6•

918 72 130
                                    

---'
{Kim Taehyung}

"Teşekkür ederim geldiğin için Taehyung." Benden ayrılınca kaskatı kesilmiştim. O gülümseyerek yüzüme bakıyordu, ne dediğinin farkında bile değildi.

Bana adımla seslenmişti!

"Sen..."dedim sessizce. "Adımı söyledin." Gülümsüyordu hâla. O da farkındaydı değil mi? Resmen yeni doğmuş bir bebeğin baba demesi gibi birşeydi bu.

"Ben..."dedi. Beni taklit ediyordu. "Adını söyledim."

"Ya dalga geçme!"dedim. "Seninle her konuşmamızda adımı söylemeni beklemiştim." Gülümsedi, o kadar güzel gülüyordu ki saatlerce gülüşünü izleyebilirdim.

Ellerimi tutunca sargı bezini fark etmiş olmalı ki, "Eline ne oldu?"diye sordu endişeyle.

"Spor yaparken oldu." Yalan. Adamlardan kaçarken yerde yuvarlanmıştım.

"Canın çok yanıyor mu?"dediğinde kafamı salladım. "Acıyordu ama yanına gelince geçti."

"Taehyung gelmene gerek-"

"Vardı Jungkook. Senin ağladığını bilmek canımı o kadar çok yaktı ki buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyorum."

"Böyle yapma, kendimi değerli hissediyorum."dediğinde gülümsemeye çalıştı ama gözünden bir damla yaş düşmüştü.

"Sen çok değerlisin Jungkook."

Yüzüme baktı sadece, belkide bu gece bizim miladımız olacaktı kim bilir? "Öyle miyim?" Yaklaştım ve saçlarına bir öpücük kondurdum. "Öylesin."

"Taehyung..."

"Hmm?"

"Ben sanırım sana aşık oluyorum..."

Ne yani, duygularımız karşılıklı mıydı?! Bir anda karnıma sancı girdi ve bacaklarım uyuştu, beni ayakta tutan itirafıydı.

"Özür dilerim, hiç söylememeliydim. Unut olur mu?" Kafamı hayır anlamında salladım ve eğildim. Yüzüne yaklaştım, nefesini tutmuştu.

"Unutamam..."dedim sessizce ve onu öptüm. Hemde dudağından!

Ama tutkulu bir öpüş değildi, aslında tutkulu bir öpüşme olsun isterdim ama o rahatsız olabilirdi. Geri çekildim, ağzı açık şekilde gözlerime bakıyordu.

Eli hızla enseme gitti ve beni kendine yaklaştırıp öpmeye başladı. Evet, aradığım arzu buydu. İkimizde birbirimizi karşılıklı öperken birbirimizi özlemiş gibi öpüyordük.

Ayrıldık ve gözlerimizi kapatıp alnımı alnına yasladım. "Çok güzel ve değerlisin benim için Jungkook. Sen bercestesin..."

"Sende nefessin. Benim nefesimsin..."

"Beraber uyuyalım mı?"diye sordum sessizce. İkimizinde güzel bir uykuya ihtiyacı vardı. "Olur uyuyalım."dedi ve beni peşinden sürükledi.

Yatak odasına gittik, yavaşça yatağa yattı. Yorganı kaldırdı ve beni bekledi. Gülümsedim ve yatağa uzandım. Kafasını kaldırıp göğsüme koydu ve iç çekti, bende kolumu kafasının altından geçirip belini sarmıştım.

Nefesi düzenli hale gelince saçlarına öpücük kondurmuştum. Saçları çok güzel kokuyordu, sabaha kadar koklayabilirdim.

---'

{Jeon Jungkook}

"Günaydın."dedim gözleri açılınca, kafamı kaldırdım ve burnunu öptüm.

Blue&Grey {TaeKook} (Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin