Nem dolgoztam aznap. Ő meg késő délután ért haza. Már sötétedett, hisz 5 óra tájt járt az idő. Ezt utálom télen. Alig van nappal. Na de nem az évszakokról akarok mesélni. Szerettem szexin öltözni. Mindig is. Tudtam, hogy kell kihangsúlyozni az előnyös részeimet, amiket a férfiak imádnak. Egy fehér hosszú ujjú body-t vettem fel. Semmi mást. Tanga vonalú, és eléggé átlátszó. Pont ebben reménykedtem amikor megrendeltem, egy teljesen hétköznapi oldalról. Hogy átlátszó lesz. És örültem, hogy az lett. Kiengedtem a hajam, kicsit kisminkeltem magam és felvettem a szemüvegem. Imádja, ha szemüvegbe vagyok. Szexinek tartja. Őszintén?! Belenéztem a tükörbe, és az is voltam. Még egy kis parfüm és már csak Ő hiányzott. Pár perc múlva meg is érkezett. Belép az ajtón, elkezdi levenni a kabátját. Megállok a szobaajtóba az ajtófélfának dőlve, és köszönök neki:
-Szia Bebi!
-Szia Éde..... - tátva marad a szája. - Aztaku... Húúha. De szexi vagy. Fordulj csak, hadd nézzelek minden irányból. - pördültem egyet lassan a tengelyem körül.
-Naa, tetszik Bebi?
-Igen nagyon. - néz rám csillogó szemekkel - Minden nap várhatnál így haza.
-Ahhoz teljesíteni is kell. - lépkedek közelebb hozzá, mosolygok rá kajánul majd csókot adok ajkaira.
-Óó igen?! Na gyere csak, megmutatom én neked.... - majd felkapott és a konyhapultra rakott, azonnal csókolni kezdett. Közben a cicijeimet markolászta és a bimbóimat dörzsölte. Majd felfalt annyira beindult. Nemsokszor volt rajtam eddig ez a body de többet nem is lesz, hiszen egy mozdulattal széttépte az egészet. Cickóim hegyesedő bimbókkal azonnal szeme elé kerültek, nem habozott hamar be is kapta őket. Mintha erőt kapna belőlük, úgy kezdte el szívni őket. Elkezdtem nyögni. Egyik bimbóm a szájában volt, másik ujjai között. Szívta és csipkedte őket. Belendültem én is. Nagyon is.
-Akarlak. Most! - nyögtem ki nagynehezen. Neki több se kellett, azonnal kicsatolta az övét, kigombolta a nadrágját, lejjebbtolta, az én body-m maradékát arébb rakta nyílásomtól, majd belém is hatolt. Hangos nyögés hagyta el mindkettőnk száját. Azonnal sebesen kezdett mozogni. Ki-be. Ki-be. Ki-be. Folyamatosan. Gyorsan. Minden egyes lökéssel érte a g-pontomat. Hatalmasakat nyögtem. Vagy inkább sikoltoztam. Nem hittem volna, hogy lehetséges, de mintha még gyorsabban lökött volna. Kezdtem érezni, hogy nemsokára a mennyben kötök ki. Lehajolt és elkezdte közben a bimbómat szívni. Aztán áttért a nyakam puszilgatására és ujjaival kényeztette bimbóimat. Már éreztem az apró bizsergést ott lent. Még pár lökés és remegve, sikoltozva értem el a legjobb érzést a világon. Megcsókoltam, majd leugrottam a pultról és letérdeltem elé a hideg kőre. Habár abban a pillanatban nem érdekelt, hogy hideg. Hatalmas, puncinedvtől csillogó férfi szerszámot a számba vettem és egyből mélytorokra küldtem. Ő közben nyögött. Majd simán szopogattam kicsit. Néha meg is szívtam. Szerettem oboázni.
-Vigyázz bébi nem kell sok - szólt rám. De engem nem érdekelt. Azt akartam abban a pillanatban, hogy a számba élvezzen. De nemhagyta. Felhúzott, megfordított és bedöntött kicsit. - Mondtam, hogy még nem. - súgta miközben odahajolt hozzám kicsit, majd újra betette nekem tövig és egyből mozogni kezdett. Kiáltoztam annyira élveztem. A szomszédok biztos szerettek engem.
Ki-be. Ki-be. Ismét a tökéletes mozgás. Én meg csak sikoltozok. Aztán egyszercsak kicsit lassit, majd megérzem hüvelykujját a másik bejáratomba behatolni. Nyögök egyet. Majd így folytatja. Ujját is mozgatja bennem és Ő is mozog. Csodálatos érzés. Szemeim keresztbe állnak annyira nagyon élvezem. Egy pillanatra sem lassít egyik lyukamban sem. Aztán jön az az érzés. De most más kicsit. Aztán mire észbekapok spriccelve élvezek el. Nemis tudtam, hogy tudok ilyet. Remegek. Sikoltozok. És minden tiszta olyan lett körülöttünk. De nem állt meg. Visszatette és csinálta tovább mindkettőt. Csak mostmár két másik ujja került belém. Alig 1-2 perc alatt újra elélveztem. Spriccelve. Lábaim már alig bírtak el, annyira remegtem a sok élvezettől. Már Ő is a végét járta. Kezével kicsit rásegített amíg letérdeltem elé. Gyorsan számba is vettem, majd szopni kezdtem. Gyorsan mozgattam a fejem és szívtam is. Néha kézzel is rásegítettem. Nem kellett sok, kivette majd a cicijeimre élvezett. Forró nedve melleimen folyt végig. Egy cafat ruhamaradékban térdeltem a konyha közepén. Kicsit letisztítottam a számmal a maradékot a szerszámról majd felálltam. Megint jót szexeltünk. Elindultunk zuhanyozni, majd takarítani.
YOU ARE READING
Forró vágyak
Teen Fiction‼️Erősen +18-as storyk‼️ A történetek a saját képzeletem szüleményei. A valós eseményekkel való egyezés csupán a véletlen műve. Minden jog fenntartva.