SAVAŞ 3

697 63 10
                                    


Ne diyordu şair; yıkıldı yolunu bekleyen şehir şimdi gelsen de bir, gelmesen de bir.





Ne diyordu şair; yıkıldı yolunu bekleyen şehir şimdi gelsen de bir, gelmesen de bir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Hayat bazen çok yorucu insan diyorsun ki bu son Ben bittim ama bilmiyorsun dayanacak gücüm kalmadı diyorsun işte o zaman sana kucak açar seni şarjsız koşulsuz sevebilecek insanlar arıyorsun genelde bu insanlar annen baban abin oluyor ya da sevdiği adam Ben de bunların hiçbiri yoktu benim yorulduğum zaman sarılabileceğin kimse yoktur dedemden başka ama ben yoruldum onu da belli ettirmedim Ben yorulduğum zaman ne mi bir aynanın karşısına geçip sen bu musun bu kadar mısın deden sen yorulduğun için bir yetiştirdin diyip her yorgunluğun üzerine Bir sigara yaktım.

Atalarımız demiş ya hani.

"Büyük lokma ye büyük laf konuşma"

İşte ben tam şu anda noktadayım 20 yıldır affetmem dediğim insanların kendi ellerimle Mardin'e getirebilmek için İstanbul'a gidiyorum neden ben dedem için bu hayatta beni şartsız koşulsuz seven tek insan için.

Neden kendileri gelemiyorum töreden kaçtıkları için gelemiyorlar onları kendi himayem altına alıp öyle getirmem gerekiyormuş arkalarında durduğumu bütün Mardin'e bildirmem gerekiyormuş öyle dedi dedem.

Ama ben yedim mi tabii ki de hayır o da biliyordu yemediğim onunki de Bir umuttu işte.

İhtiyar aklı sıra İstanbul'dan Mardin'e gelene kadar onlara alışacağını ısınacağımı düşün ama öyle bir şey olmayacak.

-Uğur halama konuştun mu konuşmuş mu onlarla.

Diye sordum uçakta karşımda oturuyorum Uğura

Telefonda oynadığı oyundan başını kaldırıp kafasını olumlu anlamda salladı.

-konuşmuş konuşmuş hazırlanıp bizi bekleyeceklermiş.

-uçaktan indikten sonra ara bir de onları beklemeyelim hepsi bir arada toplansın.

-Tamam o iş bende.

-uçağına gerekli bakımlarını yapsınlar çok kalmak istemiyorum burada hemen geri Mardin'e dönelim.

-Tamam tamam da şöyle bir sıkıntı var.

-nasıl Bir sıkıntı var Uğur

Dedim ters ters uğur'a bakarak resmen 48 saattir uykusuzum başım artık zor oluyor bir sorun daha kaldırsak gücüm kalmadı.

-Mardin uçakla değil arabayla dönmemiz gerekiyor.

Demesiyle sinirle kafamı kaldırıp uğur'a baktım ne demek arabayla demek s********* havasında trafik mi var.

-ne demek Mardin'e arabayla dönmemiz gerekiyor böyle saçmalık mı olur.

-Haklısın haklısın da Kadir bey Ebru halaya Mardin'e arabayla dönmek istediklerini söylemiş.

SERZENİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin