9.

173 11 1
                                    

Yoongi

Olyan furcsa minden egy ideje. Mintha a megfagyott levegő, és a szétvált Taekook páros miatt, egyre többet töltenénk Jiminnel. Szinte minden időmet vele töltöm, kivéve mikor elmegyek dugni. De őszintén nem bánom. Olyan embert találtam benne, akit eddig másban sosem. És ez jó érzéssel tölt el.

-Nem érzed magad rosszul amiatt, hogy Taehyung és Jungkook is kevesebbet beszél veled? -Kérdezem, popcornt majszolva, míg valamilyen filmet nézünk.

-De igen. Elvesztettem emiatt a legjobb barátom és a tesóm egyfolytában edzéseken van. -hajtja le a fejét.

-Ez végül is az ő hibájuk, mégis rajtad csattan. Elég idegesítő. Én a helyedben már helyre raktam volna őket. -Mondom. -Ma este elmegyek. Körülbelül hajnalban érek vissza. Megleszel?

-Igen. Lehet akkor át hívom Kait ha nem baj.

-Biztos azt a palit akarod? Nekem ő is olyan fura. Biztos nem bánt téged? -Kérdezem.

-Nem. -neveti el magát. -Kai a légynek se tud ártani.

-Rendben. -Mosolygok. Akkor sem bízom benne, de nem kell róla tudnia. El is megyek lezuhanyozni, majd ahogy végzek, felöltözöm, beparfümözöm magamat, majd táskámat felkapom. -Akkor megyek Jiminie. Légy jó. Szia.

-Szia hyung. -mosolyog ekkor pedig Kai jelen meg.

-Szia hyung. -hajol meg előttem tisztelettel majd Jiminhez megy akit egyből meg ölel. -Szia mochi.

-Szia. -vigyorog Jimin vidáman ölelve a fiút.

-Hello. -Biccentek, majd el is megyek. Körülbelül fél óra múlva oda is érek. -Szia baby. -Kopogok be az ajtón.

-Szia. -enged be. -Hogy vagy? -simít a hajamba.

-Jól köszi. -Csókolom meg. -Hosszú napod volt ugye? Hoztam neked ennit. -Adom a kezébe. Ma egész nap dolgozott, így arra gondoltam hogy kényeztetni fogom. Szoktunk ilyen napokat beiktatni.

-Olyan édes vagy. -csókol meg. -Akarsz fürdeni vagy filmet nézni?

-Igen majd szeretnék, de ma tudod, hogy nyalni szeretnék. -Simítok végig a fenekén. -Ma kényeztetni foglak baby. Tudod. -Vigyorgok. Imádom a punciját, és ezt ő is tudja.

-Bolond vagy. -csókol meg hevesen.

-De te szereted ezt a bolondot. Ugye csak ketten vagyunk itthon?

-Igen ne aggódj. -fogja meg a kezem és a hálószobába húz ahol ledobja a ruháit.

-Na azért. -Veszem le a pólóm. -Mit szólsz a zsámolyhoz? -Vigyorgok huncutan. Még az interneten vettem viccből, mikor odaadtam neki, mérges volt, még sem dobta ki. Ez egy olyan zsámoly, amibe az ember bedugja a fejét, amire ráülnek, és így kényelmesebb nyalni a másikat. Sosem próbáltuk ki, de azért várom az alkalmat, hogy belemenjen, hiszen jó új dolgokat kipróbálni.

-Normális vagy? Nem. Ma a fiam se fog hívni. Állítólag ma végre lefekszik azzal a fiúval akivel egy ideje randizik.

-Mi köze van a kettőnek egymáshoz? -Nézek rá értetlenül. Mindig van valami hülye kifogása.

-Semmi csak mindig szex közben hív. -forgatja a szemeit. -Inkább gyere nyalni. -ül fel az asztalra szét téve a lábait.

-Unalmas így. -Durcázom be. -Soha nem próbálsz ki velem semmi újat.

-Akkor menj el. Nincs kedvem egy gyerek hisztijét hallgatni.

-Te most komolyan legyerekeztél engem? Bezzeg arra jó vagyok, hogy a szottyadt pinád dugjam és nyaljam? -Akadok ki. Azért mindennek van határa.

-Hogy mit mondtál? -pofoz fel és az ágyra lök. -Mit mondtál?

Erre érzem, hogy éledni kezd a farkam. A francba velem, hogy tetszik, ha egy nő ilyen. -Jól hallottad.

Erre hirtelen kötöz ki és a fejem felett guggol.

-Akkor ezt nem akarod igaz? -kezdi simogatni punciját.

Nem szólok semmit, csak nyelek egyet, majd kidugom a nyelvemet, így a hegye a csiklójához ér. -Bleh. -Mondom, hogy idegesítsem.

-Olyan hiú vagy. -mondja és ujjazni kezdi magát. -Ah.

Újra kinyújtom a nyelvem, és csiklóját kezdem vele cirógatni. Ez tetszik nekem, ahogy felettem kényezteti magát. Már tiszta duzzadt a nemiszerve.

-Hé. -csap az arcomra és messzebbről kényezteti magát. -Ahh. -remeg meg míg nedve folyni kezd az arcomra.

Nagyra nyitom a számat, és ahogy belecsöppen, lenyelem úgy hogy ő is hallja.

Erre a számra ül és mozogni kezd.

Kidugom a nyelvem, hevesen nyalva, nedvét szürcsölve.

-Ah. Nyaljh. -parancsol rám.

Hevesen nyalom, folyton megszívva a punciját.

-Ahh istenemh. -nyög megremegve.

Erre még gyorsabban nyalom.

-Mh. -nyög és el is élvez.

Lenyelem minden élvezetét. Végül ennyi volt. Kinyaltam, és ekkor hívta is a fia.

Nem maradtam ott. Be is megyek a koli szobába. -Jimin megjöttem.

-Szia. -suttogja halkan. Olyan szomorkás a hangja.

-Mi a baj? -Ülök le mellé rögtön.

-Nem akarok beszélni róla. -hajtja le a fejét.

-Na kérlek mond el!

-Kérlek hadd ne kelljen neked elmondanom.

-Miért? Ennyire nem bízol bennem?

-Ahj. Lefeküdtem Kaial de más nevét nyögtem. -temeti arcát a kezeibe.

-Ó. Hát ez ciki. -Kuncogok. -És mérges lett?

-Nem. Inkább csalódott. -sóhajtja.

-Na de kinek a nevét nyögted? Azt hittem nincs senki az életedben.

-Nem akarom elmondani. -húzza fejére a takarót.

-De szerintem nincs ezzel baj. Megesik az emberrel. -Nevetek. -Kérsz csokit? -Kérdezem. -Én asszem többet nem találkozok azzal a csajjal.

-Miért? Baj van? -kérdezi aggódva.

-Nincs már kedvem ahhoz a nőhöz. Csak arra vagyok jó, hogy kényeztessem őt. -Morgom.

-Sajnálom. Valamennyire átérzem. Nekem sose hagyják hogy a másikat kényeztessem. -mondja duzzogva.

-Tényleg, milyen érzés ha megdugják a seggedet? -Kérdezem kíváncsian. Mindig megakartam tőle kérdezni.

-Hát én élvezem. Olyan mintha egy csajtól kérdeznéd milyen dugni. -neveti el magát.

-Jó na. -Nevetek. -Na de elmondod kinek a nevét nyögted?

-Nem. -mondja piros arccal. Miért nem akarja elmondani? Az én nevemet nyögte vagy mi?
-Csak nem az én nevemet nyögted? -Nevetem el magamat.
Erre csak vörösebb lesz az arca és le is hajtja a fejét.
Meglepetten pislogok rá. -K..komolyan mondod?
-Nem akarok beszélni róla. -dől el az ágyon.
-Figyu nincs ebbe semmi. -Mosolygok. Basszus, miért örülök ennek?

Fiúgimnázium szívében// Yoonmin//Taekook ffOù les histoires vivent. Découvrez maintenant