Yoongi'nin anlatımıyla.
Adımlarımı kapıdan içeri sertçe attım ve Jungkook'un mutfağa doğru ilerlemesi üzerine onu takip ettim.
"Jungkook bi' dinler misin?" Kapıyı sertçe yüzüme çarptı ama bu içeri girmeme engel değildi. Kapıyı hızla açıp içeri girdim."Ben hiç bir şey yapmamama rağmen neden suçlu ben oluyorum? Sadece biraz işi şakaya vurup eğlenmek istiyorum hepsi bu. Ama şunu bilmelisin," bana doğru döndü. "Artık sana karşı hiç bir duygu beslemiyorum. Çünkü fark ettim ki ben aslında sana karşı zaten bir şey hissetmemişim. Aslında hoşlandığım kişi, her zaman yanımda olan ve beni sevdiğini hissettiğim Taehyung. Sen benim için sadece bir hırstın."
Buraya nasıl geldiğim hakkında bir fikrim yoktu ama neden burada olduğumu biliyordum. Jungkook'un dostluğu gerçekten iyiydi, en azından dostluğumuz iyi olsun niyetiyle gelmiştim buraya. Gönlünü almam gerekti.
"Çek git buradan!" Kaşlarını çatarak işaret parmağıyla kapıyı gösterdi.
"Jungkook,"
"Ne!"
Hızla sinirle yanımdan geçip gitti ve dış kapının açılma sesini duydum. Arkasından gittim.
"Gerçekten gitmemi mi istiyorsun? Öyleyse tamam gidiyorum ama cidden özür dilerim." Sinirli ifadesi biraz daha yumuşadı. "Git..." Dedi.•••
Bazen sadece bir çıkmaza girmiş gibi hissederdim ama bu sadece iki saniye sürerdi. Fakat şimdi gerçek bir çıkmazdaydım. Jungkook beni affetmezse hayatım çok değişirdi. Jungkook'un bana hissettirdiği duyguların tümünü kaybederdim. Abilik duygusu, sevgi, mutluluk gibi.
Jungkook beni evinden koymuştu ama ben yinede ona yakın olmak adına evinin yakınlarındaki bir parkta salıncağa oturmuştum. Beni arıyacak inanıyorum... İki elimle solumdaki demiri kavramış ve başımı yaslamıştım.
Acaba Jimin Jungkook ile konuşsa bu durumu çözebilir miydi? Bir saniye... "Buldum!" Diye bağırdım bir anda. Çocuğunu kaydıraktan kaydırmaya çalışan teyzeye baktım. Şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Umursamadan koşarak oradan uzaklaştım. Telefonumu açıp Jimin'i aradım.
Çalıyor...
Jimin/Yoongi"Efendim"
"Bana Taehyung'u bulman gerek! Nedenini sonra anlatırım."
"Peki, tamam."
•••
1 hafta sonra...
Tahmin edeceğiniz üzere Jungkook ile barıştık. Jimin ile çıkıyoruz ve ayrıca Namjoon ile Jin'de yeni bir dostluk kurdular. Hayat cidden garip.
Taehyung yavaşça oturduğumuz masaya doğru ilerledi. "Alın getirdim, yeter bir daha ben gitmem." Elindeki vişne kompostolarını masaya bıraktı. "Bu benim aklıma bir şey getirdi." Dedi Jimin. Saçlarından öptüm ve kıkırdadım.
Böylece bu ficinde finali bu şekilde oldu. Beğendiniz mi tatmin edici miydi bilmiyorum ama bu fic için çok çabaladım, güzel yazmaya ve saçmalamamaya çalıştım umarım beğenmişsinizdir.
Yeni bir fic yazmayı düşünüyorum, yazdığımda mutlaka haber veririm HOŞÇAKALIN.
"Nereye ya?" Dedi Jungkook bir anda. "Ama taekook..."
Ha taekookta birlikte artık. Onların birlikteliği cidden sürprizdi.
HOŞÇAKALIN! ❤️🎉
Ayrıca yeni yılınız kutlu olsuunnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Love | Yoonmin
FanfictionMin Yoongi ile tanışmak isteyen Jeon Jungkook, bir gün ona gizli bir hesaptan mesaj atar fakat Min Yoongi onu farklı biri sanıp fazla iyi davranır. Jeon Jungkook ise Min Yoongi'nin sevgisini kazanmak adına farklı bir yöntem izlemeye karar verir. Tex...