Denekleri Öldürmelisin

6 2 0
                                    

Önceki bölüm neler oldu
Wert, artık anneyi üzgün görmek istemediği için onunla birlikte aramaya son vermişti, Quarz ise Cawe'in kaçması için yardım ediyordu.


Efren: Wert, tam olarak nereye gidiyoruz?

Wert: Az kaldı biraz daha sabretsen.

arabanın içinde ellerini dizlerine birleştirmiş şekilde karanlık yola bakıyordu,

Wert: A- sapık falan değilim umarım öyle düşünüp korkmuyorsundur.

Efren: Gerizekalı mısın? 1 aydır konuşuyoruz.

Yüzü kızaran adam sürmeye devam etti.

Yerde sandviçini yemeye devam eden Cawe elindeki kağıdı cebine koymuştu, küçük kağıtta çıkabileceği yer çiziliydi. Quarz'ın neden böyle bir şey yaptığını anlamıştı, sonuçta onu buraya o getirmişti. Tuzak mıydı? Yoksa gerçekten gitmesi mi gerekti? Kafasında olan bu düşünceler başını ağrıtmaya başlamıştı, lokması yutup duvara yaslandı.
O sırada aşağı inmiş olan Ax, yerde oturan gözleri kapalı duvara yaslanmış Cawe'e baktı.
Gözlerini açıp ona bakan adama kendisi de bakmaya başladı, Ax çok durmadı ve odasına doğru gitti. Kız arkasından baktı ve oturduğu yere yattı. Başka bir denek gelip karşına oturmuştu.

X: Keşke senin kadar bize de iyi davransalar.

kafasını konuşan kişiye çevirdi,

Cawe: İyi davrandıklarını nerden çıkardın?

X: Çatıda sizi gördüm, birbirinize sarılıyordunuz. Bizi yanına asla yaklaştırmaz oysa sen ona, ondan nefret ettiğini bile söyledin. Hatta öldüreceğini bile. Bunu bizden biri dediği an zavallı adamı feci şekilde öldürmüştü.

Yattığı yerden kalkıp yeniden oturdu,

Cawe: ben, ben ne diyeceğimi bilmiyorum.

aralarında bir süre sessizlik oldu,

cawe: kız mısın?

x: e-evet, nerden anladın?

cawe: ha? anlamam çok normal neden öyle dedin ki?

x: çünkü saçlarım kısa ve vücudum tamamen düz.

cawe: ne olmuş yani? bu senin erkeğe benzediğin anlamına gelmiyor ki, adın ne?

x: 12.

cawe: ah, ben unuttum. isim söylemek yasak değil mi..

12: Peki ya senin?

cawe: Ca- 67.

karşısındaki ismini söyleyemiyorken kendisinin söylemesi doğru olmayacaktı.

cawe: nerdeyse hala insan gibisin.

12: Eh, kuyruğumu ve medyum olmamı hesaba katmazsak.

Cawe'in birden gözleri parlamıştı, W şeklinde oturup ellerini öne atarak,

cawe: haaa! kuyruk mu? bakabilir miyim!

12 kuyruğunu ona göstermişti, ince ve tüylü bir kuyruğu vardı.

cawe: dokunabilir miyim?

12: tabi.

Biraz daha yaklaşıp kızın kuyruğuna dokunmaya başlamıştı.

067Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin