2

39 3 0
                                    

Multimedia daki Masal ve Dark(motosikleti)...
***

Bu sabah uyandığımda kimseye hak ettiğinden fazla değer vermeyeceğime karar verdim. Gitmek isteyen siktir olup gider. Kimseyi zorla tutamazsın....

Ahh! heryerim tutulmuş!

Off Off Offf!!

Sırtım!

Tabi panda gibi ilk bulduğun ağaç kütüğüne yatarsan olacağı budur Masal hanım!

düşmeden doğrulmaya çalıştım, bütün geceyi bir ağaç kütüğünde yatarak geçirmiştim.Tabi ona uyumak denirse...Bütün gece o otelde yaşadıklarım bir türlü çıkmadı aklımdan.O adamlar.... kesin peşime düşmüştürler!

Ne yapıcam ben ya? acaba yurda geri mi dönsem...

Saçmalama Masal o hapishaneye dönersem sanki bulamazlar beni orda. 

o adamlar yetmezmiş gibi bide orda bi güzel dayağını yersin o olur!

Asla dönmemem gerekiyor,peki ama şimdi ne yapıcam? Murat'a mı gitsem acaba o beni saklar hem elimdede para kalmadı son bir iş daha yaparım.Zaten ondan başka gidecek kimsem de yok!

Murat bir bar işletiyor ,aynı zamanda iş adamı yani ailesine ait olan holdingin tek varisi... 

Yine yetimhaneden kaçtığım bir günde onun mekanına gitmiştim.Bizim kızlarla orda buluşacaktık ki bir kaç tane sarhoş adam tarafından tacize uğramıştım ama adamlar nereden bilsin benim bir dövüş ustası olduğumu ,onları orada bir güzel benzetmiştim ve o da buna tanık olmuştu. bardan çıkarken çıkışta beni beklemiş ve iki adamını gönderip görüşmek istediğini söylemişti ama ben kabul etmeyince adamlar zorla götürmüştü koca bir villanın bodrum katında onunla çalışmamı istemişti.Ve bayada para teklif etmişti.Paraya ihtiyacım olduğu için kabul etmiştim.bu süre zarfında bana zor işler vermemişti aslında ben pek yapmak istemesem de  paraya ihtiyacım olduğu için ona ait olan barda mal satmaya başladım.Bana olan ilgisi gün geçtikçe artarken sonradan benden hoşlandığını söylemişti fakat ona Emreden bahsetmiş ve bunun olamayacağını söylemiştim.Eğer Emre hayatımda olmasaydı ona karşı bende bir şeyler hissedebilirdim çünkü çok kibar,yakışıklı,otoriter ,sert yüz hatları olan ve en önemlisi sanki prensesmişim gibi davranması, benim yanımda başka diğer insanların bulunduğu yerde başka biri oluyor.

Off çok acıktım ama bu kanlı tişörtle dolaşırsam eğer yemeği nezarette ısmarlarlar valla!. Eee napıcam peki? Hadi ya beynim zaten anca böyle durumlarda servis dışı olur.Düşün Masal düşün!!!

........

Immm aslında biraz pis gezsem kanlı bir tişörtle gezmekten daha az ilgi çekerim herhalde.

Aklıma gelen şeyle ağaçtan inip denize atladım hemen, tişörtümün tamamı ıslanınca çıkıp ıslak bir halde karşıdaki parka koştum ve çimlere bodoslama atladım etraftakilerin deliymişim gibi bakışlarını es geçip çimlere sürtünmeye başladım.

Oleyy! bu işe yarıyor.

Hay aklımla bin yaşıyim! Kan lekesi yerini tamamen çim lekesi ve çamura bırakınca kalktım. Dark'ın yanına gidip (dark motosikletimin adı) paramı ve telefonumu alıp karşı caddeye geçtim bir tişört almak için gözüme ilk kestirdiğim mağazaya girdim.

Mağazadakilerinde tuhaf bakışlarından kurtulduktan sonra istediğim gibi siyah sade bir tişört ve pantalon aldım.Siyah benim ikinci adım bu yüzden siyah ilk tercihimdir her zaman.

Kabine girip üzerimi değiştirdim.

Bu işimide halletdiğime göre sırada midemde cebimde kalan son paraylada yemek yemek zorundayım sonrasını sonrasındada murata gidicem gibi gözüküyor!

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin