Nevermore Akademisi

43 2 0
                                    

Bu kimin hastalıklı fikriydi bilmiyorum.Yüzlerce ergeni hayalleri çoktan yıkılmış insanlarla düşük bütçeli okullara tıkmaktan bahsetiyorum.Ama sadistliği takdir ettim.

Okuldayım. Dolabıma doğru yürüyorum. Herkesin garipseyen bakışları üstümde. Umurumda değil. Sıradışı olmayı seviyorum.
Dolabımı açtığımda içinden kardeşim Pugsley düşüverdi.Bağlı ve ağzında bir elma vardı.

"İsimlerini istiyorum."
"Bilmiyorum ki. Ciddiyim. Çok hızlı oldu."
"Pugsley, duygu zayıflık demektir, kendini toparla hadi."

Ve tam o sırada pisişik görü geldi. Zihnimde rahatsız edici şeyler gördüğümü kardeşime söylemiycem.Birden geliyorlar. Elektroşok terapisine benziyor. Kardeşimi çözdüm.

"Ben hallederim."
"Ne yapacaksın?"
"En iyi yaptığım şeyi."

Okulun yüzme havuzuna doğru yürümeye başladım. Pisişik görü sayesinde kardeşime bunları yapanı görmüştüm.

" Hey, bakın Pugsley'in ablası."
"Hey, ucube bu kapalı bir antrenman."
" Kardeşime benden başka kimse işkence edemez."

Ellerimdeki pirana dolu poşetleri havuza bıraktım.

"Hayatım, bu soğuk tavrını daha ne kadar sürdüreceksin?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hayatım, bu soğuk tavrını daha ne kadar sürdüreceksin?

Arabadaydım. Annem ve babam bizi almıştı. Yine o iğrenç itici şarkılarından biri çalıyor.

"Lurch, lütfen artık onlarla konuşmadığımı  hatırlat."

"Söz veriyorum, Nevermore' a bayılacaksın."dedi babam.

"Orayı çok seviceksin tatlım."

" Nevermore diğer yatılı okullara benzemez.Orada seni anlayacak bir kaç arkadaşın olur Wednesday."

"Hiç sanmıyorum"

" Tatlım seni okuldan kovduran biz değildik. Çocuğun ailesi cinayete teşebbüsten dava açacaktı."

.....

Ve işte o kapıya geldik."Müdür Weems"

" Wednesday, ne benzersiz bir isim.Herhalde doğduğun gün çarşambaymış.

"Ayın 13'ü ve cuma.

Annem lafa daldı.

"Adı sevdiğim bir ninniden geliyor. Çarşamba günü doğanlar hep dertli olurlar."

" Annen oda arkadaşı olduğumuzu söyledi mi? dedi bayan Weems.

" Çok güçlü bir geçmişin var. 5 yılda 8 okul."

" Bana dayanacak kadar sağlam değillerdi .Eminim burası da çok farklı olmaz."

" Seni  annenin eski koğuşuna yazdım. Ofelya koğuşu."

" Oda arkadaşınla tanışalım mı?"

.....

Bir odaya geldik. İçeride bir kız oturuyor. Hemen yanımıza koştu.

" Selam oda arkadaşım!"

"Wednesday, bu Enid Sinclair."

"Merhaba, hasta mısın? Rengin solmuş gibi."

" Renklere alerjisi varda."

" Enid, Wednesday'i kayıt bürosuna götürür müsün? Ders programını alsın."
.....

Enid bana okulu gezdirdi. Tam avluya gelmişken bir arkadaşı bizi durdurdu.

Karakter tanıtımı ikinci bölümde. Diziyi kendim de yorumlayarak sizlere okumaya sunuyorum.Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.(:

Wednesday Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin