~Şafak~
Alacanın elini sıkarak , karşımızda Alacaya özlemle bana meraklı gözlerle bakan insanlara baktım.
"Çekilin " kalabalığın içinden bir ses duymamla bakışlarımı oraya çevirdim, birden insanlar iki yana ayrılarak , orta yaşlı bir çiftin görünmesini sağlamışlardı yavaşça bize doğru yaklaşmalarıyla , Alaca elimi bırakarak onlara doğru yürüdü , ardından ikisine de sarıldı.
Aslında biraz daha dikkatli bakınca, bunların Alacanın annesi babası olduğu belli oluyordu Adamın, saçları hafiften beyazlamaya başlamıştı ama Alacanın saçları gibi siyahtı yüz hatları Alaca gibi sert ve keskindi fakat yaşlılığın getirdiği ile o sert hatları yumuşamıştı, gözleri masmaviydi sanırım gözlerini babasından almamıştı boyu Alacadan kısaydı.Ardından yanındaki kadına bakınca Alacanın gözlerini annesinden de almadığı belliydi, kadının siyah gözlerine inat saçları sapsarıydı. Alacanın annesi birden bana dönünce utanmışlık hissiyle gözlerimi etrafa çevirdim ki çevirmez olaydım çoğu herkes bana bakıyordu,Bu sefer gözlerimi Alacaya çevirdim annesinin bakışlarını takip ederek bana baktı ardından tebessüm edip yanına gelmem için kafa işareti yaptı , aslında normalde ayağına gitmezdim fakat şuan kendimi çok utanmış hissettiğim için tıpış tıpış yanına gitmiştim Babasının da bakışları bana dönünce anlmazca Alacaya bakmaya başladılar , ardından Alaca tekrar elimi tutup anne ve babasına
"Benim eşim, ruh eşim Şafak"
ardından sesini yükselterek bana bakarak konuşmaya başladı.
"Bundan sonra nefesim, ruhum , kanım , canım,kalbim ona emanettir.Ona yapılan herşeyi kendime yapılmış gibi göreceğim. O bundan sonra müstakbel liderin eşidir " Sözlerinin bitmesiyle kalabalıkta gözlerini gezdirdi. İtirazı olanı varsa sıkıyorsa itiraz etsin gibi bakıyordu.Ben ise sözlerinin güzelliği ve ağırlığı ile kızarmış yanaklarıma orada öylece ona bakıyordum."Senin canın bundan sonra bizim canımızdır" Babasının dediğiyle yanaklarım daha da kızardı Alaca sanki etrafta kimse yokmuş gibi bana3 dönüp eliyle annesini gösterdi
"Bu liderin eşi, aynı zamanda annem"
kadının beni tebessümle seyretmesine karşın bende patlıcan moru alan yüzümle aynı tebessümü göndermiştim
"Bu da liderimiz aynı zamanda babam"
Adama da aynı tebbessümü gönderip Alacanın elini sıkarak artık rahatsız olmaya başladığımı anlatmaya çalıştım . Anlamış olacak ki Anne ve babasına uzun yoldan geldiğimizi söyleyip izin alarak elimi bırakmadan oradan ayrıldık.
Yürürken yanından geçtiğimiz insanlar arada Alacaya bakıp selam veriyordu.
ardından beni görünce şaşırıyorlardı.
Evleri geride bırakıp Şatoya doğru yürüyünce uzaktan gördüğümden daha görkemli gözüküyordu. kocaman kapının yanında duran iki asker Alacayı görünce kapıyı açtı.
İçeri girer girmez kocaman salon karşımıza çıktı fazla gösterişliydi buraya
uymamıştı .
"Orası misafirler için güç gösterisi gibi düşün."Kafamı anladım derecesini sallayıp beni duvarın yanında uzanan koca merdivene yöneltti, orayı da çıkınca karşıma uzun koridor çıkmıştı koridorların duvarlarında küçüklü büyüklü kurt resimleri vardı bazı yerlerde çift kapaklı kapılar vardı, uzun koridorun sonuna yaklaşınca hemen sağımda duran devasa siyah kurdun gözleri tıpkı Alacanın ki gibi sapsarıydı.
Alaca durduğumu anlayınca o da durup baktığım resme baktı
"Büyük amcam, babamın babasının kardeşi, dediklerine göre en güçlü kurtadammış o kadar güçlüymüş ki gençlik yıllarında bile kurdu Yetişkin bir kurdun iki katıymış ,bir bakışı bile kocaman sürüyü diz çöktürürmüş, fakat bu güç sevdiğini korumaya yetmemiş sevdiğini sırtındayken kaybetmiş."
Sırtındayken mi ? nedense tanıdık gelmişti hikaye"Bizim orada da böyle bir hikâye var daha doğrusu büyükbabamda vardı. bana küçükken hep anlatırdı Lordun kızına aşık olan kurtadam sevdiği ile kaçmaya çalışırken kendisine hedef alınan ok sirtindaki sevdiği kıza isapet etmiş oracıkta kurt delirmiş orada olan bütün ok tutan kişileri öldürmüş ardından sevdiğinin yanına giderek orada can vermiş ardından kasabayı lanetleyip her dolunayda ruhu kasabaya inermiş "
Alaca resime tebessüm ederek konuştu
"Büyük aşkı heryerde anlatılmış demek "
ardından tekrar elimi sıkarak yürümeye devam ettik.
Sonunda bir kapının önünde durup bana baktı.
"İstersen benimle beraber kalabilirsin , ya da odamın yanındaki odada kalabilirsin nasıl rahat edeceksen "Onunla kalmak istiyordum bunun için erken olduğunu düşünebilirsiniz fakat ben Alacadan hoşlanmak için geç bile kaldığımı düşünüyordum sizde bana nasıl baktığını görseniz bana hak verirdiniz. Özellikle bana olan davranışları , bakışları , cümleleri aşık olunacak cinsteydi.
" Seninle kalmamda bir sorun yoksa beraber kalalım."Alaca aldığı cevapla sırıtıp önünde durduğumuz kapıyı açtı , kapıdan içeri girer girmez sağ taraftaki duvarda kocaman bir yatak tam karşısında siyah bir koltukta takımı hemen bizim karşımızda ise tavan yere kadar uzanan üç büyük camlar vardı camların ardında ise balkon ,biraz daha dikkatlice bakınca yatağın olduğu duvarın en solunda kapalı bir kapı vardı muhtemelen banyodu, koltukların olduğu duvarın en sonunda ise kapısı olmayan bir giriş vardı ne olduğunu anlamak için elimi Alacadan çekip oraya doğru yürüdüm, gördüğüm yer ile gözlerim açıldı burası küçük bir kütüphaneydi. Burası kitap okumayı seven ben için bir cennetti.
Ardından arkamı dönüp bana bakan Alacaya baktım."Odan çok güzelmiş" bu odadan sonra nasıl benim kulübemde kaldı şaşırdım doğrusu.
"Beğenmene sevindim artık burası bizim odamız eğer değiştirmek istediğin bir yer varsa söyle" kafamı hayır anlamında iki yana salladım odası böyle daha güzeldi Alaca gibi kokuyordu en önemlisi,ve onu yansıtıyordu sade ama şık .
"Hayır böyle daha güzel""O zaman şurası banyo , sen orada yıkan ben diğer boş odadaki banyoda yıkanırım , kapının önüne kıyafet koyarım" kafamı tamam anlamadında sallayıp oraya doğru yürüdüm Alaca çoktan odadan çıkmıştı.
°°°°°
Giydiğim rahat ve yumuşak kıyafetlerle Beraber kendimi yatağa atmıştım, yatakla bulaşan bütün kemiklerim, ağrısını şimdi göstermeye başlamıştı.
Kafamı sola döndürerek pencereden yavaşça kararan havaya bakmışım. Alaca hâlâ gelmemişti, bu sefer yüzümü kapıya dönüp gözlerimi kapıya diktim fakat yorgunluk daha baskın gelince gözlerim daha fazla açık kalamadan kapandı,Bir süre sonra uyku ve uyanıklık arasında kapı sesi duydum tam tekrardan uykunun kollarına kendimi bırakacaktım ki belimde hissettiğim sıcaklıkla kendimi oraya itip sıcaklığın tadını çıkarıp uykuya dalmıştım
~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Opia (bxb)
WerewolfOpia ~ Bir insanla göz göze bakışmanın verdiği yoğun his. Eşcinsel bir hikayedir. İnterex birey içerir. Eski zamanlardan geçer (tarihi olayları içermez.) °° Şafak kendini diğer insanlardan soyutlayıp ufak bir kulübede tek başına yaşarken , günün bir...