•1•

9.4K 21 0
                                    

Téli reggel volt. Nem dolgoztam aznap, és Ő sem. Sokáig aludtunk. Vagyis én aludtam volna még, de 2 erős kéz hátulról megragadott és magához húzott. Erre keltem. Imádtam, ahogy pucér testünk összeér! A hátam a csupasz mellkasához, kőkemény férfiassága a fenekemhez nyomódott. Keze a cicijeimet markolászták vagy épp a bimbóimat csavargatták, s közbe a nyakam csókolgatta. Imádom mikor így kelt fel. Tudja, hogy kell beindítani. Csípőm mozgatásával én is ingereltem Őt. Pár perc után feléfordultam és rámarkoltam kőkemény szervére.

-Jóreggelt!-mondtam kicsit rekedtes reggeli hangon.

-Jóreggelt!-jött a válasz, és lecsapott ajkaimra.

Hevesen és mohón csókolt. Mintha nem kapna többet. Nem tudtunk betelni egymással.
Nagy nehezen hagyott levegőhöz jutni, de nem állt le, lehajolt picit és elkezdte a bimbóimat szívogatni. Én közbe óvatosan és lassan mozgattam kezem a férfiasságán.
Miután meguntam, hogy a cicim van soron, hanyat löktem, átdobtam az egyik lábam rajta, majd ismét forró csókban forrtunk össze. Majd szép lassan elindultam a csókjaimmal lefele. A nyakán, a mellkasán, a hasán, az ágyékán és végül a nemi szerve hegyén hagytam forró csókot, aztán gyorsan mélytorokra vettem párszor. Felnyögött közbe. Imádom amikor nyög! Hihetetlenül szexi.
Párszor végignyaltam minden oldalról, aztán bekaptam és lassan, de erősen szívva befelé elkezdtem munkálkodni. Közbe néha rá néztem. Ő azt nézte, hogy munkálkodok. Néha hátravetette fejét és csukott szemmel élvezte a kényeztetést.
Néha csak puszilgattam, néha nyalogattam, hol lassan szoptam, hol max sebességgel. Kicsit kínoztam.
Meguntam. Felkúsztam hozzá,  gyors és forró csókot lehelltem szájára, majd beleültem. Felnyögtem a gyönyörtől! Kicsit vártam, amíg megszokom a hatalmas és becses testrészt magamban, majd elkezdtem mozogni. Fel és le. Hol gyorsabban, hol lassabban. A szobát a nyögések töltötték meg.
Fel-le "ugrálásom" közbe, Ő a cicim markolászta, a bimbóimat csavargatta, vagy épp magához húzva szívta azokat. De megesik az is, hogy a fenekem markolássza, vagy csapkodja.
Néha kicsit megpihenek, és csak köröket írok le a csípőmmel. Minden eggyes behatolással éri a g-pontomat. Hamarosan elélvezek. Ezt Ő is látja rajtam, úgyhogy megtartja a csípőmet és Ő kezd el alulról hatalmasakat lökni. Egyre jobban nyögök. Aztán egyszer csak megfeszülök és elönt a gyönyör! Hatalmasat élvezek. Miután vége, még párat lök rajtam, majd leengedi csípőmet. Pihegve hajolok előre csókjáért.
De nem csak ennyi. Néhány csók után megfordulok és neki háttal ülök bele, immár puncinedvtől csillogó, még mindig kőkemény férfiasságába. Így kezdek el lovagolni rajta. Fenekem csapkodja, markolássza közbe. Imádom, ha ezt csinálja. Nem szeretem a szöszmötölős szexet. Azt szeretem ha keményen megbasznak. Ő ezt csinálja. Nem szeretem ha ütnek, csak a fenekemet. És tudja, hogy ezt imádom. Csinálja is.
Ebben a pózban is, hol lassan, hol gyorsabban mozgok. Nagyon jó! Forró ölünk csattogása, és a nyögések hangja száll a szobában. Sőt..az egész házban.
Gyors mozgásom hamar meghozza gyümölcsét, ismét jön az a bizsergő érzés. Megfeszülők. Másodszor is férfiassága köré élvezek. Kicsit lassítok, de nem sokat. Gyúrok a harmadikra. Mozgok tovább. De leállít pár perc múlva. Hanyat fektet, és elém térdel. Az utolsó néhány mozdulatot saját magának teszi meg. Közbe 2 ujját behelyezi hüvelyembe, és mozgatja azt is. Egyik ujját kicsit meggörbíti. Így tökéletesen éri g-pontom minden mozdulatnál. Gyorsít. Magán is és rajtam is. Majd hirtelen melegséget érzek a hasamon. Eldurrant Ő is. A hasamra élvezett. Kicsit lerázza, majd ujjaival folytatja bennem a munkálatokat. Hüvelyk ujja a csiklómon táncol, 2 másik ujja továbbra is bennem. Csatlakozik mellé egy harmadik ujj is. Tudja, hogy akarom a harmadikat is. Nem kell sok. Ujjai tökéletes mozgása hamar beteljesíti harmadik gyönyörömet! Megfeszülök ismét és hatalmasakat nyögök. Kihúzza ujjait, csókot ad, majd zsebkendőt hoz. Letörli a hasamat, és elindulunk remegő lábakkal zuhanyozni.

Na ilyen egy tökéletes reggel!

Forró vágyakWhere stories live. Discover now