Rozdział 10

1.3K 28 3
                                    

W doliczonym czasie Gavi strzelił gola byłam z niego cholernie dumna jednak najlepsze zaraz miało się zdarzyć brunet pokazał serce skierowując na mnie swój wzrok czyli wiem że było dla mnie ale stało się zaraz coś co odebrało mi mowę. Brunet
wziął mnie z trybunów i krzyknął do całego stadionu że jesteśmy parą widziałam oburzone jak i szczęśliwe fanki nie przeszkadzało mi to poczułam że Pablo  znowu mnie całuje przy wszystkich słyszałam na stadionie gratulacje po hiszpańsku. Brunet odstawił mnie na ziemie i poszliśmy do szatni.

Pov Gavi :
to była najlepsza decyzja w moim życiu zastanawiałem się nad tym długo ale i tak prędzej czy później by się domyślali że Dolores to moja dziewczyna wziąłem dziewczynę z trybunów krzycząc do całego stadionu że jesteśmy parą po czym podniosłem Dolores i ją pocałowałem widziałem twarze oburzonych fanek no cóż ale wiem że większość nam gratulowała. Odstawiłem dziewczynę na ziemię i poszliśmy do szatni przebrałem się widziałem wzrok Dolores na mnie ale jakoś mnie to nie dziwiło po przebraniu wyszedłem i wsiedliśmy do auta przywitaliśmy się z Pedrim opowiedziałem mu co będzie musiał przygotować na kolejny trening ponieważ go nie było i będzie musiał nadrobić a że był moim bratem to tym bardziej bym mu powiedział po mojej skończonej rozmowie odpaliłem Instagrama na swoim telefonie zobaczyłem artykuły o mnie i Dolores nie dziwiło mnie to ale zdążyłem zauważyć tłumy oburzonych fanek obrażających brunetkę nie ukrywam było mi przykro że tak się działo bo nawet nie mogłem mieć dziewczyny. Dojechaliśmy w jakieś pięć minut wysiadłem z samochodu razem z dziewczyną ta odrazu wskoczyła na łóżko lekko zaśmiałem się w tym momencie gdy zamykałem drzwi a ona odrazu się położyła.

Byłam bardzo zmęczona podróżą odrazu gdy Pablo otworzył drzwi wskoczyłam na łóżko widziałam jak brunet lekko się śmieje nawet nie zdążyłam się przebrać kiedy brunet wskoczył na mnie i zaczęliśmy się wygłupiać brunet zaczął mnie całować  ja odrazu dodałam robiąc się przy tym czerwona jak burak :

Cudownie całujesz wiesz?
tak zdaje sobie z tego sprawę ty też całkiem nieźle - dokończył po czym dalej mnie całował
po piętnastu minutach skończyliśmy a brunet przestał mnie całować ubrałam się ponieważ brunet miał zaraz galę gdzie miał odebrać nagrodę czyli złotego buta chyba tak to się nazywało zresztą poszłam do łazienki ubrałam na siebie białe spodnie czerwoną bluzkę na ramiączkach w której było lekko widać mi brzuch i ubrałam do całego kompletu czerwona skórzaną kurtkę oraz czerwone buty jordany włosy lekko pokręciłam kiedy wyszłam z łazienki brunet już na mnie czekał miał na sobie garnitur widziałam że był zapatrzony we mnie jak w obrazek. Dojechaliśmy pod budynek gdzie odbywało się wręczanie nagród weszliśmy do środka ale z dużym trudem przeciskalismy się między paparazzi którzy cały czas nas fotografowali brunet dał mi buziaka przy wszystkich na pożegnanie a ja już widziałam ten wzrok tych oburzonych fanek no cóż nie każdy ma takie szczęście jak ja usiadłam w ławce koło Siry i rozmawiałyśmy przez cały czas przy rozdawaniu nagród innym osobą ponieważ nas interesował tylko mój chłopak nie musiałyśmy czekać długo nagle na sale wszedł Pedri cały we łzach odrazu wszystko przerwaliśmy a Gavi zszedł ze sceny i pobiegł w naszą stronę...

__________________________________
I tak dość krótki ale trzymający w
napięciu 10 rozdział! trzymajcie się
postaram jutro dodać 11 rozdział
ale nie obiecuje!

Only my love || Pablo GaviOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz