Rozřazování a seznámení s poberty

84 2 0
                                    

Došli jsme před Velkou síň, kde nám Brumbál ještě zopakoval pravidla a my si sundali plášť, poté jsme i s prvňáky, kterým McGonagallová řekla pravidla a ostatní věci. Když jsme vešli Moudrý klobouk začal zpívat svou píseň, já s Hermionou jsme se na ní moc nesoustředili, místo toho jsme skoro všude slýchali"lidi vidíte to on vypadá, úplně stejně jako James" oba jsme se trochu ušklíbli a šli dál. Paní profesorka začala vysvětlovat co se bude dít, vše to znáte, vyvolala první jméno:
Spencer Jane- Mrzimor
Kate Marel- Nebelvír a takhle to šlo dál, až jsem tam zůstal jen já a Hermiona. Paní profesorka řekla,, A zde máme dva nové žáky, kteří k nám nastoupili z Hell Hole nastoupí zde do sedmého ročníku a teď, aby jsme věděli kam patří" a vyvolala.
Hermiona Grangerová- Nebelvír
Harry Richardson ani jsem nedošel na stoličku a už mě zařadil a hádejte kam- Nebelvír, tak jsem se otočil a šel si sednout. Sedl jsem si vedle Hermiony, kdy vedle mě seděl můj otec a naproti mě můj kmotr, vedle Siriuse seděl Peter a vedle táty Remus. Sirius se na mě otočil a potom pověděl směrem k tátovi,, Jamesi, nepamatuji se, že by jsi mi říkal o nějakém svém dvojčeti".,, Siriusi šplouchá ti na maják, víš proč jsi o něm nikdy neslyšel, protože žádného nemám".,, Tak se podívej vedle sebe a uvidíš, že mi nešplouchá". Můj otec se otočil mým směrem, ale když mě uviděl pustil příbor, otevřel pusu dokořán a oči mu málem vypadly z důlků, musel jsem se uchechtnout, protože ten jeho výraz byl k nezaplacení. Když se trochu uklidnil zeptal se,, Kdo si, já o svém dvojčeti nic nevím".,, Je vidět, že jsi při zařazování moc neposlouchal, já a tady Hermiona jsme sem nastoupili z Hell Hole do sedmého ročníku a abych ti zodpověděl kdo jsem mé jméno je Harry Richardson".,, Takže nejsi z mé rodiny, jo a mé jméno je James Potter".,, Ne z tvé rodiny nejsem a těší mě".,, No a to by nebyl Sirius kdyby se neozval,, a co my, my jsme vosk, mé jméno je Sirius Black, vedle mě sedí Peter Pettigrew a vedle tvého klonu je Remus Lupin".,, Ty nepoužíváš své druhé jméno" a v tu chvíli jsem si uvědomil, jak velkou chybu jsem udělal.,, Odkud víš, že mám druhé jméno a jestli víš jaké to je řekni ho". Podíval jsem se na Hermionu, která na mě upírala pohled, který naprosto jasně říkal, že z toho už se nevykroutím, jen jsem si povzdechl a řekl,, Tvé druhé jméno je John" v tu chvíli jsem na sobě viděl čtyři páry očí.,, To ale není celá otazka, kterou jsem ti položil".,, Řekl mi to Brumbál, řekl jsem".,, Proč by ti říkal mé jméno".,, Tak vzhledem k tomu, že jsi součástí skupiny pobertů, tak je to asi jasné".,, No dobře".,, Harry a znáš i mé druhé jméno" zeptal se táta.,, Myslíš Fleamont, předpokládám, že se tak jmenuje tvůj táta", po tomto tvrzení se na mě dívali ještě na většího blázna než předtím.,, Tvé tvrzení je správné, stejně jako mé druhé jméno, myslíš Siriusi, že zná i tvé druhé jméno" optal se Siriuse.,, To bych se divil, ale rád bych věděl jestli ho zná".,, Myslíš Orion, po tvém otci, kterého tak moc nenávidíš".,, Jak víš, že svého otce nenávidím, tohle ti ani Brumbál říci nemohl".,, No vzhledem k tomu, že na zmijozelský stůl házíš smrtelné pohledy a to konkrétně na jednu skupinu, tak mi došlo, že svoji rodinu v lásce mít nebudeš".,, Jedna nula Tichošlápku".,, Jamesi já bych ty přezdívky moc neříkal, oni neví co znamenají".,, Přezdívky to jako myslíte Tichošlápek, Dvanácterák, Náměsíčník a Červíček".,, Odkud je znáš, já prozradil jen jeho". Teď bych nevěděl jak to vysvětlit, ale naštěstí mě zachránil Brumbál, který ohlásil konec večeře. Všichni se začali zvedat ze svých míst, kde se zařadili za prefekty, kteří mají za úkol dovést prvňáky do společenské místnosti a vysvětlit jim co, jak a proč. Došli jsme před Buclatou dámu, kde prefekt řekl heslo "odhodlanost" a obraz se vyklopil. Vešli jsme do společenské místnosti, kde prefekt řekl co a jak a kluci se vydali po svém schodišti a dívky po svém. Když jsem se díval na jména na dveřích zarazil jsem se u dveřích kde je mé jméno, když v tom se za mnou ozvalo,, Proč zastavuješ u našich dveří" zeptal se táta.,, Jamesi já mám pocit, že ode dneška budeme mít nového spolubydlícího".,, Je to pravda Harry" jen jsem kývl.,, No tak na co tu čekáme honem dovnitř" zavelel táta, smím se zeptat,, takový je vždy".,, Někdy je to i horší Herry, z toho si nic nedělej". Jen jsem si povzdechl a šel dál. Došel jsem k posteli, kde jsem měl kufr s věcmi, které mi obstaral Brumbál, jen jsem se nad tím pousmál a sedl si. Jen tak jsem přemýšlel o všem co se tady stalo, když mě z mého přemýšlení vytrhl hlas Remuse.,, Harry a proč jste se vlastně s Hermionou rozhodli začít studovat zde " s touto větou se na mě všichni otočili.,, Já vlastně ani nevím, na Hell Hole nás to už přestalo bavit, tam se totiž neučí jen kouzla, ale také etiketa, stolování, tanec, skoro jako pro prince a princezny, tak jsme se rozhodli, že se zeptáme na povolení studovat tady".,, Tak to chápu, já bych to taky nevydržel". Jen jsem souhlasně přikývl a vrátil se zpět do hlubokého přemýšlení. Pak mi vlastně došlo, že je dnes úplněk, tak jsem se urychleně podíval na hodiny, zjistil jsem, že bude za sedm minut jedenáct večer, podíval jsem se kolem sebe a všichni spali. Došel jsem k oknu, kde už byl krásně vidět měsíc. Vrátil jsem se zpátky k posteli, kde jsem se převlékl, protože jsem věděl, že už neusnu a šel vzbudit Siriuse.,, Siriusi vstávej", jen se zavrtěl a otočil se na druhý bok. Jen jsem zavrtěl hlavou a řekl,, je mi líto Siriusi, ale nedáváš mi na výběr" a hned poté jsem vykřikl Aquamenti(nejsem si jistá jak se to má psát, tak doufám, že mi to odpustíte). Hned se zvedl a začal nadávat.,, Harry doufám, že máš k tomuto činu dobrý důvod, jinak si mě nepřej".,, Za třičtvrtě hodiny je půlnoc"., No a co já s tím mám asi tak dělat".,, Vysvětlím to jindy, ale dnes je úplněk". To jste měli vidět ty sprinty z té jeho postele.,, Harry okamžitě probuď všechny okolo já se podívám zda je vzduch volný". Udělal jsem šibalský úsměv a zvolal" aquamenti". Zvedli se z té postele a už chtěli začít hudrovat, ale v tu chvíli dovnitř přišel Sirius a řekl,, Ani tu pusu neotvírejte a začněte se zvedat z těch postelí, musíme ven" a v tu chvíli jim to došlo a okamžitě došli k Remusovi a začali mu pomáhat na nohy, jenže v tu chvíli si mě všimli.,, Siriusi víš, že je tu i Harry a je vzhůru".,, Ano vím to a buďte rádi, že tu je protože to on mě upozornil na úplněk", v tu chvíli se na mě všichni otočili a Remus se zeptal přes všechnu jeho námahu,, Jak víš, že se měním ve vlkodlaka".,, Já to vysvětlím pak, ale teď byste si měli pospíšit, už máte jen půl hodiny", jen kývli a vyšli, ale ještě před tím si vzali neviditelný plášť a pobertův plánek.

Harry v době pobertůKde žijí příběhy. Začni objevovat