[13] kavga

13 2 0
                                    

iyi okumalar:)
.
.
.
.
.

Bir kaç gün geçmişti. Sınav haftasını bitirmiştik ve ikimiz için de iyi geçmişti. E tabi o kadar çalışmıştık bir zahmet iyi geçsin...

Matematik notlarımız açıklanmak üzereydi. Tüm sınıf hocayı bekliyordu.

"...Ege 100... Çınar 100... Ahmet 90..."

"Yes be!"diye bağırdık birden. Sevinçten neredeyse havaya fırlamıştık. Yumruklarımızı tokuşturduk.

"Oğlum başardık be!"dedim Ege'ye bakarak. O da çok mutlu olmuştu. Çoğu kişi yüksek almıştı.

"Ne oldu Çınar yoksa sevgilin mi çalıştırdı seni?"

Bakışlarımı duvar kenarından gelen sese yönelttiğimde yüzümdeki gülüş yavaş yavaş solmuştu. Bu niye laf atıyordu şimdi bana?

Hiç istifimi bozmadan önüme döndüm. Uğraşmak istemiyordum.

Ege ise "Ne diyon lan?"diye seslendi o tarafa.

Sınıfta ufak bir sessizlik oldu. Şimdi herkes duvar kenarına bakıyordu. Ahmet, Ege'ye pis pis sırıtıyordu.

"Doğru değil mi oğlum?"

Eren adlı götlek ise bize bakıp "Gay."dedi ağız hareketleriyle.

"Ne doğru değil mi aptal?"diye çıkıştım bende.

"Arkadaşlar noluyor?"

Hoca araya girip çıkacak kavgayı önlemeye çalışmıştı ama boşunaydı.

"Haberin yok mu Çınar?"

Neyden haberim yoktu benim? Ahmet bakışlarıyla sınıfı gösterdi.

"Herkes biliyor, sana söylememişler mi?.."Dudaklarını büzerek üzülmüş gibi yaptı. "...Yazık."

Melis'e baktığımda ağzını açıp konuşacak gibi oldu ama sustu. Ceren ise Ahmet'e endişeli bakışlar yolluyordu. Bu olayı daha önce yaşamış gibiydi.

Ceren "Ahmet sınavdan düşük aldın diye yapıyorsun bunları."dedi ön sıradan.

"Git Allah aşkına bunu mu koruyorsun bana ya?"

Ceren"Kes sesini Ahmet. Sen de bir şey desene Melis."

Melis hâlâ konuşmuyordu. En azından Ege'yi korumasını beklerdim çünkü şuan onun üstüne gidiliyordu.

"Bir şey desene Melis."dedi Ege. "Neden demiyorsun? Neden susuyorsun?"

Melis "Kendin söylesene."dedi en sonunda konuşarak.

Ben ne yapacağımı bilmiyordum. Ege benim en iyi arkadaşımdı ama şuan bilmediğim bir konu dönüyordu ve onu nasıl koruyabileceğimi de bilmiyordum.

Ege"Geçen seferki gibi bağırmayacak mısın?"

Melis"Geçen seferki gibi ağlayacak mısın?"

Kısa bir sessizlik oldu. İçimdeki tüm nefretle Melis'e bakıyordum o an. Bunu Ege'ye nasıl diyebilirdi?

"Hayır. Bağırsana Melis! Herkesin içinde yine rezil etsenize beni!"diye bağırdı Ege.

"Yeter. Saçmalamayı kesin."dedim Ahmet'e bakarak.

Ege ise sinirli görünüyordu. Dokunsam patlayacak gibiydi. Ya da ağlayacak?

"Çocuklar daha fazla uzatırsanız müdüre yollayacağım sizi."

Ege"Nolur uzatsınlar hocam. Hep aynı şeyler..."dedi hocaya.

"Ağlıcan mı?"dedi Ahmet. "Ağla sevgilin teselli eder seni."

rude//bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin