•5•

1.1K 3 0
                                    


Nyári este, kint a teraszon, egy üveg Whisky-vel, pár doboz cigivel és a gyerekkori legjobb barátommal. Iszogattunk, beszélgettünk. Szóltak a jobbnál jobb zenék. Az új kedvencek, a retro zenék, a gyerekkorunk kedvencei és minden más is. Ő most lett túl egy nagy szakításon. Néhány hete mentek szét. Nagyon szerelmes volt belé. De megcsalta. Ezzel hatalmas sebet ejtve a legjobb barátom szívén. Én meg...azt se tudom mikor beszéltem utoljára pasival. 

Rajtam egy kis fekete, magas derekú short volt, amiből kilóg icipicit a fenekem és egy fehér top. A hajam begöndörödött a medencézéstől. Bőröm kicsit napégett, de nem vészes. Rajta egy szürke rövid melegítő nadrág volt. Csupasz felsőtestét mutogatta a szúnyogoknak. Ahogy a nyár esti szellő kicsit megmozdult a mellbimbóim is kicsit kinyújtóztak. Ezt észre is lehetett venni

-Na mivan fázol?-kérdezte.

-Nem, miért?

-Ahhaa látom ám.-nézett a bimbóimra mire odakaptam a fejem majd a kezemet karba téve eltakartam azokat.-Bemehetünk ha szeretnél-váltott kedves hangnemre. 

-Nem, nagyon is jó itt. Imádom ezt a semmit. A csöndet. A piától és a cigitől keserű szájízt. A zenéket amiket hallgatunk. Téged. Hiányzott ez. 

-Nekem is-felelte.-Az a ribanc minden időmet elvette. 

-Azért ne nevezd így. Majd a karma elintézi. 

-Igaz igaz. Bocsánat. Szóval akkor hozzak egy pulcsit?

-Nem kösz, inkább adj egy cigit. Az enyém mindjárt elfogy. 

-Na széép. Tüdőt ne adjak?

-Nem kösz, majd ha már nem lesz, akkor kérek csak.

Nevettünk egy jót ezen. Majd megszólalt a kedvenc szerelmes zenénk. Igen mindkettőnknek ez volt a kedvence. Hiába volt ő fiú, neki is volt egy nyálas zene, amit szeretett. És ez volt az. Felém fordult és így szólt:

-Gyere táncoljunk-és már állt is fel, nyújtva a kezét felém.

-Jajj nemár, nincs kedvem.-nyafogtam.

-Nemrég csaltak meg. Az lenne a dolgod, mint legjobb barátom, hogy minden kívánságom teljesíted. 

-Nem ér zsarolni.

-De! Ér!

-Na jó, legyen.-fogtam meg a kezét és álltam fel én is. Átkarolta a derekam, én pedig átkaroltam a nyakát. Egymás szemébe néztünk. És így lassúztunk. Igazából nagyon jól esett. De nem akartam neki bevallani. Csak élveztem. Ráhajtottam a fejem a mellkasára és így voltunk ezután percekig. A zene már rég váltott, de mi maradtunk. 

-Csak nem élvezed?-suttogta a fülembe, amitől engem kirázott a hideg. 

-Egész kellemes így.-feleltem, majd ismét a szemébe néztem. És ekkor éreztem valamit, amit már éreztem de közben még soha nem éreztem. Vágyat. Vágyat iránta. Lehet, hogy megérezte, mert a keze nagyon-nagyon lassan lecsúszott a fenekemre.  A tekintetünk egymás szemei és ajkai között mozogtam. A fejünk egyre közelebb került egymáshoz. Beletúrtam kicsit a hajába. Végighúztam a műkörmömet a füle mögött, le a nyakán, a kulcscsontjáig. Tekintetem követte ezt a mozdulatsort, majd vissza néztem a szemébe, hogy lássam a reakcióját. Nem tudtam eldönteni, hogy mit látok. Hirtelen nem tudtam, hogy mit csináljak. Igazítottam kicsit a testtartásomon, így még közelebb kerültünk egymáshoz. Melleim hozzáértek mellkasához. És mintha keményedne valami odalent. Pár másodperc eltelte után hirtelen megcsókolt és a fenekembe markolt. Mintha egész eddig engem akart volna. Mint aki már évek óta nem ivott és én vagyok a víz neki. Szenvedélyesen kezdett el csókolni. Én pedig nem ellenkeztem. Nyelveink hamar táncba kezdtek. És kezeink is felfedező útra indultak. Én a kockás hasát és izmos mellkasát simogattam. Ő pedig becsúsztatta jobb kezét a toppom alá és a jobb mellet markolászta, csipkedte a bimbómat. Másik keze maradt a fenekem és azt gyúrta tovább. 

Olyan forró vágyat éreztem, mint még soha. Benyúltam nadrágjába és ágaskodó férfiasságát a kezembe vettem. Amint megérezte hideg kezemet, egy aprót a számba nyögött. Óvatosan húzogatni kezdtem a kezemet rajta fel és le.  Eközben ő felhajtotta toppomat, így melleim a szemei elé tárultak. Mostmár nem a hidegtől ágaskodtam a bimbóim. Hanem tőle. Felváltva bekapta őket. Nyalogatta. Szívta. Harapta. Puszilta. Még jobban felcsigázott engem. Pár percig így hagytam játszani, majd fogtam magam és letérdelte elé, ezzel a lendülettel húztam le a nadrágját is. Nem sokat gondolkodtam. Már nagyon akartam ezt a pasit. Egy határozott mozdulattal a tövétől a hegyéig végignyaltam, majd bekaptam és szopni kezdtem. Egy jóleső, hangos nyögés hagyta el a száját. Kezeivel összefogta a hajam, hogy az ne zavarjon a dolgomban. Gyors tempóban szoptam. Néha mélytorkoztam is. Amikor elfáradtam, vagy levegőre volt szükségem, felnéztem rá, és a kezemmel folytattam amíg pihentem egy kicsit. Majd folytattam ismét szájjal.  Isteni volt, az a hatalmas pénisz a számban. Alig vártam, hogy a pinámba is bekerüljön.

Mikor már majdnem elélvezett, felhúzott magához, megcsókolt, majd így szólt:

-Ne olyan gyorsan kislány. Nem akarok még elmenni.-mosolygott perverzen közbe, majd ismét ajkaimnak esett. Kezei bimbóimat csipkedték. Amitől én nyögtem a csókok közbe. Felkapott és az asztalra ültetett. Csókolt tovább, majd áttért a nyakamra. Egy hatalmas lila foltot szívott oda. Fognyomokat is hagyott. Majd tovább haladt apró csókokkal a cicimen át, a hasamon keresztül a nadrágomig. Óvatosan lehúzta, majd hanyat döntött az asztalon, eközben fölém hajolt és a fülembe súgta, hogy "élvezd csak". Csókot lehet ajkaimra, amit alig éreztem mégis égette a számat. Combjaimat nyakába vette, majd belenyalt a legforróbb, legnedvesebb pontomba. Egy nagy sóhaj hagyta el a számat. Nyelve hegye táncolt a csiklómon, amit én egyre hangosabb sóhajokkal díjaztam. A haját markoltam közbe. Istenien nyalt. Néhány nyelvcsapás után, két ujját előkészítette, vagyis megnyalta, majd belém dugta. Meg se várta, hogy megszokjam, egyből ujjazni kezdett. Nyelve közben nem lassított. Én csak nyögdécseltem, sőt már-már sikoltoztam az élvezettől amit nyújtott nekem. Egyre gyorsabban mozgott ujja bennem, majd társult hozzá még egy és még egy. Már négy ujjával ujjazott engem. Mikor engem elöntött a gyönyör. Sikoltva élveztem el ujjaitól és nyelvétől. Miután lecsillapodtam kicsit, még párat nyalt rajtam, majd felegyenesedett. Felhúzott engem is.

-Na? Milyen voltam kislány?-kérdezte.

-Eszméletlen.-válaszoltam pihegve, majd nyakánál fogva magamhoz húztam és megcsókoltam.  kettőnk intim íze keveredett a csókban. Tökéletes volt. 

A csók közben több csók lett. Közben kicsit normalizálódott a légzésem, de nem hagyott sokáig nyugton, ugyanis már pozícionálta be magát, hogy mostmár bizony a merevedő, kőkemény férfiasság jön, abba a meleg és nedves lyukba. A csók közben belém hatolt. Egyszerre nyögtünk fel az érzéstől. Hihetetlen volt. 2-3-szor lökött pár óvatosat majd rákapcsolt a sebességre. Hangosan nyögtünk mindketten. A szomszédok bizton örültek, hogy a teraszon csináljuk, de igazából pont leszartuk. Csak az számított, hogy most egymáséi vagyunk. Ahogy lökött a melleim mozogtam fel és le. Néha megtartotta őket kézzel, néha szájjal. Volt, hogy csókolt, de olyan is akadt, hogy a nyakamat fogta. De a lökések nem lassultak. Sőt. Erősebbek lettek. Nyögéseink pedig egyre hangosabbak és gyorsabbak. Elélveztem ismét. Mostmár a farkától. Még jobb volt mint az ujjaitól és a nyelvétől. Ilyen lehet a menny. Még tartott az érzés bennem, mikor megéreztem, hogy a melegség elönti a pinámat. Elélvezett ő is. Belém. Életem eddigi legjobb menete volt ez. És hogy belém élvezett a legjobb érzés a világon. 

-Sajnálom. Hogy. Beléd. Élveztem.-mondta hangosan kapkodva a levegőt közbe. 

-Semmi baj. Imádom. Így volt a tökéletes.

-Még nincs ám vége baby.-támadta be ismét ajkaimat, majd állított fel az asztalról. Éreztem ahogy a melegség, ami nemrég belőle jött ki, mostmár belőlem is folyik ki. Nekitámasztott a korlátnak, mögém lépett, párszor végighúzta férfiassága hegyét, majd ismét belém vágódott. Újra iszonyatos tempóban kezdett el lökni. Én szintén csak nyögtem tovább. Közben a derekamba kapaszkodott. Ezt már egyikőnk sem bírta sokáig. Perceken belül ismét éreztem a forróságot, ami elönti a pinámat. Erre az érzésre én is elélveztem. Nem húzta ki magát belőlem, csak a hátamra hajtotta fejét, átkarolt és megfogta a melleimet. Pár perc után, miután kipihentük kicsit az eseményeket és újra kaptunk normálisan levegőt, kihúzódott belőlem, felé fordultam és csókban forrtunk össze. 

-Ez. Isteni volt.-mondtam.

-Igen. Az.-helyeselt ő is. Még csókolóztunk kicsit, majd elindultunk fürdeni. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forró vágyakWhere stories live. Discover now