Yine bir sabah uyanmıştım. Gittim bir elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı yapmaya, annem gilin yanına gittim. Üstüme montumu alıp, çıktım evden. Otobüs gelmişti ve yine her zaman ki gibi içi doluydu otobüs'ün. Okula gelmiştik yavaş adımlarla ilerleyerek girdik okula. Sınıfa bu sefer günaydın dememiştim, bu sefer de arkadan bir kişi "günaydın" dedi, bende hafif bir ses tonuyla "günaydın" dedim.
Yerime oturdum, başımı masaya koyup düşündüm. Ama ne düşündüğümü ben de bilmiyordum, boş boş düşünüyordum işte.
Ders zili çalmıştı, hoca da ilk defa erken gelmişti. Sonra ders işledik zaten. Bu 3 dersimizi de bitirmiştik.
Ha bu arada bugün, benim sözlüm var edebiyattan. Hoca, bize ezberlettiği şiirler'i okutacaktı. Çok heyecanlıydım, heyecandan da unutuyordum bazı ezberlediğim kelimeler'i. Bütün tenefüslerim'i bu şiirlerle geçirdim. Bir yandan da güzel oluyor'du, çünkü bir şâirin eserlerini öğrenmek insana bir bilgi daha öğretiyordu. Öğlen olmuştu. Ders yaklaştıkça, bana da heyecan yaklaşıyordu. Daha da çok heyecanlanmıştım. Nerdeyse kalbim çıkacaktı.
Son dersimiz'e gelmiştik.
Ders edebiyattı. Benden önce bir arkadaş okudu sonra, sıra bana gelince ben okudum. İlk şiirler de çok ta şaşırmamıştım. Ama o son şiir de çok heyecan dan bazı yerler de takılmıştım. Çünkü orayı zor ezberlemiştim. Hoca 1-2 puan kırmıştı.
Çünkü dediğim gibi son şiirde bir kelimeyi unuttuğum için ve bir yerde şaşırdığım için kırmıştı puanım'ı.
Yerime oturdum, hocanın kütüphane'de çok işi olduğu için geri gitti. Ders te boş tu, sadece bizi dinlemek(şiiri) için gelmişti. Ben yine koydum kafayı yattım. Zil çalmasını bekliyordum. Son 1 dk. kalmıştı, tam kitapları çantama koyuyordum ki, zil çaldı.
Okul dan çıktık. Yine aynı adımlarla yürüdük, ama bu sefer biraz daha hızlıydık.
Durağa gelmiştik. Daha çok vakit vardı otobüsün gelmesine.
Ben etrafıma bakınıyordum, o var mı? diye.
Sonra karşıdan tek başına geliyordu. Çok havalıydı (bana göre).
Biraz ona doğru döndüm. Ona bakıyordum, oda etrafına bakarken bana baktı, gözgöze geldik. Bana gülümsedi, ben utandığımdan gözümü çektim ondan içimden "acaba anlamış'mıdır ki?" dedikten sonra, biraz kafamı kaldırıp baktığım da, daha bana bakıyor gülümsüyordu. Ben de "tamam anlamış bu ben ne yapacağım şimdi"dedikten sonra, ben de ona biraz gülümsedim.
Tam o sırada arkadaşım "Kübra otobüs geliyor haydi biraz hızlı ol"deyince, ben de "tamam" dedim ve otobüse bindik.
Oda geliyordu yavaş adımlarla. Ön koltuklara oturduk, oda arka koltuklar'a oturdu.
Kafamı çevirdim baktım, oda bana baktı. Artık tanışmalıyız, diye düşündüm ama annem ve babam kızarsa ozaman ne yapacaktım?
Tanıştığımız da onunla nasıl konuşacaktım? . Daha hiç bir erkekle böyle bir olay yaşamamıştm, bu da ilk oluyor du. Ama ben onu daha tanımadan çok sevmiştim.
Artık tanımalıydım onu ama şimdi olmazdı, yarını bekleyecektim artık.
Eve gittim, üstümü değiştirdim, biraz birşeyler atıştırıp dersim'in başına oturdum. Yarın beden dersimiz vardı, ona göre güzel giyinmeliydim. Ama çok ta abartılı olmayacak tı tâbi. Odama gittim yattım, büyük bir heyecan basmıştı.
Onunla nasıl tanışacağımı bilmiyordum, biraz düşündükten sonra, o heyecanla da uyumuş kalmışım....~~~~~~~~~~☆☆☆☆☆~~~~~~~~~
Devamı gelecek...