Egy nehéz nap után hazaértem a munkából késő este. Kiszállok a kocsiból a ház előtt, kiveszem a cuccom. Egy gombnyomással bezárom az ajtókat, pittyenés jelzi, hogy sikerült. Benézek a szobaablakon, a függöny elhúzva, de mintha valami kis fény lenne. Talán még ébren van. Belépek a házba és az ajtót zárom magam mögött. Leveszem a cipőm és a kabátom. Táskámat mint mindig beviszem a szobába. Lassan és halkan nyitom a szobaajtót, hátha alszik. Belépek és hatalmas meglepetés fogad. A ledcsík az ágy körül pirosan világít, gyertyák a tv asztal mellet égnek. Az ágy mellett áll, a derekára törülköző csavarva. Egy szál törülközőbe várt rám, és mintha dudorodna valami ott alul.
-Szia Szerelmem! Mehetünk zuhanyozni? - ad forró, hosszú, szenvedélyes csókot, és teszi kezét a fenekemre.
Csók közben kiesik a táska a kezemből és a nyaka köré fonódik a kezem. Néhány forró csók után elválunk és válaszolok:
-Szia Bébi! Mehetünk, persze.
Óvatosan de vadul leveszi rólam a munkás pólót és a sarokba dobja. Néhany puszi minden testrészemre, és követik a ruhadarabok a pólóm sorsát. A bimbóimon rendesen elidőzik a csókokkal, szívja is őket, nyelve hegyével izgatja. Nekem már erre halk nyögések hagyják el a számat. Imádom ha ezt csinálja. Pocakom is kap puszikat, fenekem is, nyakam is, arcom, kezem, homlokom...mindenem.
Felkapja a törölközömet és elindulunk a fürdőszobába. A nagy villanyt fel se kapcsolja, csak a kicsit a tükörnél. Félhomály járja be a helyiséget. Romantukis és szenvedélyes a hangulat. Megengedi a zuhanyt, beállítja a víz hőmérsékletét, majd betessékel, szorosan a nyomomba belép mögöttem Ő is. A szivacsra rak tusfürdőt és elkezd mindenhol megmosni. Mikor végzett ugyanezt megismétlem én is vele. Mindkettem csurom habosan állunk a zuhanyzóban, és csókolózunk. Tökéletes lezárása a napnak. Kezei mindenhol simogatnak, az enyéim is kalandoznak erra-arra.
Leöblítjük egymást, majd a zuhanyrózsát vissza felakasztja. A forró víztől már hatalmas a pára. Nekilök a falnak óvatosan. Ez kicsit hideg a hátamnak, de nem érdekel cseppet sem. Akarom.
Egyik kezével a fejem mellett támaszkodik, a másik keze a legbecsesebb testrészem fele veszi az irányt. Csiklómat egyből elkezdi izgatni. Közben csókol, mikor elkezdek nyögni, áttér a nyakamra a csókokkal. Kezeimmel a hátát karmolászom. Kemény férfiassága közbe a hasamat bökdösi.
Pár percig így izgat, majd hirtelen kettő ujját eltünteti bennem. Mégjobban nyögök. Mégjobban karmolom a hátát. Első orgazmusomat az ujjaitól érem el néhány percen belül. Hatalmasat kiáltok és reszketek amikor bekövetkezik. Még levezetésként párszor ki-be dugja ujjait, majd kiveszi azokat és elzárja a vizet.-Nembírok várni amíg beérünk. - mondja, majd megfordít neki háttal, kicsit bedönt, végighuzza makkját a külső részen párszor, majd habozás nélkül behatol. Keményen, az egészet belém vágja. Felkiáltok. Hirtelen kicsit fáj a hatalmas szerszám, ezt tudja Ő is. Épp ezért vár picit amíg megszokom. Majd lassan lök párat, megbizonyosodva, hogy már nem fáj, erősen elkezd dugni. Hatalmas szerszáma ki-be mozog bennem. Mélyre hatol. Erősen tol. És gyorsan. Alig bírok nyögni és sikoltozni a gyönyörtől amit érzek. Közeledek az orgazmushoz én is és ő is. Ő megy el előbb. Kiveszi és a fenekemre löveli forró örömnedvét. Közben Ő is nyög néhány aprót.
-Neharagudj Szerelmem, hogy nem hagytalak elmenni. - fordít magával szembe és csókol meg.
-Semmi gond Életem. Ujjaidtól elmentem már.
-Nembaj, folytatjuk a szobába. Csak már annyira akartalak, hogy nembírtam. Muszáj volt itt betennem kicsit. Csak annyira jó vagy, hogy ilyen hamar eldurrantam. - pihegve mondja, majd apró puszikat lehel ajkaimra.
Fenekemről lemossa az odakerült ragacsot, majd kicsit megtörölközünk, és bemegyünk a szobába.
Egyből hanyat lököm az ágyon, és nem habozok azonnal elkezdem felállítani újra a kedvenc örömszerzőmet. Kézzel és szájjal egyaránt kényeztetem. Ő végig figyeli, hogy mit csinálok. Hamar fel is áll újra. Nem hagyja, hogy sokáig időzzek ott lent, felhúz magához, megcsókol, közben átfordít, hogy én legyek alul. Csókolózás közbe, belém csúsztatja magát. A szájába nyögök. Alig pár perce húzta ki belőlem, de alig vártam, hogy visszategye. Most óvatosabban lök, szenvedélyesebben. Ajkaimat nem engedi el egy pillanat töredékére sem. Ahogy a lökéseket sem hagyja abba. Lassan próbálja elérni, hogy elélvezzek. Percekig csinálja, lassan már érzem az érzést. Érzékeli, hogy nem kell sok, úgyhogy feljebb támaszkodik, eltávolodva ajkaimtól. Rákapcsol. Gyorsabban kezd el lökni, hogy elérjem a gyönyört. Nem kell sok és már érzem is azt a kis bizsergést az alhasamba. Hatalmasat sikoltok. Remegek. Megtörtént. Elélveztem. Újra.
Lassít a tempón, és ajaktávolságba hajol. Megcsókol. Pénisze bennem pihen, úgy csókol. Nehezen kapok levegőt a szapora szívveréstől. Kihúzza. Feláll, majd kezeimért nyúl, hogy engem is felsegítsen. Kezei fenekemre tapadnak, gyúrják, markolják, csapkodják. Én kezeim a nyakába vándorolnak, hajába is beletúrok kicsit.
-Tudod mi jön?! - kérdezi, és elmosolyodik.
-Megyünk a fotelba?!
-Már ott kéne lenned.
-Igenis Bébi! -csókot adok majd odalépkedek remegő lábakkal a fotelhoz. Ő közbe még a fenekemre csap, majd a kisszekrényhez megy. Óvszerért és síkosítóért. Én közbe elfoglalom a helyem. Szemből térdelek a fotelba, és a támlájába kapaszkodok. Ez a kedvencünk. Főleg az anális szexhez. A kutyapóz, vagy ahhoz hasonló, hogy Ő mögöttem van.
Nem szeretünk óvszerben szexelni, ahogy senki sem, de ha menstruálok, vagy análisan szexelünk, akkor használunk. És, hogy ne legyen annyira rossz, bordázott óvszert használunk. Így kicsit jobb az óvszeres szex. Kibontja az óvszert és felteszi, közben mögém lép. Simít párat kívülről, majd beteszi oda, ahol az előbb is járt. Felnyögök ismét. Kicsit jár bennem, majd a síkosítóért nyúl, tesz egy keveset a másik bejárathoz, majd szétkeni picit. A péniszére, vagyis az óvszerre is tesz picit, majd ott is elkeni. Odapozícionálja magát a bejárathoz, majd óvatosan elkezdi betolni. Még hangosabban nyögök és sikoltozok. Nem a fájdalomtól, hanem az élvezettől. Minimálisan fáj csak. A gyönyör több mint a fájdalom. Becsúsztatja az egészet, majd vár egy kicsit, hogy megszokjam. Nagyon lassan lök egyet rajtam, majd ismét vár, hogy tényleg ne fájjon. Aztán lassan elkezdi folyamatosan ki- és be mozgatni magát. Fokozatosan gyorsít. Most sem tudok, hogy nyögni annyira élvezem. Össze vissza sikoltozok és nyögdécselek. Mostmár kő keményen lök. Max sebességgel, szintén tövig. Én még mindig nemtudom, hogy hol vagyok annyira élvezem. Kihúzza, majd gyorsan bevágja a pinámba, és ott kezd el lökni, változatlan tempóval és erővel. De Ő is ember, elfárad néha. Kiveszi, majd ujjaival kényezteti kicsit mindkét nyílásomat. Ez a világon a legjobb érzés. Következő orgazmusomat így érem el, hogy ujjai betöltik a nyílásaimat ott lent. Remegek és sikoltozok a gyönyörtől ismét. Nem hagy pihenni, élvezésem után egyből visszateszi férfiasságát, és hol egyik, hol másik nyílásomat löki. Fantasztikus érzés. Imádom. Majd a hátsó bejáratnál több időt tölt el. El fog menni. Nyögni kezd Ő is kicsit. Egyszer csak kiveszik, lekapja az óvszert, majd így teszi vissza és élvez el az utolsó pár lökés alatt. Forró nedve megtölti a hátsó bejáratomat. Imádom ezt az érzést is. Fantasztikus.
-Szeretlek! - mondom, miközbe kihúzódik belőlem és felállok a fotelból.
-Én is szeretlek! - feleli. - Újabb zuhany?
-Igen.
YOU ARE READING
Forró vágyak
Teen Fiction‼️Erősen +18-as storyk‼️ A történetek a saját képzeletem szüleményei. A valós eseményekkel való egyezés csupán a véletlen műve. Minden jog fenntartva.