İlk Değişim

19 1 0
                                    

İremle konuştuktan sonra eve geldim. Aslında enesi o kadarda takmamıştım. Ama sonra aklımda tuhaf bir his oluştu ve artık eski ben yok dedim. Gece yatarken enesin facebook na bakayım dedim ama soyadını bilmiyordum. Açtım iremin facesini 463 arkadaşına tek tek baktım. Sonunda gece saat 2 olmasına rağmen bulmuştum. Öyle heycanlıydım ki sanırsın yerden 50 tl bulmuşsun. Adı enes a. takma adı ise we all have a dreams , yani hepimizin hayalleri var demek oluyor. Tüm fotolarına baktım. Bakarken bi şarkı açtım. Şarkının nakarat bölümü geldikçe içim kıpır kıpır oluyo karnımda kelebekler uçuşuyordu. O an anladım ki ben aşık olmaya başlıyorum. Yani aşk geliyorum demez. Gece gece kalkıp duş aldım. Saçlarımı örüp yattım. Çünkü yarın saçlarımı açacaktım. Bir heycanla uyudum. Tabi sabah saat 6 uyanınca insanda değişim falan kalmıyo gerçide yinede mutlu uyandım sabah. Başladım süslenmeye. İlk once saçlarımı açtım dalga görüntüsü verdim. Daha sonra kalem ve rimel sonrada doğal tonlarda olan hafif pembe ruj. Bence çok güzeldim instagrama fotoda attım. Tam 20 civarlarında beğeni geldi :))) her neyse. Okula geldim sınıftakilerin hepsi bana bakıyo. Ben bir utandım bir utandım ama saçlarım cok uzundu ve her zaman topladığım için kimse görmuyodu. Açıncada gözler üstümde oldu.
İlk tenefüs enes dışarda değildi. Bizde kızlarla onların sınıfının önünde durduk. İkinci tenefüs o dışardaydı ama...

bir dönem aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin