(Jimin, Jungkook - dragonmoon16/ Yoongi, Taehyung kimfannijeon)
Yoongi
Unottan sétálok az új iskola igazgatói irodája felé. Legszívesebben haza rohannék, hogy a szobám falai között dalszövegeket írhassak. De nem tehetem. Az otthon maga a pokol. Még ez a hely is jobb lesz. Korea, híres fiúgimnáziuma. Szuper!
Bekopogok az irodába, kezemben nagy köteg átvételi papírral, amit anyám töltött ki. Szerencsére, ezt még képes volt elintézni.
Min Yoongi vagyok 17 éves srác. Szenvedélyem a művészet. Minden értelemben, de leginkább a zenében. Nem igazán vannak barátaim, jobban szeretek magányos farkasként tengeni. De akad egy kettő, itt ebben a suliban is hálaistennek.
Be is megyek az igazgatóhoz. -Jó napot kívánok. -Hajolok meg. -Min Yoongi vagyok, az új diák.
-Üdvözlöm. Park Choi vagyok az igazgató. Nagyon örülök, hogy a mi sulinkat választottad. Remélem tetszeni fog. Rengeteg szakkör van ahová csatlakozhatsz és ahol sok új barátot is szerezhetsz. Ezek mellett örülünk ha a diákok a ruhákban kifejezik az egyéniségüket, de a falra való firkálást viszont nem fogadjuk el. -mondja kedvesen.
-Nem kell egyenruhát hordani? -Nézek rá meglepetten. De hiszen Koreában ez szokás. De nem baj, én csak örülök neki. -Még azt szeretném, hogy melyik osztályba menjek, és melyik kollégiumi szoba lesz az enyém?
-Nem itt nincs egyenruha. A B kollégiumban lesz és a 12/r lesz az osztálya. -adja a kezembe az óra rendet, a kollégium és az iskola térképét meg a kulcsomat. -A szoba társad már össze készítette a szobátokat, hogy neked is legyen helyed. -mosolyog.
-Lesz szobatársam? -Akadok ki,persze csak magamban. Ezt nem hiszem el. Nem lesz semmi nyugtom?
-Persze. Mindenkinek van egy szoba társa. De a szoba elég nagy, hogy ketten kényelmesen elférjenek.
-Rendben köszönöm. Elvezetne odáig?
-Sajnos nem tudom, mert van pár elintézni valóm. Néhányan jelentkeznek ide tanárnak.
-De nem tudom mi merre van. -Sóhajtom.
-Ott a térkép. Azon csak el igazodik. De nekem dolgom van. Ha találkozik valakivel kérjen tőle segítséget. -sóhajt.
-Köszönöm. -Motyogom. Kösz a semmit.
Ki is megyek, és elkezdem megkeresni a koli részt, ami hamar is meg van, majd azt a szobát ahová be lettem osztva. Be is kopogok.
-Gyere. -szól ki egy lágy hang és elég kellemes illat szivárog ki a szobából.
Te küldted
Be is megyek, ekkor megpillantok egy pink hajú srácot. Most komoly? -Öhm hello.
-Szia. Biztos te vagy az új szobatársam. Park Jimin vagyok. -nyújtja felém a kezét mosolyogva.
-Min Yoongi. -Fogok vele kezet. -Melyik osztályba jársz?
-11/e. Te melyikbe kerültél? -kérdezi kíváncsian és vissza megy az asztalon lévő rezsóhoz ahol fő valami rettentő finom.
-12/r. -Mondom. -Mit főzöl?
-Tteobokkit. -mondja kevergetve az ételt majd lekapcsolja alatta a rezsót. -Gyere vegyél csak. Van elég. -mosolyog.
-Köszi.nem tudod van itt kosárklub? -Kérdezem kíváncsian.
YOU ARE READING
Fiúgimnázium szívében// Yoonmin//Taekook ff
FanfictionPark Jimin Korea egyik leghíresebb fiúiskolájának tanulója, egy édes cuki, meleg fiú. Min Yoongi egy mogorva, kosárlabdázó srác, bekerül Jiminhez, szobatársként. Minden szép és jó, de ki nem állhatja a melegeket, ezért zsarolni kezdi Jimint. Mit szü...