"Para çoğu zaman çok fazlaya mal olur."
–Ralph Waldo Emerson
-Nasıl geçti?,- elindeki sayfaları dikkatlice okurken içeri giren kişiyi görüp sordu.
-Yeni bilgiler öğrenebildim.
-Güzel. Bana mesaj olarak aldığın notların fotoğraflarını yollarsın.
-Peki. Sorgusunu yapacağın bay Choi nerede? Çoktan sorguya başlamış olduğunu düşünmüştüm.
-Tuvalete gitti. Gelir bir kaç dakikaya.
-Heyecanlanmış olmalı.
-Belki de. Bak sana ne soracağım. Şu iki dedektif hakkında neler düşünüyorsun?
-Yani nötrüm onlara karşı. Adamlar yurtdışında bayağı meşhur. İtalyan gazatelerinde bir sürü onlar hakkında yazılmış makaleler var. Hem söylemeden edemeyeceğim çok yakışıklılar,- Jisung göz devirmekle yetindi arkadaşına.
-Nerede kaldı ya bu adam? Deminden bekletiyor. Sen de yan odaya geç izleyeceksense.
-Tamam ben gittim o zaman,- kapıyı açtığında Jungsoo da karşısında belirmişti. O, masanın arkasına geçince Jisung artık sorguya başlayabileceğini anlayıp not aldığı yerlerde son kez göz gezdirdi.
-İşiniz uzun sürdü.
-Mazur görün.
-Önemli değil. Sorgu sırasında sizden tek beklediğim şey dürüstlük olacak.
-Tabi.
-Ne oldu da şirketinizin durumu gittikçe kötüye gitmeye başladı?
-Dokuz ay öncesine kadar gayet iyiydi her şey. Hatta muhteşem ilerliyordu her şey! Kaç yıldır bu şirketin başındayım hiç böyle para sorunumuz olmamıştı. Fakat her şey büyük bir işi elden vermemizle başladı. Çok önemli bir anlaşma bağlayacakken karşı taraf vazgeçtiklerini söyleyip özür dilemişti. Çok sinirlenmiştim bu duruma. Resmen oyun oynamıştılar bizimle. Ne kadar para yatırmıştık üstelik bu iş için!
-Zor bir durum.
-Çok...Her şey o gün başladı. Kelebek etkisini biliyor musunuz? Ha, aynen onun gibi her elimizi attığımız iş aynen böyle elimizde patlıyordu artık. Çok sıkışmıştım. Şirket çalışanlarını mağdur etmek istemiyordum. Ben de riskli olduğunu bile bile Park Jinyoung'un şirketiyle bir anlaşma yaptım. Fakat sevkiyatları konuşulan zamana yetiştiremedik. Bir kaç hafta erteleyebildik onları fakat işler cidden sarpa sardı. Ve beş milyon dolar borçlandık şirkete.
-Bu çok büyük bir miktar.
-Fazlasıyla.
-Sizce bay Park'ın ölümü kimin işine gelmiştir?
-Bilmem. Sadece işle ilgili görüşmelerden tanıyorum onları,- tam bu an Felix'in olduğu yan odanın kapısı açıldı ve içeri Minho girdi. Bildiği şeyleri şuan savcıya anlatmalıydı. Kulaklığı kulağına takıp konuşmaya başladı.
-Benim, Minho.
-Ne oldu?,-kaşlarını çatıp cama taraf baktı.
-Size bir şeyi anlatmalıyım. Choi Jungsoo benim odamın yanındaki numarada kalıyor ve üç gün önce Kim Seungmin ile yüksek sesli tartışmalarına kulak misafiri oldum. Ona Kim Seungmin ile ne tür bir anlaşma yaptıklarını sormanızı istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Mysterious Night | Stray Kids
FanfictionBüyüleyici Seul, lüks "Marriott" oteli, Yılbaşı gecesi... Ünlü bir suç uzmanı olan Minho, ailesi, uzun zamandır hem iş ortağı hem de arkadaşı olan Changbin en sevdikleri tatili geçirmek için buraya gelirler. Ancak bir başkasının talihsizliği tatil i...