Part 5

78 5 1
                                    

Sajog a fejem érzem az adrenalint a véremben ahogy a fejemben ugyan az a mondat hangzik el: üss vagy fuss, üss vagy fuss...
Nem tudok tisztán gondolkodni csak arra tudok gondolni, hogy valahol ott fekszik a földön a szüleim élettelen teste. Azt sem tudom mit csinálok, de ki tudtam szabadítani magam a rendőr karjai közül, és el kezdtem teljes erőből futni az autónkhoz vagy ami még maradt belőle. Át szakítottam a szalagot amivel körbe volt véve a helyszín, még mindig nem tudták ki húzni őket, mondat foszlányokban hallom, hogy valaki a nevemet kiáltja, de nem ismertem fel az illetőt.
Valamit bele fecskendeznek a vérembe ez volt az utolsó emlékem mielőtt magával ragadott volna a sötétség.

Izzadságomban fetrengve keltem fel egy újabb rémálmomból. Nem tudom meddig bírom még ki, úgy érzem minden egyes rémálom után mintha magam mögött hagynék egy darabkát a szívemből. Nem tudom mit csináljak ezért csak tovább lépek. Nem írom le, nem mesélem el senkinek, próbálok nem vissza emlékezni. De a rémálom nem bennem él, hanem én élem át minden egyes kibaszott napfelkeltével, amit a szüleim nélkül kell megélnem. Néha azt sem tudom a valóságban élek e, olyan mintha valami szét akarna szakítani belülről, ami oly erős és fájdalmas.

Miután elkészültem és meg reggeliztem el indultam a suliba, de előtte el mentem a szokásos helyemre mostanában többet járok ide, lehet azért mert gyakoribbá váltak a rémálmok vagy csak reflex szerűen akarok a droghoz nyúlni. Nem tudom csak azt, hogy nem élném túl nélküle.
Az aulában egyből megis találtam JJ-t, aki a reggeliét majszolgatta.
-Jó reggelt.-köszöntem és le ültem mellé, és elő vettem az irodalom könyvem.
-Reggelt.-szólt oda teli szájjal.
-Teli szájjal nem illik beszélni nem tanították?-kérdeztem egy szemforgatás kíséretében.
-Nem képzeld ezt sajnos elfelejtették meg tanítani az erkölcs suliba ahová nyáron jártam.-mondta szarkasztikusan. JJ-vel ezért is vagyunk legjobb barátok, az ő szarkasztikus modora és az én szarkasztikus modorom pont ki egészítik egymást.
Első óra irodalom volt ami azért is volt kifejezetten jó, mert most lesz egy iskolai színdarab amiben én fogom játszani a Hamletből Opheliát. Az órán még átbeszéltük mikor lesz az első próba, és ki is csengettek.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jan 08, 2023 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

༻|Merülés|༺Où les histoires vivent. Découvrez maintenant