Lie

177 15 19
                                    

●Peter●

Czytając ostatnią wiadomość, w mojej głowie była tylko jedna myśl: kurwa. Rozglądając się po pokoju w poszukiwaniu dobrego kłamstwa, poczułem, jak każdy mięsień w moim ciele się napina. Zanim zdałem sobie sprawę, co robię, moje drżące palce wystukiwały wymówkę.

Peter

Tak więc moja ciocia i ja graliśmy w grę wideo na moim komputerze i oboje byliśmy naprawdę fanatykami

Po tym, jak nauczyłem ją grać, wygrała grę i z entuzjazmem wyrzuciła ręce w powietrze, przypadkowo uderzając mnie w nos

Kiedy poszła po chusteczkę, kichnąłem i krew wylądowała na ścianie

Pan Stary

Wow.

Pan Dziadek patriota

Nawet w porównaniu z ptakem to głupie.

Pan Ptak

Czy to była zniewaga?

Pan Dziadek patriota

Tak.

Pan Mały

Rozumiem, Peter, moje dzieci i ja zawsze ranimy się nawzajem w ten sposób.

Pan Skrzydło

To dlatego przyszedłeś kiedyś do wieży ze złamanym nosem?

Pan Mały

Który? Stało się to cztery razy.

Pan Skrzydło

Ostatni raz.

Pan Mały

O tak.

Pan Skrzydło

Aaach.

To ma sens.

~~~~~

Odetchnąłm nerwowo i nie mogłem powstrzymać uśmiechu na myśl o moim osiągnięciu, jakim było przekonanie nadopiekuńczych ludzi okropnym kłamstwem. Napisałem szybkie pożegnanie do grupy i odłożyłem telefon, krzywiąc się na ten ruch. Powoli wstałem i skierowałem się do łazienki. Zignorowałem podbite oko i siniaka, który tworzył się na moim lewym policzku, ponieważ to nie było tak ważne jak moje żebra.

Powoli podciągnąłem koszulkę i sapnąłem na widok mojego bezwładnego ciała. Wokół moich żeber tworzył się czarny siniak i wyglądało na to, że kilka było złamanych. Po prostu muszę coś zjeść, a potem to szybko minie, uspokajałem samego siebie. Wzdychając, ściągnąłem koszulę i ochlapałem twarz wodą.

~~~~~~

Peter

Od dziś zaczynam staż!!

Tak się boję, że mogę krzyczeć

Co powinienem zrobić?!?!?

Wrong number kid Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz