8-Bölüm

2.4K 175 84
                                    

Evet hızlıca başlıyoruz.

Uzun bir süre oldu zaten siz daha fazla bekletmek istemiyorum.

Medya-Demir

Ve iyi okumalar diliyorum.😘

Okula vardığımızda.Arabadan inerken herkes bize bakmıştı.

Bakışlardan rahatsız olup hızlandım.Okula girdikten sonra Kuzey ile biz 11-E sınıfına çıkarken Güney koridorda bizden ayrılıp ters yöne kendi sınıfı olan 11-G ye gitti.

İçeri girip yerlerimize oturduk.Dersin yarısında uyuya kalmıştım.Kuzey beni kaldırdığında öğlen teneffüsüne geliyordu.

Aşağı inince Kuzey bana karışık tost ve çikolatalı süt aldı kendine de çikolatalı süt yerine ayran almıştı.

"Kuzey beni arkadaşlarınla tanıştıracaktın ya."dediğimde Kuzey ayaklandı."Bekle çağırıyorum. Eminim birbirinizi çok seveceksiniz."dedi ve çağırmaya gitti.

Birkaç dakika sonra 4 kişi ile beraber yanıma geldi.
"Bak şimdi papatyam bu Derin."

Derin selam verdi."Tanıştığımıza memnun oldum."

"Bu salak Alp."dedi Alp denen kıvırcığı göstererek "Selam yeşillim."flörtöz bir biçimde söylememişti.Arkadaşça söylemişti.

Kafa salladım."Bu ikilide Dilek ve Daren.Onlarda ikizler."

"Selam Ela."
"Selam Milan.Kuzey senden çok bahsetti."dediler.

Grupta bir kız olması güzeldi.En azından yalnız değildim.

"Şey normalde Güney de bizimle takılır ama sana bakmaktan bile utandığı için seni rahatsız etmek istemedi."diye ekledi Kuzey.

Oh iyi olmuş sürünsün biraz.

"Hepinizle tanıştığıma memnun oldum."dedim.

"Ya Kuzey ben bu senin üçüzü çok beğendim.Baksana çok tatlı kız.Hep bizimle takılsın mıı?"diyen Alp kafasına bir darbe aldı.

"Lan başka kimle takılacak tabi bizimle takılacak!"dedi Kuzey.

"Üf Kuzey aşkım ne vuruyorsun yaa?"

"Bak gine başladı.Yalnız döverim ben bu çocuğu."
Dilek Kuzeyin kolundan tutarken.

"Ya Kuzey uyma şu salağa!"diyordu.

"Evet uyma bana Kuzey AŞKIM!"

"Derin bırak beni öldüreceğim."Derin bana baktı."Yardım etsene ."der gibi.

"Kuzey yapma çocuk eğleniyor sadece." Kuzey bana doğru dönüp yaklaştı ve sarıldı.

"Haklısın benim tek aşkım sensin zaten papatyam."dedi.Alp'e pis bir bakış atarak.

Daha sonra da oturup sohbet etmeye başladık.Derin biraz soğuk bir çocuktu ama diğerleri çok sıcakkanlıydı.Dilek çok tatlı bir kızdı hemen anlaşmıştık ikimizde.Alp ise her zaman çok şaklabandı.

Ders zili çaldığında sınıflarımıza ayrılmıştık.

💜

Okul bittiğinde kapıda Kuzey ve Mertle buluşmuştuk.Demir ise bizim okula geçecekti ama daha burada olmadığından çok bayıldığı arabasıyla tam okulun önünde durmuş.

"Ee hadi ne bekliyorsunuz atlayın!" diye bize işaret etmişti.

Üçümüzde Demiri bekletmemek için hızla arabaya atlamıştık.

"Buz pateni?"

"Buz pateni tabiki.Demir bu arada ben akşam sende kalabilir miyim?"diye cevapladım sorusunu.
"Güzelim sormana bile gerek yok benim evim senin evin zaten."diye cevapladı.

Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin