaştırdım.

aysız geceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin