23

912 72 1
                                    

ŞAFAK

Yaklaşık 3 gün sürecek yolculuk mide bulantılarım yüzünden 4 günü bulmuştu artık teste filan gerek olmadığını düşünüyordum çünkü içimdeki  varlığı yavaştan hissetmeye başlamıştım. benim bir çocuğum olacaktı minik elli minik bir bebek ,bunları düşünürken bile yumuşacık his içimi dolduruyordu sanırım buna halk dilinde anne sevgisi deniliyordu .

Seni görmeden tanımadan seven beni, umarım seversin küçük şey.

~~~~~~~~

Aryanın yanına geldiğimizde hava çoktan karardığı için direk bizim için ayrılan odaya çıkmıştık, birkaç saat uyuduktan sonra, kapının tıklatılması ile yarım yamalak uyuduğum uykudan uyanmıştım.

Kapıdan Aryanın sesini duymamla Alacanın kollarından ayrılıp kapıya doğru gittim.

Kapıyı açar açmaz görüş açıma giren kocaman karınla yüzüm güldü .

"Çok gülme seninde başına gelecek"

Bunu demesiyle telaşla Yatakta yatan Alacaya baktım, mışıl mışıl uyuyordu.

Odadan çıkıp kapıyı arkamdan kapattıktan sonra konuştum.

"Hâlâ Alacaya sürpriz yapmak istiyorum bozma . "

" Tamam tamam sakin, herkes uyurken şu testi yapalım da en azından emin olalım "

 Aryanın yüzündeki hevesli ifadeyi görünce kafamı tamam anlamında sallayıp, Aryanın uzattığı koluna girdim ,

Ardından bizim şatodan farklı olan koridorda yürümeye başladık.

"Sürünüzde kimse bilmiyor dimi durumunu ? "

"Hayır fırsatım olmadı, hoş birden ben doğuruyorum diyemezdim ,zaten ben bile şuana kadar hamile kalabileceğimin farkında değildim"

"Anladım umarım ömür boyu mutlu olursun Şafak"

"Ben sana aynısını diyemeyeceğim önümüzdeki  3 yıl  biraz çile çekeceksin"

"Niye birden masallardaki kahin cadılar gibi konuştun korkutma beni"

"Cadıyım çünkü "

"NEEE?! "

Aryanın çığlığından sonra geçtiğimiz koridorda bir kapı açılıp  Aryanın eşi Han hızlı ve telaşlı adımlarla bize doğru yürümeye başladı.

"Arya doğum mu başladı ağrın mı var ne oldu!? "

Aryayı kollarının arasına alıp yere oturdu,  bende o sırada kendimi açıklamaya çalışıyordum.

" Cadıyım ama değilim melezin melezi gibi bir şeyim, tek özelliğim rüya kehanetle-"

"Ayy cadıyım diyor kehanet okurum diyor Han ay bana bunları şimdi anlatıyor Han ,çile çekecekmişim Han ayy bana bir şeyler oluyor , başladı çilem sanırım"

Ya ama ben daha cümlemi bitirmemiştim ki, Arya kendini kaptırınca bu sefer karşımdaki adama bakıp konuşmaya başladım.

"Ben çile çekeceksin derken tatlı bir çileden bahsetmiştim çocuklar çok yaramaz olacaktı ondan bahsetmiştim. "

Karşımdaki adam anlamaz gözlerle bir bana birde Arya ya bakınca , bir an beni yanlış anlarlarsa ne olacağını düşündüm düşünürken gözlerimin dolmasını engeliyememiştim ilk arkadaşımdı o benim.

"Şafak? "
Alacanın sesini duyar duymaz çömeldiğim yerden kalkıp onun bana gelmesini izledim yerde yatan Aryayı  görünce şaşırıp soru sordu.

"Ne oluyor ? "

"Arya beni yanlış anladı. "

Tekrar yerde yatan Arya ya  bakınca kocaman sırıtışını görünce şoka girdim , o da benim dolu gözlerimi görünce sırıtışını kesip kocasından yardım alarak ayağa kalktı, kollarını bana dolayıp konuştu.

"Bir daha benden böyle önemli şeyleri saklarsan daha kötü şaka yaparım"

Dediği şeyle gülmek ve ağlamak arasında gidip gelmiştim sonunda bende ona kollarımı sarıp cevap verdim.

"Tamam söz. "

İki saniye sonra aynı anda ufak bir boğaz temizleme sesi gelince kollarımı çözüp bize şaşkın şaşkın  bakan adamlara baktım.

"Aramızda ufak bir yanlış anlaşılma oldu ,bizim şimdi işimiz var kahvaltı da görüşürüz" 

Aryanın kolundan tuttuğum gibi yürümeye devam ettim.Yol boyunca Aryanın garip sorularına maruz kalmıştım.

Sonunda beni şatonun en alt katındaki odaya götürünce ,dışarıya pek belli etmesem de içimden heyecan çığlıkları atıyordum. 

İçeride bir yatak tuvalet olduğunu düşündüğüm kapı ve birde kocaman bir dolap vardı,  ben odayı incelerken arkamızdaki kapı açılıp içeriye elinde tepsiyle yaşlı bir kadın girdi ,bizi görünce tebessüm edip konuşmaya başladı.

"Hoş geldiniz siz gelene kadar bende malzemeleri hazırladım "

Elindeki tepside bir adet mürekkep ve iki kase vardı. 

"Hemen yapalım birazdan bizi ararlar "

Yaşlı kadın Aryanın cümlesinden sonra tepsideki bir kaseye mürekkep damlatıp bana verdi ardından içerideki bir kapıyı gösterip bunun içine işememi söyledi ,eğer rengi siyaha dönerse hamile değilmişim ama açık bir maviye dönerse hamileymişim.

Kadının dediklerini tek tek yaptıktan sonra şuan üçümüzde kasenin renk değiştirmesini bekliyorduk , üçümüzde kaseye odaklanmışken koridorda Alacanın ve Hanın sesini duyduk.

Biz daha sese tepki bile veremezken birden kapı tıklatıldı biz şoktan cevap bile  veremezken kapı Alaca tarafından sonuna kadar açıldı bizi bir kaseye bakarken yakalayan Alaca ve Han bize kaşlarını çatarak bakmaya başladılar sanırım artık deli olduğumuza emin olmuşlardı.

"Ne yapıyorsunuz Arya"

Arya yüzünde ufak bir tebessümle eşine cevap verdi.

"Büyü yapıyorduk kocacım."

Keşke gerçeği söyleseydi.

 Odadaki gerginlik artarken gözlerim  birden maviye dönmüş mürekkebe deyince zaten gergin olan bedenim daha da gerilirken ağzımdan çıkan sözlere pek dikkat edememiştim .

"Ben hamileyim! ."

~~~~~~~~~

sonunda finale az kaldıııııııı

Opia (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin