Önceki bölüm neler oldu,
Quarz Cawe'e yardım etmişti, Ax bunu öğrenince ikisini zincirlerip bütün insanları öldürmeleri için tüm denekleri salmış ve kendisi de ortadan kaybolmuştu. Efren ve Wert, orman evinde şehirden uzaktaydılar.Cawe koşuyordu, bir süre sonra köpek sesi duymuştu acı çekiyordu. Sesin geldiği yöne doğru ilerledi. Deneklerden birisi köpeğe işkence ediyordu. Cawe o görüntüye dayanamayıp anında bir volkan gibi patlamıştı.
İşkence yapan denek ne olduğunu anlamadan kafası bedeninden ayrılmıştı,köpeği alıp koşar adım ile ordan uzaklaştı, zavallı hayvan kucağında çoktan ölmüştü.
Kız köpeği ağacın dibine gömerken, arkasında iki denek daha belirtmişti.56: Oaay, Sen şu meşhur deneksin dimi?
89: Az öncekini nasıl yaptın. Kan bile çıkmadı.
Cawe: Size açıklama yapmak zorunda mıyım?
89: Gebermek ist-
sözü bitmeden Cawe ağzını parçalamıştı.
56: Aa-aaahhğ.. 89! Se-Sen CANAVARSIN!
Canavar mıydı? Neden? Canavar olan onlardı, Cawe 56'nın üzerine atlayıp rüzgarı bir bıçak gibi kullanarak kafatasının üstünü almıştı.
Ax'in sesini duydu.
{ Ax: İkisi de zararsız deneklerdi. Birisi sadece suda nefes alabiliyor diğeri de karanlıkta görmekte iyiydi. 56'nın dediği gibi sen canavarsın 67. }
Ona aldırış etmeden şehre doğru gidip annesini aramaya başladı. Şehirde çoktan bir çok insanın öldüğünü görmüştü, parçalanan bedenler, karınlarınlarından çıkan bağırsaklar.
Kadının biri çığlık çığlığa kalmıştı, sesin geldiği yöne gittiğinde iri bir kadının onu parçalamasına şahit olmuştu.
Kadın arkasını dönüp ona baktı ve hızla ordan uzaklaştı. İkisi de denek olduğu için mi ona saldırmamıştı? Bunu düşünürken arkasından biri ona söyledi,15: Kimse seninle karşı karşıya gelmek istemiyor. Seviyesi yüksek olanlar bile. Az önceki kadın B seviyesindeydi...Bana saldırma ben S düzeyim. Sadece zihin okuyorum ve ailemi arıyorum. Tabi bu manyaklar onları öldürmeden bulabilirsem.
Cawe: Aileni mi arıyorsun?
15: Tabi, bir ailem var, onlar ölmeden bulmam lazım. Bu şehir artık güvenli değil. Sende anneni aramıyor musun?
Cawe: Evet, eve gideceğim.
15: Seninle gelebilir miyim?
arkadan farklı bir denek korkarak ortaya çıktı,
28: Be-bende gelebilir miyim? Eğer onları bulamaz iseniz sizin için bulabilirim. Ya-yardım ederim yani.
Fazla oyalanmak istemiyordu çünkü oyalandığı her saniye farklı bir insanın öldüğünü biliyordu.
İkisi ile beraber evine doğru yol almıştı, ikisi de sadece korkuyor ve onunla kimsenin karşı karşıya gelmek istemediği için güvende hissediyorlardı.Cawe: Evde değilse nerde olabilir ki?
15: Belki de farklı bir yere gitmiştir.
Cawe: Dışarı çıkmayı pek sevmez.
28: Aah, eğer an-annenin bir fotoğrafı var ise onu bulabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
067
RandomDeneylerin değiştirdiği kız. Okulda olan patlama sonrası hayatta kaldığı için sevinmeli miydi? Rahatsız edici içeriklere sahiptir. Hayal gücünüzü bile zorlayacak, devamında olacaklar için sizi tonlarca teoriye sokacak bir kitap.