bölüm-2

90 27 102
                                    

Nutku tutulmuş gözlerini ayırmış aynaya bakıyordu.birden ayna yere düşüp kırılınca odadan hızla, kaçarak çıktı.ablasını kucagına girip uyumaya calıştı.senoryolar gözünün önünde tekrar,tekrar geldi. bunların hepsinin bı rüya olmasını istedi. Ama rüya değildi..

Sabah
Pencereden sızan birkaç güneş ısıgı sayesinde elleria uyandı.daha doğrusu uyanmak zorunda kaldı. dünkü olay tekrar aklına gelince tekrardan korkmaya başladı
.odaya gidip aynayı merak etti ve zaten yukarı çıkması gerekiyodu çünkü okula hazırlanması gerekiyodu.

elleria odaya kücük adımlarla yavaş,yavas gitti içeri girince hayatının şokunu yaşadı. kalbi atmayı unnutu sanki,nefes bile almadı şaşkınlıktan.aynaya baktıgımda ayna sapasağlam karşsında duruyodu aynaya gidip titrek elleriyle elledi."icinden bu ayna nasıl bu hale geldi"diye düsündü bı anlam veremedi.hemen giyinip odadan çıktı.ablasını öpüp okul yoluna doğru ilerledi ve

elleria hayatının anlamı gibi olan o çocugu gördü.elleria onu görünce bütün korkularını unnutu ve sadece ona odaklandı siyah gözlerinde kayboluyordu.siyah saçlar gülüşü sanki elleria için yaratılmıştı.

tam bunları düşünürken ismini haykıran kız arkadaşını gördü. 'James dur dur diye bagırıyordu'elleria sesini duyunca yüzü igrenç bisey görmüş bir hal aldı. Jullia elleria'ya gözlerini devirerek baktı,elleria'da ondan kat ve kat daha kötü bı bakış attı.

James elleriya duygusuz bı bakış attı soğuk ruhsuz ve nefret eder gibi...elleria onu sevmesine rağmen James ona sadece bakmakla yetiniyodu sonra düşünceleri bı kenara attı ve derse girdi.hala aklında o sahneler vardı.
Onları kolayca unnutması mümkün değildi...

Dersler bitmişti,eve doğru yol aldı.
Dalgın dalgın yürürken bir ayak sesi duydu.basını kaldırıp baktıgında bir siyah gölgeye benzeyen,farklı insana benzemeyen bir cisim bunu görünce yerinden kıpırdayamadı. gölge yerinden kayboldu.

ayna olayından sonra bide gölgeler bu olayda üstüne eklenince ablasına anlatmaya karar verdi.eve hızlı adımlarla ilerledi içeri girip anlatmaya başladı.ablası önce tedirgin bı bakış attı.sonra sanki bunları elleria'ya yansıtmamak için hemen bunların saçma şeyler olduğunu anlatmaya başladı.

- tatlım bunlar çok çocukça bunlara inandıgını söyleme bana
- abla inanmam gerek bana lütfen
- ah.. elleria sınav kaygısımdan dolayıdir tüm bunlar
Elleria daha fazla uzatmamak için ablasına hak verdi.
- haklısın abla sınavlardan dolayıdır
Tabiki elleria bunların gerçek olduğunu biliyordu ama ablasıyla daha fazla zıtlaşmak istemiyordu. sanki zıtlaşsa nolacaktiki hiç bı zaman haklı çıkmazdı çıkamazdı..

1 hafta sonra
Elleria bugün birkaç arkadaşıyla buluşucaktı.çok heycanlıydı cünkü bugün 15 yaşına giricekti. arkadaslarıyla buluştu oturup konuşuyardı.
E.arkadaşı:elleria doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere..
Elleria gelen
bütün arkadaşlarını karşıladı böyle dediğime bakmayın ellerianın fazla arkadaşı yoktu

kücük ama sevimli bı pasta getirdi ablası.üzerinde güzel yazılmamıs ama yinede tatlı olan "elleria" yazıyordu elleriaya ablası kar taneli bir kolye almıstı

Ve birden kapı çalındı elleria sadece birini bekliyordu oda James ama gelmiycegini biliyordu kapıyı koşarak açtı.kapıda jamesı görünce konuşmayı unnutu sanki bütün evren durdu sadece gözleri o kadar güzel bakıyorduki hafif bı gülümseme koydu dudaklarına elleria herşeyini verebilirdi.o gülüşe tam bunları düsünürken arkasında juliayı gördü birden yüzü ekşidi kısık bı ses tonuyla hoşgdiniz dedi.james elleria'ya baktı güzel olmuşsun dedi. elleriyanın üstünde siyah sade bı elbise vardızboynunda ablasının aldıgı ucuz ama zarif kolye vardı, güzel sıyah saçlarını bırakmıstı, esmer teni bı o kadar yakısıyordu, kendine teşekkürler diyerek içeri aldı tabiki julianın james için geldigini biliyordu gelmese daha iyi olurdu ama öyle demek kaba olurdu.pastalarını yiyip oturuyolardı James melek kanadı olan güzel bı kolye verdielleria'ya. elleria onu ömrünün sonuna kadar saklamaya yemin etti...
Tabi Julia bunu görünce sinirden deliye döndü.yüzü tıpkı bır domestesi andırıyordu.sonra Julia
Ellerianın yüzüne atar gibi hediye verdi içinden saçma bı yüzük çıktı. Jamese teşekkürler dedi
- çok beğendim çok güzel James teşekkürler .
-rica ederim elleria.
Sonra elleria
- teşekkürler Julia çok güzel.
-bisey değil elleria.
Elleria kelimesin bastırarak söylemişti. senin için mi aldım sanki der gibi bakıyordu.
Elleria umursamdı tabiki.
Elleria ve arkadaşları konuşurken odasından çıkıp peçete alması gerekti.ah şu ahmak Julia üstüne dökmeyi nasıl becerdi acaba ahmak diye içinden geçirdi.yukarı çıktı tam iniyorken bı ses duydu.



Elleria elleria buraya gelll
Ve ayna kırılma sesi geldi elleria içeri girdi ve gölge tam karşısında bu sefer tam gölge denemezdi pis tırnakları,bı o kadar çirkin yüzü vardı.ellerianın yavaş yavaş üstüne geldi elleria bir cıglık bastı...



-Devam edicek...

Aynadaki Gizem(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin