İlk önce söylemeliyimki o kız onun kardeşiymiş.İçim rahatlamıştı.Ama ona öyle davrandığıö için kızarmama neden olmuştu.Ona aşık mı oluyordum.Yoksa sadece ilgi duymakmıydı bu ?
Ertesi sabah okula gittim kaiyi gördüm.Hemen kolundan tutuğ sizinde çok iyi bildiğiniz 5. kata götürdüm.
-Jongin ben özür dilerim.
-neden Soo
-Sana öyle davrandığım için
-Herneyse geçti mi şimdi
-evet
-sevindim...Çünkü ben artık dayanamam seni istiyorum...
deyip öpmeye başladı bende onu istiyordum.Hemen karşılık verdim.Beni sıranın üstüne yatırdı gömleğin düğmelerini açmaya başladı.Bense adını haykırıyordum.Birdrn kolidordan sesler gelmeye başladı.Hemen toparlandık.Üstümüzü başımızı düzeltip çıktık.Telefonuma gelen mesajla irkildim.
Gönderen jongin:
'Bu akşam saat 11 XxX klüpte'
Aman tanrım sanırım o gece bu gece olucaktı.Duş aldım,saçlarımı yaptım, sayısını unuttuğum kadar parfüm sıktım.İşim bitti evden çıktım.Klübe geldim burda kişisel odalar vardı.Jonginden bir mesaj daha...
'48 adım at'
dediğini yapmıştım.Bir mesaj daha
'sağa dön ve 23 adım daha '
dediğini yine yaptım.
'sondaki oda gir '
Girmiştim.Jongin beni odada bekliyordu. Çok romantikce hazırlanmış bir masa ve birde yatak vardı duşu bile vardı burası nası bi klüptü böyle.Elimden tutup masaya oturttu.
-Jongin ben aslında rahatsız oldum
-neyden bebeğim
-ilkimizin bir klüpte olması
-Bebeğim burası bir klüp ama benim klübum yani burası benim evim ,odam ve ben genelde burda kalırım...
-kim bilir kaç kişiyi buraya atmışsındır...
-Burayı kimse görmedi senin dışında biliyolar ama asla içeri giremediler.
Romantik bir şekilde yemeğimizi yedik.Birden dans ederken bulduk kendimizi.Onun boynunu öpmeye başlamıştım bile.Ahh sertleştiğimi hissediyorum.Beni kucağına aldı.Yatağa yavaşça yatırdı.
-istiyor musun?
-hemde çok
dedim benimkide ne cesaret ama...
Yavaş yavaş ilk tsortünü çıkarttım.Sonra o benimkisini çıkardı.Vücudumun her mm sini öpüyordu.Ve o çok güzel kokuyordu.Üstüme uzandı onun sertliğini hissetmemle küçük bir inleme bıraktım.O bunları çok severdi.Dahada şiddetli öpmeye başlamıştı.Deli gibi öpüyordu.Pantolonlarımızı çıkardık peşinede boxerları.
-Bebeğim ilk seni rahatlatalım vede alış
-Ne isrersen onu yapmakta serbestsin.
Elini üyeme götürdü.Resmen titremiştim.Eliyke dokunkaya ve yukarı aşağı hareketlendirmeye başladı.Bu kesinlikle benim yaptığım mastürbasyondan iyiydi.Ve önümde bu şekilde bir manken duruyordu.Birden ağzına aldı.Hepsini içine alıyordu ağzının.yirmi dakika sonra ben boşalmıştım tüm menilerimi yutmuştu.Dönüp onlar benim için değerli dedi.Aşktan ölebilirdim.Beni yüzüstü yatırdı bacaklarımı araladı.Sonra bu pozisyonu beğenmedi ve sırtüstü uzandırdı.Bir bacağımı omzuna attı.Bir eliyle hala üyemi çekiyor diğer parmaklarıyla girişimle oynuyordu.Ben ise bugün inleme rekorları kırıyordum.
Birden penisinin ucunu deliğimden içeri sokmaya başladı.Ben hem acı hem zevk içinde kalmıştım.Jongin bana kocaman sarılmış beni öpüp sevdiğini söylüyordu.Gitgeleri arasında kaybolmaya başlamıştım.En son boşalmıştı.İçimden çıktı.Yanıma uzandı.
-Bende giricem
-nereye?
-bende senin deliğine giricem
-Soo Hayır
-Neden sen bana girerken iyiydi.
-sonra bebeğim ikinci bi tura ne dersin
.Sinsice güldüm hala ağrılarım vardı.Jongin beni kucağına oturtturdu.Üyesini deliğimden içeri bıraktı.
-Soo seni çok seviyorum
-bende bebeğim
Kucağunda zıpzıp zzıplıyprdum.Zevkten ikimizde çıldırmıştık.Birden beni kaldırdı ve duvara dayadı. O kadar sert sokup çıkartıyordu ki bayılcak gibi oldum.Bit yandanda benim üyemi çekiyordu.İkimizde bir çok kez boşaldıktan sonra duş almadan uyuduk ikimizde birbirimize kocaman sarılmıştık...