iyi okumalarr
.
.
.Yolu neredeyse yarılamıştık. Buraya kadar havadan sudan konuşarak gelmiştik ama benim aklımda hâlâ evde yaşananlar vardı. Birde az sonra Ege'nin annemi görecek olması aklımı kurcalıyordu. Bu ona kendini kötü hissettirir miydi acaba?
"Ne düşünüyorsun böyle?"
Belki de sevinirdi. Ama üzüledebilirdi. Üzülmesini hiç istemiyordum. Biliyordum, belki de bazı şeyleri çok fazla düşünmeye başlamıştım. Sanırım gittikçe kendimi ona kaptırıyordum.
"Aloo?"
"Ha?"
"Daldın." dedi bana bakıp. Ona bir bakış atıp önüme döndüm tekrar. Dalmıştım evet, bunlar kendimden beklemeyeceğim hareketlerdi.
"Şeyi düşünüyordum da..."
"Neyi?"
"Ege, annemle tanışmak ister misin? Yani senin için bir sakıncası olur mu?"
"Ha, bu muydu?"dedi. Yüzünde burukça bir gülümseme belirdi. "Gerçekten beni mi düşündün Çınar?"
"Evet, yani, bu sizin evden çıktığımızdan beri aklımı o kadar kurcaladıki."
"Sorun yok. Tanışmak isterim."
Ona baktığımda gülümsüyordu. Onun için sorun olmayacaktı demek, güzel. Rahatlamıştım.
"Tamam o zaman."
Eve ulaştığımızda bizi Doğa karşıladı. "Oha abimler gelmiş."
Oya ve ardından annem de kapıda belirdi. "Hoşgeldiniz." dedi annem Ege'ye bakarak.
"Hoşbulduk." diyerek ayakkabılarımızı çıkartıp içeri girdik.
"Ee anne arkadaşım Ege, Ege annem Yasemin." diyerek onları tanıştırdım.
"Merhaba Yasemin abla. Çok memnun oldum."dedi Ege tatlı tatlı gülümserken.
"Ben de memnun oldum Egecim."
"Nasılsınız?"
"İyiyim sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim teşekkürler."
Annem Ege'yi sevmişe benziyordu. Aynı zaman da Ege de onu sevmişti bence çünkü şuan çok mutlu gözüküyordu.
Annem "Hadi içeri geçin size kızların aldığı atıştırmalıklardan getireyim." dediğinde tamam diyip hep birlikte oturma odasına geçtik.
"Ee sizden naber kızlar?"dedim sohbet açmak için.
Doğa hemen söze atladı. "Oya'ya kolyelerimi gösterdim ve bayıldı!-"
"Evet ve neden hâlâ hepsini satamadığına inanamıyorum!"diyerek sözünü kesti Oya.
"Dediğim gibi daha yeni yeni satmaya başladım ve henüz o kadar gelişmedim."
"Geliştiririz."dedi Ege koltuğun en köşesinden.
Hepimiz ona dönünce sessizlik oldu.
"Yani... Ya niye öyle bakıyorsunuz diyeceğim şeyi unuttum!"dedi gülüp.
Birlikte güldükten sonra Ege fikrini açıkladı. "Yani bence siz ikiniz okuldaki kızlara satabilirsiniz."
"Oha bu cidden iyi bir fikiir."dedi Doğa, heyecanla Oya'ya dönerek.
"Bilirsiniz bizim okuldaki kızlar biraz kokoş bu yüzden sade bir kolye tercih etmezler diye düşünüyorum... Tabi daha kolyeleri görmedim ama güzel olduklarına eminim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rude//bxb
Подростковая литератураEn yakın erkek arkadaşıma nasıl aşık olabilirdimki?