Hoofdstuk 6

25 3 2
                                    

Pov:Rein
Ik fiets naar het station om de jongens op te halen. De meiden gaan alvast naar het huis van Selma. Ik parkeer m'n fiets en loop naar het station. Even later zie ik ze alledrie aankomen,ik geef ze n jongensknuffel en samen lopen we naar het huis van Selma.
Pov:Milou
Van Selma moest ik bij t raam staan en zeggen wanneer ze er aan komen. In de verte zie ik ze. 'Ze komen er aan!' zeg ik. WoW die jongen met die krulletjes en zwarte ogen die is wel leuk. 'Yo milou waar zit je bij je gedachtes?' Vraagt Selma. 'Uhm nee nergens laat maar maare wie is die jongen die helemaal links loopt?' Vraag ik. 'Dat is Nils,Milou ben je misschien verliefd?' Vraagt Selma nieuwschierig' uhm ...nee ...uh ...ja misschien n beetje?' Zeg ik. 'Ahw ik fix het wel voor je' zegt Selma. We schieten allebei in de lach en laten de jongens binnen.
Pov:Nils
Binnen zie ik Selma met een meisje voor het raam praten. WoW ze is zo mooi denk ik bij mezelf wat zou het geweldig zijn als zei.. En ik? Nee Nils stop je weet niet eens wie het is man?! 'Uhm Nils ben je er nog?' Vraagt Rein lachend. 'Jaa i'm here maare dat meisje daarbinnen naast Selma, die zie ik wel zitten ' zeg ik lachend. 'Haha,volgens mij vertelde Selma dat dat volgensmij Milou was.' Zeg Rein. 'Oh oke ' zeg ik. Dan belt owen aan en laten de meiden ons binnen.
Pov:Larissa
'Heey guys, laten we ons voorstellen, ik ben Selma weten jullie al,Dit zijn Larissa,Milou en Sam. 'Aangenaam dames ' zegt Daan en iedereen schiet in de lach. 'Nou Ik ben Rein Dit zijn:Daan, Nils en Owen' zegt Rein. Mijn ogen richtten meteen Naar Owen. Hij is best wel knap. Maar ik denk dat hij me niet ziet zitten.
Pov Owen
Selma en Rein stellen iedereen voor. Mijn ogen richtten alleen Op Larissa WoW ze is zo mooi. Ik zie haar wel zitten. 'Zullen we beginnen met een film?' Vraagt Selma. Allemaal vinden we het goed. 'Horror!' Zegt Nils. 'Oke dan voor deze keer' zegt Selma. 'Uhm deze ? 'Mama' vraagt ze. 'Is goed!' Zegt iedereen. Ik ga langs Larissa zitten want als ze bang is kan ik haar geruststellen ik lach bij die gedachten en dan start de film

SpoorloosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu