Final

1.9K 86 55
                                    

2 yıl sonra ..

Elimdeki buketi fazla sıkıyordum sanırım çünkü şuan da parmaklarıma batiyordu. Chen bir oraya bir buraya gidip geliyordu.

- Takım elbiseyle en çok bu yakışır.

Elondeki papyonu tutmus bur oraya bir buraya ceviriyordu.Lay de onun peşine laf yetiştiriyordu.

-Saçmalama bu papyon çok demode bence hiç bi şey takmasın ....

-Adam dövmeye gitmiyor bebeğim bu bir nikah !

-Yah Chen ?

-Evet

-Sen bana hala evlenme teklif etmedin !

-Bebeğim bunun zamanı mı tamam söz senin ki daha güzel olcak ama suan şu işimizi bitirmeliyiz ne dersin ?

-Beni başından mi salıyorsun ?

-Soo kusura bakma hamilelik biliyorsun

-Sorun değil Chen

Bir yandan dA yeni şişmeye başlıyan karnı mi okşuyordum.O benim yanımda ve bana huzur veren en güzel şeylerden biriydi.

- Hadi ama seni bekliyoruz .

Dışarıdan öğrencilerimin sesleri geliyordu.

-Hocam hadi artık ağaç olduk .

-Bu kadar nazlı olduğunuzu bilmiyorduk.

Daha sonra derin bir sessizlik oldu . Peşine kocaman gelin odası kapısı açıldı. Sevdiğim adam içerden bana doğru geliyordu. Yaksinda lilyum çiçeği vardı . Ve bunu oda iyi bilirdi ki ben lilyum kokusuna dayanamazdım .

-Hayatım

-Evet

-Beni özledin mi ?

-Hemde nasıl ! Peki sen

-Ahh Soo o kadar özledim ki duvarları kırarak gelicektim .

-Hadi o zaman

-Bebeğimiz nasıl ?

-Sanırım uyuyor .

-Nerden biliyorsun ?

-Seni görünce tepki vermedi . Uyanık olunca tekme atıyor.Sanırım kucağına gelmek istiyor.

-Doğunca onu kucağımdan bir adım dahi indirmeyecegim .

-Seni seviyorum

-Bende bebeğim

Evet heyecandan kalbim benden önde gidiyordu. İlk aşkım köşede oturup beni izliyordu. Sanırım oda iyi ,gayet iyi görünüyor. Ve bana gülümsedi sanırım bu benim için , içimin rahat olması için bir onaydı. Ama artık ondan onay almayalı çok zaman geçti . Mihrabı ilerledik . Sevgili eşim önümde diz çöktü ve yuzuklerimizi taktı. Sonradan bana doğru eğilip karnımı öptü . Yukarı doğru kalktı ve anlıya öpücük kondurdu. Kulağıma doğru fısıldadı.

-Do kyungsoo ve miniğim artık resmi olarak benimsiniz ...

-Zaten hep senindim .

Rahip söze başlamıştı ve kutsal sözcükler döküldü .

'Sen Do Kyungsoo , Park Chanyeol'ü esin olarak kabul ediyor musun '

Bu anı çok hayal etmiştim . Evet onu istiyordum . Evet içimden kocaman kelebekler havalaniyordu. ...

Evet ....

Ve onunla artık resmi bir şekilde evliydim . Chanyeol benim başıma gelen en güzel şeydi. Kai o zaman ki konuşmamızda sonra bana tecavüz etmeye kalkmıştı . Aslında istiyerek yapmadığını biliyorum ama hala o lanet uyuşturüçhan ayrilamamisti. O gün beni Chanyeol kurtardı . Peki ne mi oldu dersiniz ? 1 aylık bir uğraşan sonra sevgili olduk . Bundan 4 ay öncede miniğimizi yaptığımız tatile çıktık . İnanın bana o dünyanın en huzurlu ailesine sahip olucak

...... Seni seviyorum Chanyeol

Biliyorum vurmayın bana bu final di. Evet ben bir kaisoo shipper'im ama bu fic de Kai'yi bir melek yapamazdım .Aralarında cok ciddi sıkıntılar olmuştu . Hiç bi şey olmamış gibi onunla devam edemezdi . Beni sevin ....

Ben Varım !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin