Egy késő tavaszi este volt. Már besötétedett mikor hazaindultunk. Az égen a csillagok százával sorakoztak. Kisebb fények innen onnan voltak. A zene halkan szólt. Eléggé álmosak voltunk, szóval nem igazán beszélgettünk. Csak fogtuk egymás kezét. Ő vezetett, én ültem az anyóson. Imádtam, amikor vezet. Olyan szexi volt közbe. Mindig szexi, de ebben a félhomályban, a volán mögött, a fekete ingjében amit már kicsit kigombolt. Pár napos borostájában. Elkalandoztak a gondolataim. A hangja zökkentett ki.
-Szívem. -eszméltem fel kb. a 3. megszólításra.
-Hm?
-Hol jártál?
-Bocsánat. Én csak elbambultam kicsit.
-Ohh értem. Aludhatsz ha szeretnél.- óó egek, ha tudná, hogy pont az ellenkezőjét szeretném.
-Nem szeretnék. Hosszú az út, fent maradok veled.
-Rendben, de nem haragszok meg, ha elalszol majd.-egymásra mosolyogtunk, megsimogatta és kicsit megszorította a combomat.-amúgy nemtudom, hogy mondtam e, de írtó szexi vagy ebben a ruhában.
-Oo tényleg?-mosolyogtam kajánul-te is eléggé szexis vagy ebben az ingben.Elkezdtem cirógatni a körmeimmel a nyakát és a füle mögött. Erre mindig beindul. Egyből reagált is és elkezdte ő is simogatni a combom belső oldalát, elég közel a legnemesebb szervemhez.
-Bébi, ha most ezt nem hagyod abba, félre kell, hogy álljak mert nem fogom hazáig bírni. De akkor kegyetlenül megbaszlak valami erdő szélén.
-Ez nagyon jól hangzik baby.-tértem át a férfiassága simogatására.
-Szóval erre megy ki a játék mi? Te kis huncut.-közelebb hajoltam hozzá.
-Igen erre megy ki a játék. Szeretném, ha megbasznál a hátsó ülésen, a motorháztetőn, az anyósülésen és a kocsi minden egyes pontján. MOST!-suttogtam a fülébe a legszexibb hangomon.Nem válaszolt. Csak nyelt egyet, és elkanyarodott az erdő fele. Én közben kigomboltam a nadrágját és kőkemény férfiasságát kényeztettem kézzel. Tudom, hogy imádja, ha vezetés közbe szopom le, szóval nem vártam sokáig. Hamar rátértem a lényegre. Tövig vettem a számba a nemes szervet. Nyögések hagyták el a száját. Fogta a nyakam és tolta lejjebb a fejem. Akarta ő is. És én is. Pár perc múlva megállt, leállította a motort és hátrébb engedte az ülését, hogy jobban odaférjek. Szoptam még egy kicsit. Játszogattam a szerszámával. Eközben ő a fenekemet markolászta és csapkodta. Feljebb húzta az amúgy is mini szoknyámat, hogy teljesen lássa a hátsó felem. Hirtelen megfogta az állam és felhúzott magához. Heves csókcsatába kezdtünk. Kezei a melleim markolták. Nem volt a ruhám alatt melltartó. Nem hordok. Elég szép, nagy kebleim vannak, melltartó nélkül is feszesek. Ebben a ruhában pláne jól mutatnak. Már ki is emelte őket a sötét, csillogós textil alól. Elkezdte azokat kényeztetni. Szívta, harapdálta, csókolgatta, markolászta, csipkedte a bimbóimat. Egyik keze elindult lefele. Elkezdett a bugyimon keresztül simogatni. Mikor érzékelte, hogy már tiszta nedves vagyok egy jóleső, büszke hümmögéssel díjazta magát és éreztem, ahogy elmosolyodik a csókunk a közben. Fogta a combjaimat, és magára ültetett. Én elkezdtem magamat a férfiasságához dörzsölni. A nedves bugyim sikamlott a merev szerszámán föl és le. Fenekemet markolászta. Közben forrón csókolt. Nyelveink csatát vívtak egymással. Fogta, megemelte a fenekem, a tangámat kicsit arrébb helyezte a nyílásomtól, majd óvatosan hagyta, hogy beleüljek a lüktető, merev péniszébe. Nyögtem egy nagyot mikor magamban éreztem a hosszát. Hatalmas szerszáma van. Vastag. Hosszú. Imádom. Kicsit vártam amíg megszokom. Közben a nyakam csókolgatta és szívogatta. Én hátravetett fejjel élveztem. Amint megszoktam lassan elkezdtem mozogni fel és le. Nyögéseink betöltötték a kocsit. Sőt, az egész erdőt. Hol én ugráltam fel és le. Hol ő tartott meg, és lökött alulról keményen. Egyre gyorsabban és keményebben csináltuk. Átkaroltam a nyakát és így ért el engem az első csúcs. Sikoltozva nyögtem, annyira élveztem. Remegtem. Pár csók közben kicsit megpihentem, majd álmaim férfija megtörte a csendet.
-Gyere bébi, szálljunk ki.
-Miért, így nem jó?
-De. De jobb terveim vannak veled.-csapott a fenekemre, majd kiszálltunk.Kivette a csomagtartóból a pokrócot, leterítette vele a motorháztetőt, majd felültetett engem oda. Ő letérdelt, széttárta a lábaimat és hirtelen elkezdett nyalni. Combjaimban kapaszkodott, én a hajába. Nyögések hagyták el a számat. Egyre sűrűbben. Már azt hittem ennél csodálatosabb érzést nem érezhetnék, de megmutatta, hogy igen. Két ujját társította nyelve mellé. És ezek hárman tökéletes szinkronban mozogtak. A következő orgazmusomat nekik köszönhetem. Sikítva élveztem el. Lábaimmal átkaroltam a nyakát. Tisztára nyalt, majd felkelt a földről csókot adott, és fülembe súgta, hogy még mindig én vagyok a legfinomabb. De nem álltunk meg itt. Egy erős, határozott mozdulattal belém vágta magát, és elkezdett keményen baszni. Ahogy megígérte nemrég. Átkaroltuk egymást. Csókolóztunk, és egymás szájába nyögtünk, olyan csodás volt. Hirtelen fogta magát, megállt és kihúzódott belőlem.
-Mi történt?-kérdeztem
-Semmi csak majdnem elmentem, de még sok tervem van veled mielőtt elélvezek.-adott forró csókot ajkaimra, nyakamra, dekoltázsomra, bimbóimra és mindenhova ahol csak ért.Mikor kicsit kipihente magát, leszállított a motorháztetőről, megfordított és bedöntött. Két ujját megint belém nyomta, a hüvelykujját pedig a másik bejárathoz igazította és elkezdte simogatni azt. Kicsit kényeztetett megint csak. Élveztem amit csinál. Nagyon értettük egymást a szexben. Aprókat nyögdécseltem. Sóhajtoztam. Megállt a mozgásokkal, majd óvatosan elkezdte belém nyomni a hüvelykujját is.
-Ahhww istenem.-nyögtem hangosan.
Három ujját mozgatta bennem ritmusra. Isteni érzés volt. Másik kezével csiklómat kezdte izgatni. Oo istenem, hogy én mennyire imádom ezt a palit. Tudja mi kell nekem. Hüvelykujja továbbra is a fenekemben volt, de a másik két ujját felváltotta a hatalmas farka. És így baszott tovább. Keményen. Néha lassabban, majd gyorsabban. Vagy éppen hogy csak a hegyével, de utána tövig belém vágta. Én már nem tudtam, hogy hogyan nyögjek. Ismét elélveztem. De még mindig nem álltunk meg. Hüvelykujja helyét felváltotta a pénisze. Nagyon lassan és óvatosan nyomta belém. Nyögtem egy óriásit.
-Ohh bébi. Hatalmas vagy. Szétszakadok.-nyögtem.
-Élvezed?
-Igen nagyon.-alig bírtam válaszolni értelmesen. Nem találtam a szavakat.Óvatosan elkezdett bennem mozogni. Egyszerre nyögtünk fel amikor tövig belém nyomta. Minden egyes lökésnél. Egyre gyorsabb volt. És nem hittem, hogy ez lehetséges, de egyre mélyebbre tolta belém.
-Ohh bébi. Istenem de szűk a segged. Bele fogok élvezni ha így folytatjuk.
-Élvezz bele. Akarom. Csináld bébi.-nyögdécseltünk a hatalmas lökések közepette.Több se kellett neki. Hatalmas nyögések kíséretében élvezett a fenekembe. Nekem se kellett több, spriccelve élveztem el én is amint megéreztem forró spermáját a fenekemben. Folyt a lábunkon a nedv. De ez nem zavart cseppet sem minket. Mikor mindent belém eresztett, lelassított, majd utoljára jó mélyen belém nyomta, majd óvatosan kihúzta. Végignézte ahogy végterméke kifolyik a hátsó nyílásomból, majd a földön landol. Utoljára kicsit visszatette még a farkát belém. Először a fenekembe, majd a pinámba. Elkezdett ismét lökni rajtam. Én csak tovább nyögtem. Itt már nem kellett sok, ismét elspricceltem. Majd ebbe a nyílásomba is beleélvezett. Forró spermája megöltötte a pinámat teljesen. Csodálatos érzés volt. Lökött pár óvatosan, majd kihúzódott belőlem. Itt is végignézte, ahogy lecsöpög a földre, majd a helyére igazította a bugyimat és segített felállni. Hosszas, forró csókot adott. Én remegő lábakkal álltam a kocsinak támaszkodva. Pár percig ölelésben forrtunk össze, amíg gyűjtöttünk egy kis erőt. Gyorsan megigazítottuk a ruháinkat, majd visszarakta a pokrócot a csomagtartóba, kinyitotta nekem a kocsiajtót, beszáll ő is, majd folytattunk utunkat hazáig.
YOU ARE READING
Forró vágyak
Teen Fiction‼️Erősen +18-as storyk‼️ A történetek a saját képzeletem szüleményei. A valós eseményekkel való egyezés csupán a véletlen műve. Minden jog fenntartva.