Eslem'le evimin önüne gelmiştik daha doğrusu evimizin. En azından artık bir ev arkadaşım vardı ve sıkılmayacaktım, evet evde tek yaşamanın ailemle birlikte yaşamaktan daha iyi olduğunu söylemiştim ama sadece ailemle birlikte, arkadaşımla birlikte yamak tabi ki de tek yaşamaktan iyidir.
-Evet Eslem hanım, yeni evinize hoş geldiniz.
-Hoş buldum, Yağmur hanım.
-Çok resmi oldu tamam. Dedim gülerek
-Bence de haklısın.
Evin kapısını açtım ve Eslem'e eşyalarını taşıması için yardım ettim. Eslem için bir o da verdim ve birlikte odayı temizleyip düzenledik artık birlikte yaşadığım bir arkadaşım vardı. Eslem'in odasıyla işimiz bittikten sonra içeri inip koltuğa oturduk birlikte sohbet ederken bir anda telefonuma gelen bildirimle ikimizde sustuk, telefonumu alıp gelen mesaja baktım ve yazan kişinin Bulut olduğunu görünce gülümseyerek cevap verdim ki Eslem de gülümsememden anlamış olucak ki "Bulut değil mi" diye sordu bende başımı sallayarak onay verdim.
Bulut:
Selam.Yağmur:
Selam.Bulut:
Müsait misin? Arıyayım mı?
Yağmur:Oluur.
Telefonum çaldı ki malum arayan Buluttu hemen telefonu açıp kulağıma götürdüm ve konuşmaya başladım.
B: Selam.
Y: Selam.
B: N'aber?
Y: İyidir, senden?B: Bende iyi, hep iyi ol güzelim.
Y: Ay teşekkürler, sendee.
B: Rica ederim. Bu gün okulda olanlardan dolayı aradım. O pislik herif kimdi ve neden seni sıkıştırmıştı? Tabi anlatmak istemezsen anlarım. Sorun değil.
Y: Ah, o çocuk. Eski sevgilim kafadan kontak biraz, doğrusu biraz az kalır basmıyor onun kafa manyak herif neden tekrar çıktı karşıma hiç bir fikrim yok ama sonu pek iyi olmayacak gibi.
B: Bence de, kesin bir bokluk çıkacak. Ama çok takma korkmana falan da gerek yok dediğim gibi ben hep senin arkandayım ki korkacağını da düşünmüyorum. Güçlü kızım benim.
Y: Teşekkür ederimm.
B: Neyse seni de gece gece rahatsız ettim kusura bakma.
Y: Sorun değil istediğin zaman arayabilirsin.
B: Tamamdır, neyse iyi geceler uyu sende dinlen çok geçe kalma. Seni seviyorum tatlı rüyalar güzelim.
Y: İ-iyi geceler.
Kapatır.
Bir dakika az önce bana seni seviyorum mu dedi + güzelim de var ilk kez benimle böyle konuştu. Heyecandan kekelemeye başladım. Sanırım bir elektriklenme var.Eslem omzuma yumruk attı. "oo siz işleri bayağı bir ilerletmişsiniz ha"
Yorgun bir yüz ifadesiyle "ya kızım saçmalama" dedim.
"ne saçmalaması kızım bizimde kulağımız var ya hani duyduk her şeyi" dedi gülerek.
Gülümsedim ve "of Eslem neyse ben uyuyacağım güzelim iyi geceler" dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
"tamam bende odama çıkayım bari" Dedi ve birlikte odalarımıza gittik.
Odama gidip yatağıma yattım, battaniyemin altına girip Bulut'u düşünmeye başladım ve çok geçmeden uyudum.
-----------------------------------------------------------------------------------
Farkındayım uzun zamandır bölüm atmıyorum ama aktif olmaya çalışacağım malum LGS senem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aysız gece
Novela JuvenilYağmur adlı güzel kahramnımızın pisgolojik sorunlarıyla mücadelesini ele alan bu kitabın sonunda bakalım ne olucak? Yağmur pisgolojik sorunların yenebilecek mi?