Merhabalar sizlere korku,paranormal bol olan bir kitap yazmaya çalıştım umarım beğenerek okursunuz:)
Korku bir elmayı kemiren kurtucuğa benzer içinizi yer ve kemirir.birde bakmışsınızki ruhunuzu emiş ve size hiçbirsey kalmamış...
2000
Bardaktan boşalırcasına yağmur yagıyordu.sessiz ve sakin idi
Ben bu havaları çok severdim zaten kim sevmezki?Uzanıp hayallere dalmıştım. rengarek gökkuşağı,hayallerim prenses,prens vb. bır sürü hayaller hayal kurmayı severdim aslında ama hepsi suya düşüyor belkide su hayalleri seviyordur.bu kadar yeter diyip uyumaya karar vermişken
ablamın cılız sesi kulağıma ulaştı. aslında bı o kadarda korkmuştum bu saate ablamın kalkmış olması imkansızdı.ama içimdeki gitme isteği ağır basmıştı. adeta bı ses oraya gitmemi söyledi. karar vermek için bı zamanı yoktu. aslında bu kadar abartmama gerek yoktu gidip baktım.
ablam kapıya dimdik bakıp bir tekerleme benzeri bişey söylemeye başladı;
Kücük kız kücük kız nerdesin bakalım
Hahaha burdasın değil mi biliyorumBir anda bana baktı o zümrüt yeşili gözleri bı anda siyahlaştı.
Korkudan ellerim titremeye başladı,Kalbim küt küt attı.
Terler boşalmaya başladı bı anda.
Abla diye kendim bile duymayacagım bı ses çıktı ağzımdan;-noldu elleria elleria
Bı anda uyandım rüya olduğunu anlıyınca bir rahatlama geldi. rüyayla gerçek birleşmisti
Ablam hala noldu diye sayıklıyodu
- iyimisin tatlım
İyiyim demekle yetinmiştim- sadece korkunç bı kabustu
- sorun yok tatlım iyisin değil mi
İyimiydim bilmiyodum ama iyiyim demekle yetinmiştim.Ablam bana sıkıca sarılıp odasına uyumaya gitmişti.kabusu tabikide anlatmamıstım anlatıp onun canını sıkmak istemiyordum.
Elleria ablasıyla yaşayan küçük bir kız çocuğuydu.annesi ve babası birkaç yıl önce ölmüştü bu kücük kız ve ablası için çok agırdı..
Ablası bu zamana kadar hem anne, hem baba,hemde ablası olmuştu.
Bundan dolayı elleria ablasını çok düşkündü.ablasıda elleria'ya çok düskündü elleria'ya annesinde tek kalan hatıra bir aynaydı.elleria o aynayı gözü gibi korkurdu duvarının bir kenarında asılıydı.aynanin annesine bir dukkandan aldığı söylüyordu ablası ama ayna o kadar değişiktiki inanası gelmiyordu.
Elleria'nın sade ve süssüz bir hayatı vardı.pek arkadaşı yoktu ve arkadaşları tarafından hep zorbalığa ugrardi.ama elleria yinede hiçbirinden nefret etmezdi kalbine asla kin duygulari ekmezdi.
Elleria bazen anlamsica canının yandığını hissediyordu.bazen olmadık yerde üzülüp olmadık yerde kahkaha atıyordu insanlar onun deli olduğunu düşünmesine az kalmıştı.Elleria olan olaylardan sonra ablasinin yanında kalmaya başladı ablası önce sorgulasasa sonradan umursamamıştı.bir gece uykunun en güzel yerinde bir dürtü onu uyandirdi sanki,tuvaleti gelmişti yavasaca tuvalete çıktı. tuvalet tam odasının karşındaydı,tuvalete girip çıktıktan sonra odasına girmek çok istemişti adeta oraya gir diye bı ses gelmeye başlamıstı.
sesler o kadar artmıştı ki ve yoğun bi sis gelmeye başlamıştı.kilitli olan kapı bı anda aralandı.elleria emindi bu bir rüya değildi... içeri girmeye karar verdi ve bi anda rüzgar gibi geçen bı golge gördü çarpık şekilsiz ve bi o kadarda korkunç korkuyla içeri girmekten başka bı şecenegi kalmamıstı.hızla içeri girdi kendini odaya attı.tam aynanın karşısında durdu ayna aslında kırık yada çatlak değildi ama üstünde minik çatlaklar vardı.
umursamayıp odadan gitmeye karar vermişti.tam gidecektiki taki,arkadan görünen gölgeye kadar...
Merhaba evet biraz kısa oldu ama ilk kitabim olduğu için maruz görün lütfen umarım begenmişsinizdir...
-devam edicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Gizem(+18)
FantastiqueKorku bir elmayı kemiren kurtucuğa benzer içinizi yer ve kemirir.birde bakmışsınızki ruhunuzu emiş ve size hiçbirsey kalmamış... aşk ve korku Ayna ve gerisinde kalanlar yada kalmayanlar... Sonumun yada sonumuzun böyle olmasını istemezdim.. -elleria...