Ve chvíli, kdy jsme vešli do pokoje, jsem šel do koupelny a James si šel připravit učení, ano já vím, že je to divné, ale po té co jsem mu řekl, že takhle ho Lily chtít nebude, rozhodl se, že se svým chováním něco udělá. V koupelně jsme se prostřídali a po té ulehli do postele. Netrvalo dlouho než do pokoje vběhli poberti, ale to bylo to poslední co jsem zaregistroval, protože poté už jsem se propadl do říše snů.
Pov. Hermiony
(VRÁTÍM SE TROCHU ZPÁTKY)
Poté co mě paní Pomfreová vyšetřila a řekla mi, že to nic není a mám se jen vyspat, jsem se vydala na pokoj. Před Buclatou dámou jsem řekla heslo a vešla do společenské místnosti. Rozešla jsem do pokoje, ale po cestě jsem potkala Lily s holkami.,, Ahoj holky".,, Tak tady jsi Hermiono, hledaly jsme tě" řekla Lily.,, Jen jsem se šla projít na čerstvý vzduch a proč jste mě hledaly".,, Už jsme si dlouho nepovídaly a tak nás napadlo si udělat o víkendu holčičí den".,, To je dobrý nápad, ale jestli mě omluvíte já už si půjdu lehnout".,, Je ti dobře Hermiono".,, Ano Lily, nic mi není, jen jsem unavená" a s touto větou se vydala do pokoje. Lehla jsem si do postele, ale ještě před tím než jsem usnula, jsem si řekla, že pak musím zajít za Harrym. Když jsem se vzbudila bylo 11 hodin, ale já jsem byla ještě moc slabá, na to abych šla ven a tak nebylo divu, že jsem za chvíli usnula. Když jsem se znovu probudila, tak už v pokoji byly holky a něco říkaly. Když jsem se pořádně zaposlouchala, slyšela jsem jak si povídají o Harrym a Jamesovi. Slyšela jsem, jak říkají, že je neviděly celý den a najednou se objeví ve Velké síni. Pomalu jsem se zvedala z postele a v tu chvíli se pozornost přenesla na mě.,, No konečně Hermiono, už jsme si myslely, že se nevzbudíš".,, Také ti přeji hezký večer Cleo". ,, A co se stalo, že máte, tak zamyšlené pohledy".,, Nic, jen to střapaté pako a to jeho dvojče zmizeli na celý den a pak si to jen tak přišli do Velké síně". ,,Lily, zdá se mi to nebo jsi se o Jamese bála".,, Hermiono, to je ta největší blbost, kterou jsem kdy slyšela".,, Lily nalhávej si to jak chceš, ale my tě známé déle než Hermiona a i ona pozná, že lžeš".,, Já se o něj nebála, jen mi to přijde divné, to je vše".,, Lily, musím ti říct hroznou zprávu a tou je, že začínáš fantazírovat".,, Tak dost, vy jste se proti mně spikly" řekla uraženě.,, To vůbec ne Lily" řekla jsem a hned se rozesmála.,, A kolik vůbec je holky ".,, Osm hodin" odpověděla mi Lily.,, Tak já půjdu do koupelny a pak se půjdu projít".,, Jasně, jen si dej pozor na večerku, nerada bych naší koleji odebrala body".,, Dobře Lily". Vzala jsem si čisté oblečení a vešla do koupelny. Osprchovala jsem se, oblékla se do oblečení a vyšla jsem z pokoje. Prošla jsem společenskou místností kde už byli jenom lidi, kteří dopisovali eseje na zítra nebo hráli karty. Prošla jsem obrazem Buclaté dámy a tím jsem se objevila uprostřed chladné chodby. Procházela jsem chladnými chodbami Bradavického hradu, když jsem z vedlejší chodby zaslechla hlasy. Potichu jsem se tam vydala, ale neměla jsem se čeho obávat, protože to byl jen Harry a Poberti.,, Ahoj kluci, co tu děláte".,, U Merlina Hermiono, nemůžeš nás takhle děsit" vylekal se Sirius.,, Ale notak Siriusi, vždyť byla slyšet, ale moc rád tě zase vidím Mio, doufám, že je ti líp".,, Také tě ráda vidím Harry a děkuji za optání, je mi o hodně líp".,, To je dobře a co tu děláte, tak pozdě". Nemohli jsme spát, tak jsme se šli projít a co ty".,, Vlastně to stejné, ale překvapilo mě, co jsem se dozvěděla od holek, jak se vám pro Merlina povedlo promeškat celé vyučování".,, Šli jsme pro viteál, ale nenapadlo nás, že to potrvá, takhle dlouho".,, No dobře, ale jestli jste šli pro viteál, tak už máme všechny nebo ne Harry".,, Ano přesně tak, také bychom měli zítra zajít za Brumbálem, protože už jen stačí rozbít viteály, najít Voldemorta společně s hadem, zabít hada a tím vše ukončit". ,,Ta nejtěžší část nás teprve čeká, ale už bychom měli jít spát, už je pozdě, takže dobrou".,, Máš pravdu Mio, dobrou noc"., Dobrou noc kluci".,, Dobrou noc Hermiono" řekli jí poté i kluci.
Pov. Harryho
Myslel jsem, že po tom co jsem s Jamesem za celý den udělal budu spát dlouho a proto pro mě bylo překvapením, když jsem se probudil a bylo jen deset minut co jsem usnul, ale ještě větším překvapením bylo, že i kluci byli vzhůru. Kluci si tiše povídali, ale jen co si všimli, že jsem vzhůru, hned se nás s tátou začali vyptávat, jak to probíhalo.,, Kluci a co kdybychom se šli projít a já to vysvětlil po cestě. Když jsem byl u konce zaslechl jsem z vedlejší chodby zvuky bot. Nenápadně jsem si dal ruku k hůlce, ale jen co se daný kouzelník ocitl před námi, nenápadně jsem si oddechl, protože to byla jen Heemiona. Chvíli jsme si spolu povídali, ale když se Mia podívala na hodiny a oznámila nám, že bychom měli jít spát, tak jsem to Mie odkýval. Popřáli jsme Hermioně dobrou noc a tím nás rozhovor skončil. Všichni jsme se vydali do svých ložnic a to jsme si s kluky ani nevšimli, kdy jsme dorazili do společenské místnosti. V tichosti jsme si všichni lehli do postelí a během chvilky jsme usnuli.
Ráno nám zazvonil budík docela brzo a tak jsme měli s klukama plno času na ranní hygienu a ostatní věci. Kluci si ještě připravili potřebné věci a vydali jsme se na snídani. Když jsme dorazili, bylo tam jen pár studentů z Havraspáru a profesoři s Brumbálem. Všichni byli samozřejmě překvapení že nás vidí, protože poberti byli většinou ti co chodili pozdě. Zasedli jsme ke stolu, každý si nabral k snídani co chtěl a v tichosti jedli. Jedli jsme každý vlastním tempem a tak jsme na sebe počkali až všichni dojí, abychom mohli vyrazit na naší první hodinu tohoto dne a to obranu proti černé magii. Jen co kluci dojedli, protože já byl první co dojedl, jsme se zvedli, vzali si potřebné věci na učení a vyrazili jsme.
ČTEŠ
Harry v době pobertů
FantasyCo kdyby se Herry s Hermionou dostali čirou náhodou do světa, kde ještě žili jeho otec, matka a všichni co zemřeli v bitvě s Pánem zla, zachránili by je ještě před tím než by zemřeli, to vše v tomto příběhu. Postavy ani místa si nepřivlastňuji, pat...