Dur!
ASLA!!!
Koşmaktan artık vücudumdaki bütün hücrelerim yer değiştirmişti. Ama duramazdım bir daha oraya gitmem.Bu hayatı ben seçmedim ama değiştirebilirim,ama bu yağmurda daha ne kadar koşabilirim orası bilinmez!
Arkamdaki ayak sesleri ikiye çıkınca hızımı arttırdım. Ama daha koşacak halim kalmadı, pes edecek degilim ama önüme çıkacak en küçük engelde asvaltı boylarım valla.
yağmurda iyice şiddetini arttırıyordu. Islak köpek yavrusundan farksızdım. Yağmurdan dolayı yüzüme yapışan saçlarım sağolsun önümü pek göremiyordum.arkamdaki seslerden uzağımda olduklarını anlayabiliyorum.Yine de durmamam gerekiyor bu defa başarmalıyım aksi takdirde bir daha bunu deneyemem bile...
Tam sağa dönecekken duvar gibi sert bir cisme çarptım. Daha doğrusu bir bedene..
Hızımdan dolayı biraz sert çaptığım için hafif bir baş dönmesi yaşadım haliyle, kendime geldiğimde bana doğru bakan ifadesiz bir çift kahverengi gözle karşılaştım.
'insan mı yedin zalimin oğlu, bu ne yakışıklılıktır!! '
Bu nasıl bir yakışıklılıktır. Az önce çarpmanun etkisiyle öldümde cennete mi geldim? O kadar sert çarpışmamıza rağmen O dimdik karşımda dururken ben asvalta boylamıştım.
Sert yüz hatları ve biçimli vücuduyla melekleri kıskandıracak kadar yakışıklıydı.
Aramızdaki anlamsız bakışmanın ardından kendime gelmeye çalıştım, ama bir türlü gözlerim beynimden gelen komutu algılamıyordu.
Bir an önce bu büyüden kurtulmam lazım, çünkü arkamda beni o deliğe tekrar sokmaya çalışan iki güvenlik vardı.karşımda duran yakışıklı çocuğa yakışıklı kelimesi bunun yanında sönük kalırya neyse ,
Azrailin vücut bulmuş hali heleki o sert bakışları içim eridi be! 40 derece sıcak bile bukadar yakmadı!
Uffff! Neyse ne ya amma yavşadım çocuğa ha!
Toparlanıp;
''pardon !'' dedim,mahçup bir sesle.
''Çarp sonrada özür dile yokya! safmısın! "dedi. Ciddi bir ses tonuyla.
Üzerindeki deri ceketi temizlerken. Tamam kim olsa bu kadar sert darbe alırsa sinirlenir oyüzden suçlu sensin Masal! Derin bir nefes alll verr. Sinirlenmeye hakkın yok ama içimdeki hırçın Masal kabullenemiyor.
" Tamam bak hatalıyım ama bu sana bir bayanla böyle konuşma hakkı vermez! "sonlara doğru sesimi yükselttim.
yüzüme alay eder bir yüz ifadesiyle bakıp ;
''bayan mı? Ben karşımda sırılsıklam bir çocuktan başka birini göremiyorum. '' dedi,gayet sakin bir ve alay eder bir ses tonuyla...
sinirden sıktığım yumruklarımı gevşettim .
'' arkamda beni yakalamaya çalışan iki adam varken senin egonu tatmin etmekle uğraşamam bay ukala!''
Evet gerçek bu gereksiz tartışmayı uzatıpta yakalanamam. Çarpıştığımızda yere düşen telefonumu yerden alıp tekrar dikildim karşısına.Çocuk bu defa gözlerinden alevler saçıyordu. Tam ağzını açtığı anda arkadan güvenliklerin ayak seslerinin duyulmasıyla çocuk kolumdan tutup sağdaki apartmanın merdivenlerine çekti.
ne yapmaya çalıştığını çözmeye çalışırken birden dudaklarıma yapıştı. Ne yapıyor bu salak! ben olayın şokundayken sırtımı duvara yaslayıp vücuduyla tamamen örttü beni,
kalıplı vücudu olduğu için zor olmadı onun için ama hala ne yaptığına dair bir fikrim yoktu. Vede ayrılmaya yönelik bir çabam.....