[1] "Ege diye biri."

41 3 0
                                    

Öncelikle hepinize merhaba, sizlere panomda da bahsettiğim gibi artık bu hesaptayım, ayaklikutuphane61 kaldığı yerden devam ediyor! Vote ve yorum atarak destek olursanız çok sevinirim ^^

××××××××

"Her şey çok güzel olacak!"

Gözlerimi devirdim. Sabahın köründe bir insan nasıl bu kadar enerjik olabilirdi anlamıyordum. Ama öte yandan dediklerinde haklı olmasını umuyordum.

"Değil mi abi?"

Yanımda yürüyen kardeşime baktım. İki eliyle çantasının askılarından tutuyordu. Tam bir velet gibi duruyordu keşke onunla aynı okula gitmek zorunda kalmasaydım diye düşündüm.

"Evet Doğa, evet."

"Biraz neşeli olsana."diye çıkıştı.

"SEN biraz sakin olsana. İlk defa mı okula başlıyorsun?"

Offlayıp hızlandı ve önüme geçti. Beni bi sal ya.

"Umarım kendime bir arkadaş bulabilirim. Eve dönerken benimle gelir ve insan gibi sohbet ederiz."

Uff ne yapacağını bana neden söylüyordu ki? Bana ne yani bana ne?

"Bende ehliyet aldığımda yeni arabamla sizin yanınızdan drift atarak geçicem." diye dalga geçerek canını sıkmaya çalıştım.

Çünkü o benim canımı her zaman sıkıyordu.

"Çok komiksin. Babamın sana ehliyet alacağını sanıyorsan yanılıyorsun."

Off! Bu yaptığı kıskançlıktan başka bir şey değildi.

Sadece 11.sınıf notlarımı son dönemde düşürmüştüm ve babam böyle gidersem sana ehliyeti nah alırım demişti. Yok abi ya bu ailede güven ve anlayış sıfır.

"Kes ya."

"İyi tamam, ilk günümüzün hatrına susuyorum."

Çok geçmeden varacağımız yere varmıştık. İşte karşınızda yeni okulumuz, Doğanay Koleji.

Doğa okula yaklaştığımızda panik olup saçlarını düzeltmeye başlamıştı. Neymiş efendim okula ilk girişi çok havalı olmalıymış. Kızlar neden bu tür konularda abartıyorlar anlamıyorum abi düz yürü gir okula işte.

Gayet sıradan bir şekilde ekmek almaya gidercesine iki elim cebimde okul bahçesine giriş yapmıştım. Daha önceki senelerde de koleje gittiğim için buralarda nasıl tipler olduğunu çok iyi biliyordum bu yüzden klasik olan herkesin aşağılayıcı bakışları eşliğinde binaya girdik.

"Sınıfını biliyorsun değil mi?"

"Evet 9-C."diye cevap verdi. "Sen unuttun kesin."

"Eee, evet."

"Kuş beyinli. Gidip öğren o zaman. Ben kendi sınıfıma gidip insanlarla tanışacağım."

"Tamam bayan panik, ilk tenefüs yanına uğrarım sonra kendin takılırsın."

"Öyle yapacağım, hadi görüşürüz."dedi ve gülümseyerek ayrıldı.

Hafifçe güldüm ve müdürün odasını aramaya koyuldum. Yanlış hatırlamıyorsam bu okula kayıt için geldiğimizde ikinci kata çıkmıştık. Bu yüzden merdivenlerden çıktım ve müdürün odasına ulaştım. Doğru hatırlamıştım. Zeka pırıltıları saçarak kapısını tıklattım ve içeri girdim.

Girmez olaydım, bu ne amk?

"Hass..."diyerek şaşırdım olduğum yerde.

Okuldaki uzun saçlı sekreter, koltuğunda oturan müdürün üstüne eğilmişti ve kravatını çekiştiriyordu. Kadın beni görünce şaşırdı ve hızlıca doğruldu.

rude//bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin