Bölüm 4

2.9K 154 2
                                    

   Ertesi gün koridorda yine ve yine kitap okurken yürüyordum.Yanıma biri yaklaştı benimle yürümeye başladı.Kafamı yana çevirip baktığımda bu kaiydi.Kafamı hiç çevirmeden kitap okudum ve onunla ilgilenmedim.

-Evet dinliyorum

-Soo sen beni dün o şekilde nasıl bıraktın

-ımm... Sanırım nası bıraktığımı sende gördün.Sonuçta sende ordaydın

-Soo beni çıldırtıp o halde nası bıraktın

-Ahh tanrım ne istiyorsun Kai

-Soo sen  tanıdığım çocuktan çok farklılaşmaya başladın

-nasıl farklı ?

-Artık acımazsızsın

-Acımasız ?

Birden durdum.Onun elinden tuttum.Ve 5.kata çıkarttım onu itip duvara yasladım.

-Dinle bay kai

-Soo sakin olmanı öneririm

-beni her seferinde kandırıyorsun

-Hayır soo hepsi senin için biliyorsun baban öğrenirse üniversiteyi unut senden gerçekten hoşlanıyorum.

-Gerçekten hoşlanıyor musun?

-Tabiki Soo hemde deli gibi ...

Elimden tuttu.Anlıma küçük bi öpücük kondurdu.

-Hadi gidelim bebeğim

-Tamam kai ama lütfen beni unutma!

-ahh bebeğim asla ...

Kai kantinde bana kaçamak bakışlar  atıyordu.Dikkat çekiceğini düşündüm ve okuduğum kitaba geri döndüm.Ama onu gizlice izliyor ve takip ediyordum.Yanına bi kız oturmuştu.Kızın yanağından makas aldı ve gülüşerek sohbet ettiler.

Ben neden ona inanmıştım.Allahım çıldırıcam.Hemen olduğum herden kaltım.Baekhyuna ben gidiyorum dedim  ve sınıfa çıktım çantamı aldım.O sırada arkadan bir ses bana bağırıyordu.

-Yahh soo nereye?

-evime kai

-neden daha okul bitmedi.

-benim için bitti kai

-Böyle yapma

-Dinle beni kai bi daha benimle iletişime geçme lütfen

-Soo dinle beni

Demesine kalmadı.Tuttuğu elimi ondan çrkip kurtardım.Arkamı dönüp yürümeye başladım.Ona kesinlikle güvenmiyordum.Ve bu şekilde devam edemezdim.Artık kaiden tamamen uzak durucaktım.Daha gay olupp olmadığımı bile bilmiyorum...

Ertesi gün okula gittiğimde okula yeni biri başlamıştı.Adı Chendi.O gerçekten iyi gözüküyordu.Aynı zaman da onun babası okul aile birliği başkanı ve babamın sağ koluydu.Okul kaydını değiştirerek bizim okula gelmişti.Dışarı bahçeye çıkıp oturduk .Hemen selam verip kendimi tatıttım.

-Ben do  Kyungsoo

-bende chen

-memnun oldum ailemiz tanışıyor biliyorsun değil mi

-ımm evet bir çok kez adını duydum

-öyle mi bende senin adını duydum.

Chen çok sevimli bir çocuktu.Gerçekten tatlıdır.Sürekli gülümser ve hep mutludur.Etrafında kileri güldürmeyi ve eğlendirmeyi sever.Seside çok güzeldir.Akşam okul çıkışı babam, ben ve cheni aldı.konuşmaya başladı.

-chen babanlar bizde akşam yemeği yiyeceğiz.

-Peki bay do

Arabadaki yolculuk iyi geçmişti , konuşkandı.Sürekli yaptığı maceraları yol boyunca anlattı.Eve girip masaya oturdu.Babam söze başladı.

-ikinizde iyi öğrencilersiniz biz ailer konuştuk.Üniversitesiyi aynı şehirden seçecek ve aynı evde yaşıyarak geçiriceksiniz.

İkimizde karşı çıkmadık .Bu iyi bi fikirdi.Birbirimize destekde çıkardık.Bu gerçekten iyi bi fikirdi.

-Baba neden yemeğe başlamadık.

-Eski bir tanıdıkda yemeğe bekliyoruz o yüzden

    Bir kaç dakika sonra kapı çaldı.Odaya giren 4 kişi ile ağzım açık kaldı.

Bay kim ,bayan kim ve

yanlarında tanrım jongin ve yanağından makas aldığı kız

.....Votecik bekliyorum ♥♥

.

Ben Varım !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin