Bölüm 3

3.3K 153 5
                                    

O olaydan sonra 2 hafta geçmişti.Jongini daha hiç görmemiştim.Okulda baktığımda bana hiç bakmıyordu.Sanki o yaşadıklarımı başka birisi ile yaşamıştım.Açıkcası gururum incinmişti.Yani ben yani biz öpüşmüştük değil mi sonuçta....

Günler hep aynı gidiyordu.Jongin beni tamamen unutmuştu.Artık bende unutmaya başlamıştım.Kitap okuyarak her zaman ki koridorda gidiyordum.Birden kitabım birisine çarptı.Kafamı kitaptan kaldırıp karşıma baktım.

-Dikkat etmelisin soo !

-ben... ben mi

-evet burda başkası var mı ?

-ımm sanırım yok

-soo benimle oynama

-pardon tanışıyor muyuz ?

-soo neden böyle yapıyorsun

-ben mi bilmem

-soo yapma böyle

-asıl sen böyle yapma

-ben ne yaptım ki

-ilk beni sıkıştırıyosun sonrada tanımıyo gibi davranıyorsun

-soo biliyorsun baban

-evet biliyorum ama beni görmek için hiç çaba göstermemen ilginç

-sadece yanlış anlamışsın bebeğim

-bebeğim mi ?

-evet bebeğim

Bunu söylerken bana yine çok yaklaşmıştı.Beni kolumdan tuttuğu gibi 5. kata çıkardı.orda boş bir sınıfa çıkardı.Kapıyı kapattığı an ayaklarımı beline sardım.Beni sıranın üstüne oturttu.Birbirimizi hafif hızlı bir şekilde öpmeye başlamıştık.Ama bu öpücük çok derindi.Bi an nefes aldık.

-jongin benn.benn...

-evet sooo sennn

-ben daha hiç

-biliyorum soo o kadar ileri gitmiyorum

-öyle mi

-bebeğim hayal kırıklığına mı uğradın

-saçmalama jongin-ahh

Tekrar öpmeye başlamıştı.Bu sefer dudaklarımıza dillerimizde eşlik ediyordu.Aşırı tutkuluyduk ikimizde, bi yandan öpüyor bir yandan da kalçalarımı sıkıyordu.

Gömleğimin düğmelerini bir bir açmaya başlamıştı.Minik dili dudaklarımdan boynuma indi.Hafif ısırmaya ve iz bırakmaya başlamıştı.Ona minik minik inlemeler veriyordum.Biliyorum bu onu çıldırtıyor . Boynumlada işi bitmişti sıra göğsüme geldi.

Göğüs uçlarımı öpüyor sıkıyordu açıkcası bu canımı acıtmıştı.Artık inlemeler çığlığa dönüşmüştü.Jongin tamamen çığrından çıkmıştı.Adını inliyerek bağırıyordum.Şunu anladım biz ne yaparsak yapalım hep acılı ve sert olucak ...

Biraz daha öpmeye devam etti sıra bendeydı.Dudaklarımı dudaklarından çektim.Gömleklerini o kadar yavaş açıyordum ki kafayı yiycek zannettim.Ama açıkcası bende kudurmuşdum şuanda çok minik Öpücükler konduruyordum vücuduna...

Birden elimi Penisine attım...Tanrım taş gibi olmuştu.

-jongin-ahh bu çok sert

-evet soo seni görünce hep böyle oluyo

-öylemi

-evet bebeğim onun sana ihtiyacı var.

-ahh jongin-ahh ben unuttum ödevim vardı.

-Ne soo ... yahh soo nereye

Evet iyi tahmin ettiniz onu böyle bırakmıştım.Evet ezik durabilirim ama salak değilim kimse benimle böyle alay edemez...Onu zonklayan taş gibi penisiyle ortada bırakıp çıktım.Çıkarken bir de dönüp fotoğrafını çektim...

Ben Varım !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin