selam, iyi okumalar!^^ Medya: Ege (temsili)
×××××××
Ege'nin Anlatımıyla
1 Gün Sonra
Ağlıyordum. Belki de şuan kendimde değildim ama kendimde olabildiğim tek yerdeydim. Üşüyordum. Hava serindi. Sanırım bugün hava bozacaktı. Olsun. Anneme sarıldım. Elime değen tek şey toprak parçalarıydı. Yine olsun. Saat çok erken olduğu için ona çok sevdiği güllerden bulamamıştım. Günler önce koyduğum güller çoktan kurumuştu.
Dün babama açılmıştım. Şaşırmıştı ama neyseki kötü bir şey söylememişti. Sadece garipsemişti. Kızsaydı da sikimde olmazdı açıkçası.
Ona en yakın arkadaşımı sevdiğimi söylemiştim. Bunu söylemek de çok garipti çünkü henüz kendisi bilmiyordu. İki gündür onu görmüyordum ama o kadar merak ediyordumki. Mesajlarına, aramalarına geri dönmüyordum;telefonumu kapatmıştım. Bunu yapmam çok saçmaydı. Onun da beni sevdiğini anladığımı bile bile kendimden uzaklaştırmama gerek yoktu. Herşeyi o gün anlamıştım. Kendini bana açarken o kadar dürüsttüki... Ne kadar heyecanlanmıştı karşımda... Ben onunla dalga geçmiştim ama herşey doğruydu. Sadece bunu bilmek ve kabul etmek istememiştim. Şimdiyse ona ihtiyacım vardı. Onu özlemiştim.
Tekrar hıçkırdım. Gözyaşlarımı silmeye çalışarak doğruldum ve telefonumu bulmaya çalıştım. Yerdeydi. Aldım ve açılmasını bekledim.
Anında telefonuma bir sürü mesaj düştü. Biraz bekledikten sonra mesajlar kısmına girdim.
Ceren kişisinden 3 cevapsız arama ve 3 yeni mesaj
Ceren:ege neredesin bilmiyorum ama Çınar hiç iyi değil (dün 16:35)
Ceren:kavga etti (dün 16:35)
Ceren:lütfen ona ulaş... (dün 16:35)
Bu kavga olayını dün Oya'dan öğrendiğimde resmen yıkılmıştım. Yine de Çınar'ın kavga etmesini anlamlandıramıyordum. Benim için miydi? Tekrar ağlamaya başlarken kardeşimin mesajlarına baktım. Bir çok kez aramıştı.
kardeşim kişisinden 37 cevapsız arama ve 9 yeni mesaj
kardeşim:abi neredesin? (bugün 08:30)
kardeşim:abi şaka mı yapıyorsun? neredesinnn???? (08:36)
kardeşim:heyyyy (08:36)
kardeşim:evin içinde seni arıyorum yarım saatten beri (08:36)
kardeşim: şaka mı bak babamı aramak istemiyorum adam işe gitti endişelenmesin şimdi (08:37)
kardeşim:sen ciddi misin? (08:38)
kardeşim:yoksun(08:38)
kardeşim:anladım ben seni(08:39)
kardeşim:mezarlıktasın (08:39)
Endişelenmesini hiç istemezdim ama sonuç olarak nerede olduğumu anlamıştı bu yüzden direkt Çınar'la olan sohbetimize girdim. O da en az Oya kadar merak etmişti beni.
Çınar kişisinden 26 cevapsız arama ve 14 yeni mesaj
Çınar:Ege iyi misin? (çarşamba günü 16:33)
Çınar:Birden gittin, merak ettim. (çarşamba günü 16:33)
Çınar:heeyy? (çarşamba günü 23:47)