en sevdiğim sevgilim

634 59 112
                                    

Subinn-Junnie💗

Subinn:
Evi tutalım

Junnie💗:
EN SEVDİĞİM SEVGİLİM YA

Subinn:
Kaç tane sevgilin var da en sevdiğin oluyorum acaba

Junnie💗:
Aşkım valla bir
Bi sensin yani
Ekmek su soobin

Subinn:
İnanmış numarası yapıp hayatıma devam edicem💗

Junnie💗:
Olm bulmuşum senin gibi dalyan gibi delikanlıyı
Bırakır mıyım hiç
Aldatırsam yokolayım

Subinn:
Amin😍😍

Junnie💗:
Subinim çık evi tutmaya gidelim

Subinn:
Aşkım salak mısın ben zaten ordayım
Hani konuştuk senle hani
Hani dedim bi gideyim konuşayım hani
Hani o yüzden evi tutalım dedim hani

Junnie💗:
Her fırsatta salaklığımı yüzüme vurmasan olmaz💞💞

Subinn:
Her seferinde salak olmasan olmaz💞💞

Junnie💗:
Engellerim ki

Subinn:
Gel gel kıyamam oyş
Gel hadi evin karşısındaki fırında oturdum bekliyorum seni

Junnie💗:
Ok geliyom.

-

Evleri tutmamızın üzerinden birkaç gün geçmişti ve biz neredeyse yerleşmeyi bitirmiştik.

Tabii benim eşyalarımın çoğu yandığı için yerleşmek o kadar da zor olmamıştı, ailem yangını benim çıkarttığımı duyunca biraz sorumluluk almayı öğrenmem gerektiğini söyleyip bana yenilerini almadılar. E tabii bende de para yok.

Her neyse, bugün soobin tamamen yerleşmişti ve bu gece o evde kalacaktık. Film izlemeye karar vermiştik ve ben biraz heyecanlı hissediyordum.

Evet bir süredir sevgiliyiz ama düşününce o kadar da yakın değiliz. Bu mesafeyi kıracak hareketler yapmak beni hem çok heyecanlandırıyor hem de fazlasıyla sevindiriyordu.

Soobin dersi bittikten sonra benim dersimin bitmesini beklemişti ve şimdi eve beraber dönüyorduk. Biz apartmana girerken Soobinin karşı dairesini bizden önce kiralayan kız da dışarı çıkıyordu.

Önce saçlarından görememiştim tabii ama sonra kapısını kilitlerken saçlarını geriye attı ve yüzünü görebildik. Soobin aniden durdu ve elimi sıkmaya başladı, ben başta çıkaramadım ama onun kim olduğunu sonradan farkettim.

Kang Seulgi. Şu anda el ele tutuştuğum sevgilimin onu terkedip depresyona sokan eski sevgilisi.

Nasıl bir k-dramanın içine düşmüştük de böyle bir sahne yaşanabiliyordu şu an?

Ne seulgi ne de soobin hiçbir şey söylemeden yürümeye devam etti. Seulgi binadan çıktı, soobin de anahtarlarını çıkartıp kapıyı açtı.

Eve girdiğinde ilk dakikalar ağzını bıçak açmadı. Ben de konuşup ortamı daha fazla germek istemedim, ilk o konuşsun istedim. Dakikalar sonra hiçbir şey olmamış gibi yanıma geldi ve o sevimli ifadesiyle ne yemek istediğimi sordu.

Mr. Loverman ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin