Night TerrorReggel az ébresztőre keltem fel és inkább felöltöztem majd elkezdtem nézegetni a kamerákat. Sok mindent fel vettek és az éjszaka folyamán és képek is készültek arról hogy hova mennek és a terveiket is lehalgattam, majd leírtam a jelentésemet és küldtem Megatron-nak. A reggelimet el készítette nekem egy robot, amit jó magam alkottam. Ja hát igen építettem néhány alkatrészből magamnak egy robotot és az tart engem formában.
Általában a macskákat preferálom és egy kis macskát alkottam, majd feltöltöttem harci leckékkel és főzési tudással. Velem egy magas így túl fogom nőni a kicsikét és még nyelveket is tanít nekem.
- Gazdám vendége érkezett! - jön oda hozzám Aqua.
- Köszönöm Aqua. Menj és figyeld a kamerákat hogy mitörténik az ellenségnél. - utasítom a macskámat.
Bólintott egyet és ment is a szobámba ahol figyeli a történteket. Kimentem a házból és megláttam Soundwawe-et és Megatron-t? Teljesen meglepődtem hogy ő is eljött pedig nagyon beszélni sem hajlandó velem.
- Nagyúr! Soundwawe! - hajlok meg.
- Night Terror! - mondja Megatron.
Megatron fel vett engem és a vállára tett hogy lássam merre is megyünk. Nem értettem mi van most, de amint megközelítettünk egy vízesés szerűséget, aminél Megatron kivételesen foglalkozva azzal hogy ne ázzak meg le vett a válláról és be vitt a vízesés alá. Miféle helyen vagyok én és megláttam ott néhány robot hullát ami miatt sokat nem értettem a helyzetből.
- Most hol vagyunk? - kérdezek rá.
- Ez egy temető. Az Autobot hullákat ide hozzuk és így vannak pót alkatrészeink hogyha el veszítenénk mondjuk a szemünket vagy valami. - mondja Megatron. - De a legfontosabb ok hogy ide hoztunk az lenne, hogy mostantól te intézed magadnak a fegyvereket és ezekből az ócskavasakból alkotnod. A lényeg az hogyha az Autobotokkal össze tűzésbe kerülnél akkor tudj harcolni ellenük. - néz rám a főnök.
Egyből elfogott a fantázia hogy mivel ütök el egy kis időt, ha haza értem. Az órám csipogott és Aqua küldött egy felvételt amivel kiderült hogy jönnek az Autobotok a vízeséshez.
- Nagyúr lesz egy kis társaságunk. - teszem holografikussá az órámat. - Ajánlom a meglepetés erejét. Nem fog feltűnni nekik hogy itt vagyunk. - nézek a két Álcára.
- Rendben van. - egyez bele Megatron és elrejtőztek.
Én megbújtam egy robot hullában és elkezdtem fegyvert alkotni. Megtaláltam egy öreg barátom fejét is. Cliffjumper volt az egyetlen Autobot, aki képes volt nevetést kicsalni belőlem és most halott. Álca végezte ki és ki lett lapítva egy energon harc közben. Starscream mesélt nekem egy energon csatáról és hogy egy Autobot is meghalt, de nem mondta hogy ki. Az órával ellenőriztem hogy hulla, de nem halt meg teljesen. Az elméje és egy kicsi energon tartja életben.
YOU ARE READING
Ember az ÁLCÁK között (Transformers Prime f.f)
RandomEz egy olyan F.F. ami még gyermekkorom kedvenc sorozatáról szól és az a TF. Prime. Ha gondolod olvasd el és írd meg a véleményed😁😁😁