4.

214 13 3
                                    

Jungkook

Nagyon boldog vagyok. Az egész éjszakát átszeretkeztünk Taehyunggal. Jelenleg Yoongival kint ülünk a váróban míg Jimin bent van az orvosnál és röntgenezik a bokáját.

-Hogy hogy te is jöttél? -kérdezem kíváncsian.

Nem szól semmit, csak morog pár sort.

-Na. Ne morogj már csak kíváncsi vagyok.

-Csak eljöttem. Mégis csak a szobatársam.

-Ez rendes tőled. Choi sosem szokott eljönni. Fhu csak egyszer kerüljön a kezeim közé. -morgom.

-Mi a baj vele? -Néz rám értetlenül. -Egyébként ti tényleg együtt vagytok? Nem tudom elhinni két férfi hogy csinálja.

-Igen. Taehyunggal tényleg együtt vagyunk. Igazából ugyan olyan mintha nővel csinálnád fenékbe. -mondom lazán. -Choival mi a baj? Az, hogy Jiminnel egy pár ám folyamatosan bántja. Láttad rajta azokat a foltokat? Azokat mind Choi csinálta vele. -mondom ki akadva.

-Ezt nem tudom elhinni. Choi nem olyan. -Mondja.

-Azt te csak hiszed. Mindenkire féltékeny és mikor kiborul Jiminen új foltok jelennek meg. Csak figyeld meg. -mondom komolyan.

Erre már nem válaszol. -Nyugodtan visszamehetsz a palidhoz, eléggé nem tud nélküled élni, ahogy észrevettem. Olyan fura hogy egy férfi ilyen nőiesen viselkedik, mint a párod. Na mindegy, én vigyázok majd Jiminre.

-Jimin is elég nőies ha megfigyelted. Főz, takarít és másokról gondoskodik. Köszi, hogy vigyázol rá. Bár ilyen törődő lenne Choi is vele. -mondom majd el is megyek, de még a távolból kicsit figyelem az eseményeket.

Látom, hogy bemegy az orvosi rendelőbe. Olyan mintha valójában fontos lenne neki Jimin.

-Hé Kook. Hol hagytad a cicuskádat? -Hallom meg az egyik osztálytársam gúnyos hangját. -Csak nem valaki más döngeti azt a húsos seggét? -Vigyorog.

-Ne merészeld a szádra venni Taehyungot. -morgom idegesen.

-Jajj ugyan már. Azt mondok amit akarok. -Nyútja ki a nyelvét. -Megyek megkeresem, hátha összefeküdne velem.

-A mocsár szörnyek nem tartoznak az ideáljai közé szóval kopj le. Egyedül engem szeret. -mondom és a szobába viharzok. -Annyira utálom a többieket. -morgom Taehyungot magamhoz ölelve.

-Mi történt? -Ölel vissza, puszit nyomva a homlokomra. -Jimin hogy van? Kérsz ennit? Csináltam egy kis húsit krumplival.

-Megint el akarnak venni tőlem téged. Nem tudom hogy van. Yoongi mondta hogy jöjjön vissza hozzád mert látja mennyire nem vagy meg nélkülem ő meg majd vigyáz rá. Elkísérte orvoshoz. Na meg még sunyiban figyeltem mi fog történni. Besurrant az orvosiba. Olyan mintha tényleg fontos lenne neki Jimin. -mesélem el.

-Egyszerre bunkó és kedves. -Gondolkozik el Taehyung, majd végig simít az arcomon. -Ezt már megbeszéltük, a tiéd vagyok. -Mosolyog. -Menj egyél. Én amúgy is lassan indulok.

-Hova mész? -kérdezem meglepődve.

-Jóga órára, tudod. Ne aggódj minden rendben lesz.

-Nem. Tae ezt megbeszéltük. Itt is tudsz jógázni. -mondom komolyan.

-De ott vannak a barátaim is. -Hajtja le a fejét.

-Jó. De csak akkor ha minimum ketten vagytok a tanáron kívül. -adom be a derekamat nehezen.

-Vagy te is lehetnél a tanárom. -Mosolyog, és elkezdi kigombolni az ingét, majd a fürdőbe megy.

-Benne vagyok. -kapom le a pólómat és sietek is utána.

-Akkor maradjak? Ha nagyon szeretnéd nem megyek jóga órára.

-Maradj kérlek. -simítok az arcára és egy csókba hívom ajkait. -Annyira szeretlek.

-Én is szeretlek. -Csókol vissza.

-Kívánlak. -markolok a fenekébe. -De suliba kell menni. -mondom szomorúan.

-Hétvége van. -Pöcköl homlokon.

-Mi? Tényleg? -csillannak fel a szemeim.

-Igen. Elfelejtetted?

-Igen. -vakarom kínosan a tarkóm.

-Sebaj. Biztos agyadra ment a szex. -Neveti el magát.

-Na. Akarom a segged. -markolok bele vigyorogva.

-Akkor kapd el. -Rázza meg.

-Miért nem tartunk itt is síkosítót. -kapom fel az ölembe és a csempének döntve kezdem hevesen csókolni nyelvemmel bejutást kérve szájába.

-Azt hittem mindenhol tartasz. -Kapaszkodik a nyakamba, hevesen viszonozva csókomat.

-Sajnos nem. -kuncogok és nyelvemet át tolom a szájába.

-Nem muszáj síkosítót használnod. -Kuncog.

-Biztos? -kérdezem aggódva.

-Biztos. -Csókol meg. -De kinyalsz.

-Szeretnéd?

-Szeretném.

-Mennyire? -vigyorgok.

-Ne szórakozz velem, mert nem kapod meg a fenekemet. -Nyújtja ki a nyelvét, és a fürdőbe megy.

-Azt te csak hiszed. Álmodban megdugom. -vigyorgok.

-Gyere te szószátyár. -Nevet.

-Itt vagyok baby. Dominálj egy kicsit. -nézek rá csillogó szemekkel.

-Eddig sose engedted. -Néz rám meglépetten.

-De most akarom. -ölelem át a derekát.

-De ugye nem úgy érted hogy én dugjalak meg téged?

-Nem. -nevetem el magam. -Ülj a számra. -vigyorgok.

-De még nem mosakodtam.

-Nem érdekel. Akarlak. -motyogom.

-Ülj le! -Dörren rám.

Meg is teszem és csillogó szemekkel figyelem.

Elém is áll, és kis farkát az arcomhoz nyomja.

-Ezt szeretnéd? -vigyorgok és elkezdem szopni apró farkát.

-Fogd be, és szopd. -Kezdi dugni a szám.

Elvigyorodok és hevesen szopom kis farkát néha megszívva.

-Ah. -Remeg meg, és fejemet mozgatni kezdi.

Elvigyorodok és nyelvemmel farkának a kis lyukát kezdem piszkálni.

-Azt ne csináld. -Pofoz fel.

-Miért? -vigyorgok.

-Mert ott érzékeny. És be fogok pisilni.

-Mert ott érzékeny. Fogadj szót.

-Én ha nem? -kérdezem folytatva az előbbit.

-Akkor megbüntetlek.

-Hogyan? -kérdezem kíváncsian.

-Megverlek. -Neveti el magát, eltávolodva tőlem. -Imádom hogy ilyen pimasz vagy.

-Tudom. -húzom le egy csókra.

-Akkor miért nem viselkedik a szolgám? -Simít végig az arcomon. Hogy lehet ilyen izgató ez a srác?

-Túl izgató vagy. -motyogom ajkaira.

-Akkor megdugsz végre? -Bújik hozzám.

-Ennyire kívánod a farkam? -vigyorgok.

-Azt mindig kívánom. A zuhanyzóba csináljuk?

-Tágítsd ki magad baby. -csapok a fenekére.

-Miért én? Te vagy a férfi, neked kell! -Nyújtja ki a nyelvét.

-Nézni akarom ahogy tágítod magad baby. -csókolom meg.

-De akkor nem itt a fürdőben. Itt elég kényelmetlen. Gyere gyorsan zuhanyozzunk le.

-Igenis. -vigyorgok végül az egész napot átszeretkezzük.

Fiúgimnázium szívében// Yoonmin//Taekook ffOnde histórias criam vida. Descubra agora