Normalde sınavlarımdan ötürü, girmeyecektim ama fic 10k olduğu o için sözümü yerine getirmek istedim. Diğer bölümde düz yazı istediğiniz için bu bölüm düz yazı oldu umarım beğenirsiniz..
Lütfen düz yazı yazdığım için bolca yorum yapın, yoksa yorum gelemediği için düz yazı da yazmayabilirim, bir tane bile olsa yapsanız sevinirim. ❤️❤️
~İyi okumalar ~
******
Sırtım soğuk duvara sert bir şekilde çarptığında, acıyla inleyip gözlerimi sımsıkı kapatmıştım. Gözlerimi istemeye istemeye açtığımda bana tiksinçle bakan gözler ile, gözlerimi bu sefer temelli kapatmak istememiştim, bu kadar iğrenç bir konumda olduğumu bilmiyordum.
"Başkan! seni neden buraya getirdiğimizi bilmek istiyor musun?" Yan sınıftan olan, daha önce tek kelime dahi konuşmadığım çocuk jesung sinirle konuştuğunda, bıkınca nefesimi dışarı bırakıp sinir ve acıdan dolan gözlerimle ona bakmıştım.
"Bilmiyorum jesung, açıkçası bilmekte istemiyorum" dişlerim arasında sinirle konuştuğumda, eli boynuma sarıldığında nefesimin kesildiğini hissetmiştim, o sırada yanındakiler ise korkudan onu durdurmaya çalıştığında, ben ise koluna geçirdiğim yumrukla beraber arkaya doğru sendelenmesini sağlayıp zorlukla nefes almaya başladım, bu çocuk gerçekten psikopattı.
"Ne yaptığını sanıyorsun, bu yaptığın suç inan bana aynı şeylerin başına gelmesini istemezsin jesung" öksürüğümle beraber zar zor konuştuğumda, tekrardan üzerime yürüyecekken durup sırıtarak bana bakmıştı, içimde kötü bir his vardı, ve bunların iyi bir şey yapamayacağını söylüyordu, hoş deminden beri yapmıyorlardı zaten.
"Jeon jungkook duyduğumuza göre akradaşımız olan kwang'tan hoşlanıyor muşsun! Utanmıyor musun kendi cinsinden birini sevmeye hemde sevgilisi varken" jesung yumruk yaptığı elini karnıma geçirdiğinde, acı şekilde inleyip elimle karnımı tutup dik durmaya çalışmıştım, demek ki kwang piçi korkak gibi her şeyi anlatmıştı, ondan nefret ettiğimi tekrardan hatırlattı bana, çünkü o menfaatçi kendini düşünen insanlarla dalga geçen pisliğin tekiydi, bunu anladığım an ondan nefret etmiştim, zaten onu sevmem başlı başına hataydı.
"Kimden hoşlandığım sizi ilgilendirmiyor o yüzden defolun burdan" dememle kalmayıp yüzüme gelen sert yumrukla, yere yapışıp acı şekilde yüzümü tutmuştum, diğer arkadaşı ise beni kaldırıp tam vuracakken elinden yakalayıp, karnına tekme attığımda geriye doğru toslayıp acıyla karnını tutmuştu, diğer taraftan ise jesung sinirlenip arkadaşı ile beraber bana saldırdığın da kendimi daha fazla savunamayarak yere düşmüştüm, içimde tutuşan acı, ve durmaksızın karnıma atılan tekme ile zorlukla nefes alıp veriyordum, böyle olmasını istemiyordum bu kadar korkak bu kadar çaresiz görünmek istemiyordum, ama 3 kişi ile de nasıl baş edebilirdim ki, bu benim için imkansız gibiydi.
"İgrenç çocuk bir daha seni kwang'ın etrafında görürsem bu sefer bu kadar insaflı davranmayacağımı bilmelisin başkan" teneffüs zili çaldığında son kez tiksinerek bana bakıp, yüzüme tükürük attıktan sonra, olduğu konumu hızla terk etmişlerdi, ben ise ağrıyan bedenim ile yerde uzanmaya devam etmiştim, hoş kalkacak halim dahi yoktu.
"Bugün kız atmayı düşünüyorum, uzun zamandır eğlenmedim"
"Hahaha yavşak seni iki dakika durmuyorsun yerinde"
"Ne duracağım be artık devir eğlenme devri yoongi'cim"
"Kalsın almayayım ben, hey taehyung sana noldu neden sesin çıkmıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Başkanı//Taekook
Teen FictionKim taehyung okulun sahibi olduğu için derslerini aksatır, babası ise durumu anlayınca kartlarına ve arabasına el koyar. Taehyung ise onları geri almak için okulun zeki başkanı olan jungkook'tan yardım ister. {Texting & Düz yazı} Başlangıç= 06.12.20...