امشب این جمله داره تو مغزم تکرار میشه .
تکرار و تکرار و تکرار !
چند ساعته که خیلی عمیق دارم بهش فکر میکنم .
دنیا گذران و کار دنیا گذران .
یعنی عشق آدما گذرانه ؟
یعنی کارهایی که باهات میکنن هم گذرانه ؟
یعنی کارهایی که باهاشون کردی ام گذرانه ؟
تاحالا عاشق شدین ؟
اصلا هدفتون از زندگی کردن چیه ؟!
واسه چی زنده این ؟
به کارما اعتقاد دارین ؟
اصلا گذران یعنی چی ؟!
یعنی میگذره و تموم میشه ؟
اگر بک فایر داد تو صورتمون سالها بعدش چی ؟!به اینکه اگر دل عاشق رو بشکونی یکی دیگه دلِ عاشقت رو میشکونه چی ؟! اعتقاد دارین ؟
تاحالا شده ندونین چی میخواین ؟!
نمیدونین چی به چیه ؟!
واسه من تاحالا این دومین باره توی عمر کوتاهه ۲۱ سالم که ندونم چی میخوام !
اولیش سر کنکور و این بود که میخوام چیکاره بشم و این داستانا .اصلا دوست داشتن یعنی چی ؟!
عشق چطوریه ؟!
دوستت دارم چه معنی ای میده ؟
اینکه بری با یکی بخوابی چه معنی ای میده ؟!
اینکه از دست خودت عصبانی بشی و گریه کنی چونکه از دستش عصبانی شدی چه معنی ای میده ؟!
تاحالا آدم منطقی عه سردی بودین که یهو احساساتتون گل کرده باشه ؟!
من همیشه اعتقاد دارم آدما توی چیزایی که میخونن و میشنون و میبینن و اینا خودشونو میبینن یا اونی رو که دلشون میخواد . خلاصه منظورم اینه که ددسته که اینا یه سری سوال چرت و پرت و رندوم بود ( شاید ) . اما خب هرکدومتون به یه سری شون ری اکشن میدین و بیشتر به چشمتون میاد و بیشتر معنی پیدا میکنه !
اما خب واسه من به شخصه به معنی فکرای الآنمه که رگباری داره میاد !
یه دو مین رفتم اینستا که یکم آروم شم بیام بقیه شو بنویسم . و لعنت که خیلی رندوم دیدن این پسته که استوری کردم یه نشونه بود . نبود ؟!
آخه وات دا فاک ؟!
چند تا سوال دیگه هم دارم الآن .
غرور خودم یا غرور اون ؟
پسری که عاشقانه دوستتون داره و بهتون نشونش میده ولی احساساتتون خیلی فرقی نمیکنه باهاش نسبت به بقیه
یا
پسری که یه جورایی باهاتون بازی میکنه و اصلااا بهتون نمیخوره و خودش حتی قبول و اعتراف کرده که شما از سرشم زیادین . و زیاد هم رو اعصابتون میره اما شما به صورت فیزیکی توی سینه تون درد احساس میکنین چون بهش گفتین که بیخود میکنی سوالامو میبینی بین مسیجات ولی جواب نمیدی و اونم میگه یا نخواستم جواب بدم یا کورم . و شما گفتین هر دو حالتش بی احترامی به شماست و شما بی احترامی به خودتون و نمیتونین تحمل کنین ؟؟؟؟کاشکی میشد اینجا وویس بدم و تا صبح ازش بگم واستون !
تاحالا که فکر میکنم بالای ۲۴ ساعت ( سرجمع ) با یه دوستم که اون سر ایرانه تلفن حرف زدم راجع بهش !
آخه وات دا فاک !
تاحالا شده همزمان دلتون بخواد کله یکیو بکوبین تو دیوار و ازونورم کله شو ماچ کنین تا خوب شه ؟؟؟؟؟
وات دا فاک ایز هپنینگ جدا ؟! من نمیدونم لین احساسات دوگانه از کجا میاد !!!
زندگی زناشویی سیف ( safe ) و مطمئن و خطی یا بالا و پایینای شیب بسیار کم و یه شوهر خوب و قابل اطمینان و عاشق و دست و دلباز
یا
یه زندگی پر از استرس و اعصاب خوردی و قهر و دعوا و کم محلی و فلام و بیسار و غرور لول ده هزار با یه پسری که هیچکدوم اون بالایی ها نیست و معمولا خیلی لوس و ننره و همش تو باید بری نازشو بکشی حتی وقتی مقصره ؟؟؟؟بهم بگین جدا ! کامنتاتونو میخونم اگه گذاشتین .
و اینکه یکم حالم بهتر بشه میام ادامه شو میزارم .
YOU ARE READING
زندگی یه اِلی
Randomمن اِلی ام. اینم داستان دنیای منه. احساس میکنم این روزا آدما خیلی کمتر خودشونن . اکثرا که دارن نقش بازی میکنن و یه شکلن . و این باعث میشه که اونایی که خودشونن عین گل ترشی کلم بقلپن بیرون ! و اونا هم حتی بازم یه چیزهایی از خودشون رو سانسور میکنن . ح...