Het is 8uur,tijd om naar school te gaan,ik pak m'n tas en fiets en loop naar buiten,ik stap op m'n fiets en fiets naar school,ik denk terug aan gisteravond, het geschreeuw van pap en mam, mam heeft besloten om uit huis gegaan, en is ook meteen gegaan, ik zucht bij de gedachte en voor ik het weet ben ik al op school. Ik zet m'n fiets neer en loop naar binnen.ik loop maar kijk niet uit waardoor ik tegen een jongen bots en op de grond val, oh sorry! Zeg hij.maakt niet uit en hij helpt me omhoog,we kijken elkaar recht in de ogen aan en dan vraagt hij ongemakkelijk hoe ik heet 'Selma' zeg ik, jij? 'Rein' zegt hij. Uhm zou ik je nummer mogen? Vraagt hij. Ja hoor! 06......., dankje! Ik app je naar school wel zegt hij met n glimlach,WoW, hij is zo hot, volgens mij ben ik verlieft? Nee Selma dat kan niet je kent hem net pas 5min! Maar hij komt me ook zo bekend voor?Ik loop naar de aula waar m'n vriendinnen 'Milou,Larissa en sam zitten, Hey! Waar was je? Vraagt milou. Nou kijk ik liep naar binnen maar keek niet uit dus ik botste tegen een Hunk aan,zeg ik. Oehhhhh en hoe zit die eruit?vraagt Larissa, Nou hij heeft bruine ogen, bruin/donker blond haar en is gewoon de ideale jongen en het leukste is hij vroeg m'n nummer!zeg ik super blij.OMG EN ? HEB JE DIE GEGEVEN??vraagt sam. JAA AFCOURSE zeg ik.dat wordt nog wat met jullie. Ahh nee ik ken hem net pas 5min! En hij heeft vast al een vriendin dusja zeg ik.we horen de bel en gaan naar de les.
Pov,rein
Ik ben al de hele dag niet geconcentreerd door Selma, ze is zo ontzettend leuk! Maar ze heeft vast al een vriendje. Rein let je op? Vraagt de juf,hu uh ja zeg ik.... Eindelijk is de schooldag voorbij en kan ik eindelijk naar huis om Selma te appe, ik kom thuis aan en app Selma, heey! Rein hier! Heb je zin om morgen af te spreken het is toch zaterdag dus zijn we vrij 😉, zeg ik, ben ik te snel? Vind ze me ook wel leuk? Ach we zullen het wel zien, ik ga offline en Ga m'n huiswerk maken.Pov, Selma
Ik kom thuis.het is stil, te stil, het is zo anders zonder mama.ik ben blijkbaar alleen want pap is er ook al niet en ik ben enigskind, ik zet m'n tas neer, ga naar boven en plof op m'n bed, ik pak m'n telefoon en zie een berichtje, 'heey!rein hier! Heb je zin om morgen af te spreken het is toch zaterdag dus zijn we vrij😉' staat er in, OMG AFCOURSE WIL IK, ik app hem terug met 'heey,ja is goed! Hoellaat?' Meteen krijg ik een berichtje terug 'rond 12uur?' Prima! Zeg ik,'oke! Tot morgen x zeg hij, 'Doegg tot morgen x'zeg ik en sluit Watsapp af.
JE LEEST
Spoorloos
عشوائيSelma is een meisje die het moeilijk heeft,gelukkig heeft ze goeie steun van haar vriendinnen:milou,sam en Larissa, toch het gaat allemaal erg slecht totdat ze een jongen ontmoet 'rein', Selma is super blij met rein,maar op n dag fietst ze naar huis...